Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

0,5 kg per week afvallen vervolg 15

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Teleurgesteld mijn gewicht ingevuld vandaag. Stiekem gisteren al gespiekt en toen woog ik 0.5 minder en nu vandaag ineens weer erbij, terwijl ik zo'n goede week heb gehad. Vanmorgen was ik er wel even van slag van, maar ik ga maar gewoon weer door. En komende week ga ik niet meer stiekem spieken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2022 16:28    
Vrouw Weeggegevens   Betteke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (Schijf van vijf)

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Teleurgesteld mijn gewicht ingevuld vandaag. Stiekem gisteren al gespiekt en toen woog ik 0.5 minder en nu vandaag ineens weer erbij, terwijl ik zo'n goede week heb gehad. Vanmorgen was ik er wel even van slag van, maar ik ga maar gewoon weer door. En komende week ga ik niet meer stiekem spieken

Kan er morgen zo weer vanaf zijn. Ik zelf kan beter wel spieken als 1 x per week weeg heb neiging te denken o pas over week weer wegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2022 17:18    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ik durf niet te wegen Schaam Schaam ik heb hetzelfde gewicht ingevoerd...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2022 19:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Eindelijk is de vreselijke januarimaand voorbij. Ik heb afgelopen weekend voor het eerst sinds jaren weer eens getennist met een vriendin. Dat was zó fijn. Wanneer ik tennis, dan ben ik bezig met het spelletje en denk ik verder helemaal nergens aan. Dat heb ik niet met de andere bewegingsactiviteiten die ik eerder deed. Het was wel even confronterend om te zien hoe enorm slecht het gesteld is met mijn conditie, maar daar moet ik dan straks ook maar weer aan gaan werken. Ik heb mij aangemeld voor een beginnerscursus en ben van plan het tennissen weer wat te gaan oppakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2022 9:36    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Fijn jasmijn dat je weer wat kan gaan doen. Heb je je zooltjes al?

Kom op vlinderr gewoon doen of heel streng zijn voor jezelf. Het gaat toch wel weer de goede kant op .

Ook ik sta weer ff stil schommel rond de 66 wat meer wat minder, maar moet alles weer doorbreken en weer minder eten opscheppen.

Ik ga er weer voor doen jullie mee?

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 feb 2022 11:25    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
janniek schreef:

Ik ga er weer voor doen jullie mee?

Zeker, hier gaat goed. Ik heb de juiste balans qua eten gevonden. 6 dagen lekker gezond. Ik 1 dag iets lekkers. En zo gaat het goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2022 11:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe zeker mee, Janny! Even wat minder excuses en wat meer aanpakken. Je kan het! Zooltjes krijg ik overmorgen.

Goed bezig Lientje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2022 11:45    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
janniek schreef:
Kom op vlinderr gewoon doen of heel streng zijn voor jezelf. Het gaat toch wel weer de goede kant op.

Vrijdag het uur van de waarheid janniek, helaas donkerrood. Lichaam is in de war, hopelijk overgang in zicht. Ik heb over twee weken een afspraak gemaakt bij de huisarts, om eea te bespreken. Ik werk weer mijn normale uren en dacht gaan met die banaan, maar in de praktijk werkt dat zo niet.. Stapje voor stapje!

Gaat het goed met je ouders janniek?

Fijn dat je je kan verliezen in het tennissen jasmijn!

Succes allemaal Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 feb 2022 22:04    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Zo is het stapje voor stapje Vlinder. Hier gaat het aardig maar sta ook wat stil. Gisteren bij huisarts geweest,sliep slecht door slapende handen in de nacht, echt tot pijn aan toe. Heb ik gewoon bij bride polsen carpaaltunnel syndroom, dus gelijk spalkjes voor de nacht gekocht en vanacht al niet meer constant die slapende handen. Dus dat was fijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 feb 2022 22:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat vervelend al die lichamelijke ongemakken. Fijn dat jij een oplossing hebt gevonden, Milly en dat het gisternacht al een stuk beter ging. Hopelijk ging het vannacht weer goed.

Vlinder, goed dat je een afspraak hebt gemaakt. 1+1 = niet altijd 2. Het lichaam kan gekke dingen doen. Ik hoop dat je je weer weet te herpakken en dat er de volgende keer weer iets af is. En dat de huisarts iets voor je kan betekenen. X

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 9:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 8 van 14