Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Sasa, wat goed dat je voornemen is gelukt! Heel knap. En die halve kg gaat er zo af. Is niet gek dat die er de dag na een bbq aan zit. Dat komt dik in orde. Supergoed gedaan!!
Janny, wat jammer dat je er vandaag ook nog last van hebt, zij het in mindere mate. Ik kan er niks constructiefs over zeggen, behalve dat ik het knap vind hoe je er mee omgaat. X
Deze week 0,7 kilo eraf als ik volgende week nog lukt om meer dan 0,3 kilo er af te krijgen dan eindig ik dit sprintje in ieder geval nog in in het groen. Het blijft helaas maar schommelen. Maar goed de aanhouder wint en ik hoop dat mijn lijf op den duur weer gaat begrijpen waar ik heen wil.
Deze week 0,7 kilo eraf als ik volgende week nog lukt om meer dan 0,3 kilo er af te krijgen dan eindig ik dit sprintje in ieder geval nog in in het groen. Het blijft helaas maar schommelen. Maar goed de aanhouder wint en ik hoop dat mijn lijf op den duur weer gaat begrijpen waar ik heen wil.
Dat zou mooi zijn! Ik ga voor je duimen! En dan gewoon weer een sprintje naar beneden, zoals je dat al eerder hebt laten zien
Voor mij eindigen in het rood en het gaat alleen maar de verkeerde kant op helaas. Weet nu echt even niet meer wat ik moet doen om mijn gewicht naar beneden te krijgen.
Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51833 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
yvonne-the-lady schreef:
Voor mij eindigen in het rood en het gaat alleen maar de verkeerde kant op helaas. Weet nu echt even niet meer wat ik moet doen om mijn gewicht naar beneden te krijgen.
Vis en groenten een week dan zakt het samen met soep zonder vlees