Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 14

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Oei, Yvonne. Wat ontzettend vervelend! Ik hoop dat het iedere dag een beetje beter gaat en dat de pijn snel weg is. Je hebt een flinke smak gemaakt.
Wel leuk dat je met fietsen bezig bent! Maar laat deze ongelukjes voortaan maar achterwege ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 nov 2021 8:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oei, Yvonne. Wat ontzettend vervelend! Ik hoop dat het iedere dag een beetje beter gaat en dat de pijn snel weg is. Je hebt een flinke smak gemaakt.
Wel leuk dat je met fietsen bezig bent! Maar laat deze ongelukjes voortaan maar achterwege ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 nov 2021 8:44    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Beterschap Yvonne!

Ik schommel enorm, houdt vocht vast en de stoelgang is ook niet je van het, volgende keer kan het weer anders zijn. Vindt het op dit moment ook allemaal niet zo belangrijk, komt wel weer.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 nov 2021 8:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik snap het, Vlinder. Sowieso moet het ook niet de boventoon voeren in het leven. Ik ben blij dat het weer vrijdag is. Weinig gepland in het weekend en ik kijk daar even echt naar uit Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 nov 2021 8:36    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het redelijk goed. Ik krijg er niet zoveel af als ik zou willen. Maar ja , wat eraf is is eraf. Vandaag in de tuin werken en dat kan dinsdag de nieuwe schutting er in. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 nov 2021 10:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig, Moesjka! Alle beetje samen is ook weer een hoop. Je hebt al een mooie reeks neergezet. Succes met het klussen in de tuin!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 nov 2021 14:54    
Vrouw Weeggegevens   anbe

Reageer met quote
Voor mij een klein groen vakje deze week. Volop aan t verhuizen van mijn moeder. minder tijd om goed met lijnen bezig te zijn. Komt volgende maand wel weer nu huis leeg maken. Succes allemaal en fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 nov 2021 7:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
In ieder geval genoeg beweging, anbe! Veel succes nog.

Hier ook een heel klein groen vakje. Gisteravond geborreld, dus denk dat het daar ook wel mee te maken heeft, want halverwege de week stond ik een stuk lichter. Maar ik wilde wel gewoon "eerlijk" vandaag wegen. Hopelijk volgende week meer in de min Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 nov 2021 8:49    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Vanaf 6 nov alweer geen berichten gekregen dus maar weer bijgelezen.

Yvonne je hebt idd een flinke klapper gemaakt, gelukkig niet al te zwaar geblesseerd maar wel heel gevoelig denk ik de kneuzing. Hoop dat je snel weer opknapt.

Vlinderr is heel logisch dat je even niet bezig ben met afvallen, het is al lastig genoeg je rouwproces, sterkte ermee,

Anne succes met het leeghalen van het huis is toch ook afscheid nemen van een bepaalde tijd,

Moesjka succes met de tuin.

Iedereen een fijn weekend

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 nov 2021 11:03    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hier gaat het gelukkig iedere dag wat beter. Ribben, borstbeen en boven arm zijn nog steeds gevoelig maar als ik oplet met wat ik doe dan valt de pijn mee. Geen onverwachte bewegingen maken dan gaat het goed. Mijn gewicht gaat ook weer naar beneden dus daar ben ik blij mee. Lach

Volgende streefgewicht 90,6 kilo op 15 oktober 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2021 17:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 8 van 11