Auteur |
Bericht |
jasmijn86 Super Weegclubfan

|
|
Teleurgesteld mijn gewicht ingevuld vandaag. Stiekem gisteren al gespiekt en toen woog ik 0.5 minder en nu vandaag ineens weer erbij, terwijl ik zo'n goede week heb gehad. Vanmorgen was ik er wel even van slag van, maar ik ga maar gewoon weer door. En komende week ga ik niet meer stiekem spieken_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 28 jan 2022 16:28 |
|
 |
|
 |
Betteke Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-8-2013 Berichten: 557 Dieet: Gezond eten (Schijf van vijf)
|
|
jasmijn86 schreef: | Teleurgesteld mijn gewicht ingevuld vandaag. Stiekem gisteren al gespiekt en toen woog ik 0.5 minder en nu vandaag ineens weer erbij, terwijl ik zo'n goede week heb gehad. Vanmorgen was ik er wel even van slag van, maar ik ga maar gewoon weer door. En komende week ga ik niet meer stiekem spieken |
Kan er morgen zo weer vanaf zijn. Ik zelf kan beter wel spieken als 1 x per week weeg heb neiging te denken o pas over week weer wegen. _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 28 jan 2022 17:18 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik durf niet te wegen ik heb hetzelfde gewicht ingevoerd..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 28 jan 2022 19:33 |
|
 |

|
|
Eindelijk is de vreselijke januarimaand voorbij. Ik heb afgelopen weekend voor het eerst sinds jaren weer eens getennist met een vriendin. Dat was zó fijn. Wanneer ik tennis, dan ben ik bezig met het spelletje en denk ik verder helemaal nergens aan. Dat heb ik niet met de andere bewegingsactiviteiten die ik eerder deed. Het was wel even confronterend om te zien hoe enorm slecht het gesteld is met mijn conditie, maar daar moet ik dan straks ook maar weer aan gaan werken. Ik heb mij aangemeld voor een beginnerscursus en ben van plan het tennissen weer wat te gaan oppakken._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 feb 2022 9:36 |
|
 |
|
 |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4342 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
Fijn jasmijn dat je weer wat kan gaan doen. Heb je je zooltjes al?
Kom op vlinderr gewoon doen of heel streng zijn voor jezelf. Het gaat toch wel weer de goede kant op .
Ook ik sta weer ff stil schommel rond de 66 wat meer wat minder, maar moet alles weer doorbreken en weer minder eten opscheppen.
Ik ga er weer voor doen jullie mee? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 feb 2022 11:25 |
|
 |
lientje1972 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-1-2012 Berichten: 4985 Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal
|
|
janniek schreef: |
Ik ga er weer voor doen jullie mee? |
Zeker, hier gaat goed. Ik heb de juiste balans qua eten gevonden. 6 dagen lekker gezond. Ik 1 dag iets lekkers. En zo gaat het goed._________________ Ik ben niet bezig met snel afvallen, ik ben bezig met mijn gezondheid verhogen.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 feb 2022 11:29 |
|
 |

|
|
Ik doe zeker mee, Janny! Even wat minder excuses en wat meer aanpakken. Je kan het! Zooltjes krijg ik overmorgen.
Goed bezig Lientje!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 feb 2022 11:45 |
|
 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
janniek schreef: | Kom op vlinderr gewoon doen of heel streng zijn voor jezelf. Het gaat toch wel weer de goede kant op. |
Vrijdag het uur van de waarheid janniek, helaas donkerrood. Lichaam is in de war, hopelijk overgang in zicht. Ik heb over twee weken een afspraak gemaakt bij de huisarts, om eea te bespreken. Ik werk weer mijn normale uren en dacht gaan met die banaan, maar in de praktijk werkt dat zo niet.. Stapje voor stapje!
Gaat het goed met je ouders janniek?
Fijn dat je je kan verliezen in het tennissen jasmijn!
Succes allemaal  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 feb 2022 22:04 |
|
 |
milly24 Weegclubfan voor het leven

|
|
Zo is het stapje voor stapje Vlinder. Hier gaat het aardig maar sta ook wat stil. Gisteren bij huisarts geweest,sliep slecht door slapende handen in de nacht, echt tot pijn aan toe. Heb ik gewoon bij bride polsen carpaaltunnel syndroom, dus gelijk spalkjes voor de nacht gekocht en vanacht al niet meer constant die slapende handen. Dus dat was fijn._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 02 feb 2022 22:08 |
|
 |

|
|
Wat vervelend al die lichamelijke ongemakken. Fijn dat jij een oplossing hebt gevonden, Milly en dat het gisternacht al een stuk beter ging. Hopelijk ging het vannacht weer goed.
Vlinder, goed dat je een afspraak hebt gemaakt. 1+1 = niet altijd 2. Het lichaam kan gekke dingen doen. Ik hoop dat je je weer weet te herpakken en dat er de volgende keer weer iets af is. En dat de huisarts iets voor je kan betekenen. X_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 feb 2022 9:51 |
|
 |
|
|