Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

0,5 kg per week afvallen vervolg 16

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten (intermitted vasten )

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:

Hier gaat het niet goed. Door een voorvalletje in de privésfeer direct weer naar eten gegrepen en de hele week gruwelijk verpest.
Volgende week ben ik een weekje bij familie, ik hoop daar wat te kunnen wandelen in een andere omgeving en de dingen weer goed op een rijtje te krijgen!

aai fijn dat je dan in deze situatie naar familie gaat! Ik hoop dat je daar een paar mooie dagen kunt doorbrengen met veel goede gesprekken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2022 12:20    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank je, Sasa. En ik ga toch gewoon wegen morgen. Het gaat een enorme rode worden, maar ik wil ook niet struisvogelen. Toen ik mijn vorige bericht schreef vanmiddag zat ik echt even in een dip en nog een soort afscheidsvreetdag gehad (hoop ik) Ik ben zonet even gaan bewegen en ik ga volgende week weer een mooi groen vakje neerzetten. Dank voor de support! Ik blijf hier inchecken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2022 18:51    

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Dank je, Sasa. En ik ga toch gewoon wegen morgen. Het gaat een enorme rode worden, maar ik wil ook niet struisvogelen. Toen ik mijn vorige bericht schreef vanmiddag zat ik echt even in een dip en nog een soort afscheidsvreetdag gehad (hoop ik) Ik ben zonet even gaan bewegen en ik ga volgende week weer een mooi groen vakje neerzetten. Dank voor de support! Ik blijf hier inchecken!

Gauw vergeten, dit rode vakje. Deze week zal je vast goeddoen. En als je nog lekker veel beweegt en de zoete en vette dingen probeert te ontlopen, dan komt alles weer goed.

Hier gaat het wat op en neer op het moment. Ik ben al heel blij dat ik me relatief snel weer kon herpakken. Vanavond een buurtbarbecue,dat zijn van die lastige momenten. Maar mijn plannetje ligt klaar en ik hoop dat het lukt om met goed verstand te kiezen en niet door te eten en drinken omdat het zo lekker en gezellig is en het voor het grijpen ligt.

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 mei 2022 15:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Klinkt goed Sasa. Hoe was de BBQ? Is je plannetje gelukt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 mei 2022 16:31    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Gisteren een migrainedag dus geen weegmoment, maar het blijft hier redelijk stabiel,

Zal weer een nieuw sprintje aanmaken, wat gaan die weken toch snel.

Jasmijn geniet van je week bij je familie, vorige keer ging het daarna ook goed, geloof in jezelf dat je het weer kan.

Yvonne balen maar komt goed je kan het,
sasa ook jij kan het we gaan er allemaal weer voor.
met elkaar komen we er echt wel eens.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2022 12:36    

Reageer met quote
https://www.weegclub.nl/forum/o-5-kg-per-week-afvallen-vervolg-17-t57407.html

hier de link voor het vervolg sprintje hoop d\at we weer met een leuk groepje doorgaan de zomer in.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2022 12:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bah, vervelend Janny. Gaat het inmiddels weer beter met je?
Dank je voor het aanmaken van een nieuwe sprint. Ik kan volgende week niets invullen, maar hoop daarna weer een knaller neer te zetten. We gaan weer vrolijk door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2022 13:10    

Reageer met quote
Vervelend Janny, lijkt me zo naar dat je regelmatig een dag uitgeschakeld bent. Ik hoop dat het nu weer beter gaat!

Vol trots laat ik even weten dat het gisteren goed ging! Ik heb de voornemens kunnen omzetten, terwijl ik best in de verleiding was om nog meer wijn te drinken. Maar te houden met eten viel niet echt zwaar. Vanochtend nog - 0,5 kg op de weegschaal, hopen dat het er morgen nog wat beter uitziet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2022 15:35    

Reageer met quote
Vandaag weer bijna hoofdpijn vrij, maar kan gelukkig weet wat doen.

Goed gedaan sasa.
Ook met kleine stapjes bereiken we ons doel.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2022 15:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa, wat goed dat je voornemen is gelukt! Heel knap. En die halve kg gaat er zo af. Is niet gek dat die er de dag na een bbq aan zit. Dat komt dik in orde. Supergoed gedaan!!

Janny, wat jammer dat je er vandaag ook nog last van hebt, zij het in mindere mate. Ik kan er niks constructiefs over zeggen, behalve dat ik het knap vind hoe je er mee omgaat. X

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2022 16:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16