Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

0,5 kg per week afvallen vervolg 16

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten (intermitted vasten )

Reageer met quote
Hoi,
Na een jaartje afwezigheid hier wordt het tijd om toch weer aan mijn gewicht te werken! Niet dat ik het afgelopen jaar niet aan het strijden was geweest tegen de kilo's, maar dan op eigen houtje en met matig resultaat. Mooi dat dit sprintje nog steeds bestaat! Ik heb er denk ik een keer of drie meegedaan. Dus nu op voor een nieuwe ronde!
Ik heb me voorgenomen om met mijn verjaardag een gezonde BMI te hebben. Ik ben in op 11 juli jarig, heb dus nog 4 maanden om 11,9 kg af te vallen. Nou, schouders eronder!
Jullie alleen ook veel succes!
Groetjes Sasa

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mrt 2022 14:29    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sasa!!! Welkom terug!

Ik een - 0,5 deze week, alleen wordt er nog geen groen vakje getoond hier. Maar het is er wel af Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2022 10:45    

Reageer met quote
@Jasmijn - leuk dat je nog steeds hier actief bent! Hoe is het leven in België? Of ben je inmiddels weer terug verhuist?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2022 23:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog steeds in België! Het gaat hier goed! Alleen het reizen naar werk is wel een dingetje dus wie weet in de toekomst terug, maar sowieso dit jaar niet. Ik begin volgende maand met tennissen hier en heb hier een heel goede vriendin leren kennen. Dus we maken er wat van en ik geniet steeds meer. Nu alleen mijn gewicht nog, want oei oei, ik ben alleen maar aangekomen sinds jij uit de sprint bent vertrokken
Schaam Schaam Hoe gaat het verder met jou? Leuk dat je er weer bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2022 9:51    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Welkom aan alle nieuwe/oude bekenden en succes deze sprint.

Had afgelopen week een hele mooie meting bij de sportschool.
Had ik niet verwacht sinds december is er in gewicht bijna niets af maar in vetmassa was ik ruim 1kg kwijt en ook meer spiermassa dus alleen maar goed .

Fijn weekend allen

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2022 11:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ook in deze sprint nog even extra celebrations voor jou, Janny. De weegschaal is niet leidend. Wat ben jij ontzettend goed bezig. Ik bewonder je!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2022 14:09    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Ook in deze sprint nog even extra celebrations voor jou, Janny. De weegschaal is niet leidend. Wat ben jij ontzettend goed bezig. Ik bewonder je!

Dank je ook jij kan het je gaat nu weer tennissen dan krijg je weer genoeg beweging. Zet 'm op.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2022 14:22    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hallo allemaal.
Ik doe ook weer mee. Ik hoop deze keer meer van me te laten horen.
Want als het niet goed gaat, word ik stiller.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2022 23:45    

Reageer met quote
@Jasmijn - goed om te horen dat het je goed bevalt op je nieuwe stekkie en je er leuke mensen hebt leren kennen! Zo meteen lekker sporten, hartstikke goed!

@Janniek - wat ben je ontzettend goed bezig geweest! En nu nog weer een kilo minder vet! Hoe doe je dat?

Met mij gaat het prima. Alleen hardlopen wil nog niet na de coronabesmetting al ruim een jaar geleden. Ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar ik krijg er telkens hele moeë en zere benen van. Ik had de afgelopen keer 3 x 5 minuten lopen gehaald, maar moest toen weer stoppen. Ik blijf het proberen, maar dat vind ik enigszins frustrerend. Voor de rest functioneer ik gelukkig prima.

Op het moment loopt op de Duitse tv ‘de biggest loser (Leben leicht gemacht)’. In Nederland had je een aantal jaren geleden één staffel, maar dat werd nooit herhaald. Dat programma motiveert me om ook weer eens echt te strijden tegen mijn kilo’s!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2022 0:05    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Hallo allemaal.
Ik doe ook weer mee. Ik hoop deze keer meer van me te laten horen.
Want als het niet goed gaat, word ik stiller.

zo herkenbaar!!

Ik sluit me ook weer aan, mooi streven dit.

De dingen die ik ga veranderen:
- weer minimaal 2x per week 5 km hardlopen.
- weer 10.000 stappen per dag (uitdaging deze week aangezien ik cursus heb!!!)
- iedere ochtend een salade maken (lekker en simpel hebben er heel veel op de site staan), waar ik dan de hele dag van kan snacken ipv dat ik makkelijk snoep pak...

Vandaag deze super simpele salade voor de dag: https://www.lekkerensimpel.com/komkommer-tomaat-salade/
(alleen met bosui ipv gewone ui)

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 mrt 2022 15:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 2 van 16