Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

0,5 kg per week afvallen vervolg 15

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Carpaaltunnelsyndroom is niet niks Milly.. sterkte, kan het eventueel geopereerd worden?

Dankje jasmijn, ik blijf doorgaan.. hier en daar mot de rem er even op. Gisteren na mijn werk nog heerlijk gewandeld.

Gespiekt op de weegschaal, ik ga rustig proberen om het tij te keren Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 10:24    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een mooie (vrij zonnige!) plaatjes. Hier is het steeds grijs, niks aan! Goed bezig Vlinder! Lekker blijven bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 12:08    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
@vlinder ik ben er vroeg bij dus als het mee zit is een operatie niet nodig.
Goed dat je het tij probeert te keren, heel herkenbaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 12:47    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Jasmijn, dit was gisteren. Hier vandaag ook grijs en het regent..

Milly, ik duim voor je dat je er op tijd bij bent! Het was voor mij erg moeilijk afgelopen tijd, eigenlijk jaren... Ik moet/wil nu echt met compassie aan mezelf werken..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 14:08    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik kreeg geen meldingen meer van dit sprintje dus schrijven is er bij ingeschoten. Hoop dat ik nu weer meldingen krijg. Het gaat door de week heen genomen heel wisselend met mijn gewicht en afgelopen week scheelde het zelfs 3 kilo een dag voor mijn weeg moment. Dacht een rood vakje te halen en uiteindelijk toch een groen vakje. De lijn naar beneden is ingezet al gaat ie dus wel met pieken en dalen door de week heen. Ook dat pondje per week haal ik nog niet iedere keer maar groen is groen denk ik dan maar. Nu vol houden want ik wil toch echt weer van die 1 voor mijn gewicht af. Inmiddels zit ik met het fietsen op zo'n 50-55 km (met een e-mountainbike) Ik heb er nog steeds veel plezier in. Afgelopen weekend weer een stuk mountainbikebaan in de route gezet zodat ik het gevoel voor de bergen weer een beetje krijg. In de zomervakantie wil mijn lief door de Alpen fietsen en het is de bedoeling dat we daar ook een rondje samen zullen fietsen. De hele route durf ik niet omdat er stukken bij zijn die erg smal zijn en ik heb hoogte vrees. Bovendien zijn mijn fietsskills nog niet zo geweldig dat ik al flinke afdalingen kan maken. En hoewel ik mijn afstanden aan het opbouwen ben is 6 dagen achter elkaar 60 tot 80 km fietsen nog echt te veel voor mij. Volgend weekend gaan we naar de Veluwe. Dan is het een route van bijna 70 km heen en de volgende dag weer terug. Dan wel met een lunch pauze er in dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Op onze ritjes heb ik alleen een waterzak op mijn rug om te kunnen drinken onderweg. Nu voor dit weekend zal ook een extra accu en wat kleding en een toilettasje meegaan voor de hotel overnachting. Dus toch wat meer gewicht mee op de fiets. Nu ook geen weg terug of een mogelijk om de route in te korten als het niet gaat dus vind het best spannend. Door mijn reuma en lipoedeem wil mijn lichaam soms nog wel eens tegen sputteren als ik veel wil bewegen. Vandaar dus ook de e-bike. We gaan het zien volgend weekend Erg blij

Hou vol, ooit komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 12:43    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Leuk yvonne en een hele uitdaging, zal duimen voor je dat het lukt.

Vlinderr hoop dat de ha iets voor je kan betekenen, alles moet toch een plekje krijgen en daar moet je tijd voor nemen.

Jasmijn fijn dat je lekker kan tennissen en komende week je zooltjes moet goed komen.

Milly vervelend maar fijn dat je er snel bij bent.

Hier alles z'n gangetje ouders vinden het fijn op hun nieuwe plekje beginnen al te wennen,
Ben alleen heel moe dus al 3x niet gesport, maar moet van mezelf dinsdag gewoon weer gaan .

Fijn weekend allen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Sterkte Milly en Vlinder!
Wel mooie foto's Vlinder, doe je goed.

Janniek, fijn dat je ouders al beginnen te wennen. Wellicht kan je het zo wat meer loslaten en weer wat focussen op jezelf, je sport bijvoorbeeld.

Yvonne,
Welkom terug! En meteen een hele lap tekst met een enorme uitdaging, zet 'm op!

Hier gaat t met ups en downs. Soms win ik, soms wint de chocola. Maar alles wat eraf is is meegenomen.

1ste doel: 94,5 in februari.

Zonder donaties geen weegclub.
Help mee de weegclub te behouden.
https://www.weegclub.nl/donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2022 1:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Janniek, fijn dat je ouders al beginnen te wennen. Wellicht kan je het zo wat meer loslaten en weer wat focussen op jezelf, je sport bijvoorbeeld.

Yvonne,

Hier gaat t met ups en downs. Soms win ik, soms wint de chocola. Maar alles wat eraf is is meegenomen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2022 1:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Yvonne,

Naar boven
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dank jullie wel @Janniek en @Yeps. Gelukkig krijg ik nu weer meldingen dus ik hoop wat vaker te posten. Erg blij

Hou vol, ooit komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 feb 2022 8:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 9 van 14