Auteur |
Bericht |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 feb 2022 10:24 |
|
 |
|
 |
jasmijn86 Super Weegclubfan

|
|
Wat een mooie (vrij zonnige!) plaatjes. Hier is het steeds grijs, niks aan! Goed bezig Vlinder! Lekker blijven bewegen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 feb 2022 12:08 |
|
 |
milly24 Weegclubfan voor het leven

|
|
@vlinder ik ben er vroeg bij dus als het mee zit is een operatie niet nodig.
Goed dat je het tij probeert te keren, heel herkenbaar._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 feb 2022 12:47 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
Jasmijn, dit was gisteren. Hier vandaag ook grijs en het regent..
Milly, ik duim voor je dat je er op tijd bij bent! Het was voor mij erg moeilijk afgelopen tijd, eigenlijk jaren... Ik moet/wil nu echt met compassie aan mezelf werken.._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 feb 2022 14:08 |
|
 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3646 Dieet: E.G.A Woonplaats: Groesbeek
|
|
Ik kreeg geen meldingen meer van dit sprintje dus schrijven is er bij ingeschoten. Hoop dat ik nu weer meldingen krijg. Het gaat door de week heen genomen heel wisselend met mijn gewicht en afgelopen week scheelde het zelfs 3 kilo een dag voor mijn weeg moment. Dacht een rood vakje te halen en uiteindelijk toch een groen vakje. De lijn naar beneden is ingezet al gaat ie dus wel met pieken en dalen door de week heen. Ook dat pondje per week haal ik nog niet iedere keer maar groen is groen denk ik dan maar. Nu vol houden want ik wil toch echt weer van die 1 voor mijn gewicht af. Inmiddels zit ik met het fietsen op zo'n 50-55 km (met een e-mountainbike) Ik heb er nog steeds veel plezier in. Afgelopen weekend weer een stuk mountainbikebaan in de route gezet zodat ik het gevoel voor de bergen weer een beetje krijg. In de zomervakantie wil mijn lief door de Alpen fietsen en het is de bedoeling dat we daar ook een rondje samen zullen fietsen. De hele route durf ik niet omdat er stukken bij zijn die erg smal zijn en ik heb hoogte vrees. Bovendien zijn mijn fietsskills nog niet zo geweldig dat ik al flinke afdalingen kan maken. En hoewel ik mijn afstanden aan het opbouwen ben is 6 dagen achter elkaar 60 tot 80 km fietsen nog echt te veel voor mij. Volgend weekend gaan we naar de Veluwe. Dan is het een route van bijna 70 km heen en de volgende dag weer terug. Dan wel met een lunch pauze er in dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Op onze ritjes heb ik alleen een waterzak op mijn rug om te kunnen drinken onderweg. Nu voor dit weekend zal ook een extra accu en wat kleding en een toilettasje meegaan voor de hotel overnachting. Dus toch wat meer gewicht mee op de fiets. Nu ook geen weg terug of een mogelijk om de route in te korten als het niet gaat dus vind het best spannend. Door mijn reuma en lipoedeem wil mijn lichaam soms nog wel eens tegen sputteren als ik veel wil bewegen. Vandaar dus ook de e-bike. We gaan het zien volgend weekend  _________________
Hou vol, ooit komt het goed. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 feb 2022 12:43 |
|
 |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4342 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
Leuk yvonne en een hele uitdaging, zal duimen voor je dat het lukt.
Vlinderr hoop dat de ha iets voor je kan betekenen, alles moet toch een plekje krijgen en daar moet je tijd voor nemen.
Jasmijn fijn dat je lekker kan tennissen en komende week je zooltjes moet goed komen.
Milly vervelend maar fijn dat je er snel bij bent.
Hier alles z'n gangetje ouders vinden het fijn op hun nieuwe plekje beginnen al te wennen,
Ben alleen heel moe dus al 3x niet gesport, maar moet van mezelf dinsdag gewoon weer gaan .
Fijn weekend allen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 feb 2022 12:51 |
|
 |
Yeps Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-11-2016 Berichten: 678 Dieet: Gezond leven Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Sterkte Milly en Vlinder!
Wel mooie foto's Vlinder, doe je goed.
Janniek, fijn dat je ouders al beginnen te wennen. Wellicht kan je het zo wat meer loslaten en weer wat focussen op jezelf, je sport bijvoorbeeld.
Yvonne,
Welkom terug! En meteen een hele lap tekst met een enorme uitdaging, zet 'm op!
Hier gaat t met ups en downs. Soms win ik, soms wint de chocola. Maar alles wat eraf is is meegenomen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 feb 2022 1:01 |
|
 |
|
 |
Yeps Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-11-2016 Berichten: 678 Dieet: Gezond leven Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Janniek, fijn dat je ouders al beginnen te wennen. Wellicht kan je het zo wat meer loslaten en weer wat focussen op jezelf, je sport bijvoorbeeld.
Yvonne,
Hier gaat t met ups en downs. Soms win ik, soms wint de chocola. Maar alles wat eraf is is meegenomen. |
|
Naar boven |
|
|
 |
Yeps Mega Weegclubfan

|
|
Yvonne,
|
Naar boven |
|
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3646 Dieet: E.G.A Woonplaats: Groesbeek
|
|
Dank jullie wel @Janniek en @Yeps. Gelukkig krijg ik nu weer meldingen dus ik hoop wat vaker te posten.  _________________
Hou vol, ooit komt het goed. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 feb 2022 8:21 |
|
 |
|
|