Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 14

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Hoi allen, leuk en goed sprintje! Ik schrijf graag mee .
veel hardlopers hier, ik neem zo een duikje in het water ;-)

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 okt 2021 19:02    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanuit mijn werk krijg ik veel begrip voor mijn situatie, (ernstige ziekte in nabije omgeving) dat geeft steun en voelt goed. Krijg nu wat ondersteuning van het bedrijfsmaatschappelijkwerk, zo hoop ik op de been te kunnen blijven. Heb het wandelen weer opgepakt, dit wil ik weer regelmatiger gaan doen.

Allemaal alvast een fijn weekend en succes met bewegen, in welk tempo dan ook Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 8:01    
Vrouw Weeggegevens   anbe

Reageer met quote
Nog net groen extra gaan fietsen en 2 dagen strenger gelijnd. na de verjaardag s feestjes en t verjaardag s etentje. volgende week hopelijk mooier groen vakje.
succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 8:09    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vlinder, wat fijn dat er begrip is op je werk. Dat is dan toch een zorg minder en goed dat je wat ondersteuning krijgt. Wandelen is altijd goed om je hoofd wat leeg te maken. Heel veel sterkte.

Bloempje, oh wat gaaf zo'n estafette. Heel erg tof! Ik wens je veel succes en houd ons op de hoogte van de vorderingen.

Hier gaat het SLECHT. Lekker emoties wegeten, daar ben ik een kei in. Hardlopen blijf ik doen, maar dat vreten....niet te doen. Hoop iedere dag dat ik de knop weer om kan zetten. Net mijn verjaardag gehad en dat helpt dan weer even om in de goede mindset te komen van nieuwe doelen etc. Maar voor deze week is het te laat om nog een minnetje te noteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 16:10    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:

Bloempje, oh wat gaaf zo'n estafette. Heel erg tof! Ik wens je veel succes en houd ons op de hoogte van de vorderingen.

Hier gaat het SLECHT. Lekker emoties wegeten, daar ben ik een kei in. Hardlopen blijf ik doen, maar dat vreten....niet te doen. Hoop iedere dag dat ik de knop weer om kan zetten. Net mijn verjaardag gehad en dat helpt dan weer even om in de goede mindset te komen van nieuwe doelen etc. Maar voor deze week is het te laat om nog een minnetje te noteren.

Ik zal laten weten hoe t zondag gaat☺️

Hier helaas gaat t ook niet goed ...
Mijn kat is heel erg achteruit gegaan dit weekend, ik kan pas morgen naar de dierenarts... Of nou ja, die komt hier.
Dan wordt er bepaalt of hij moet worden ingeslapen, ik heb weinig goede hoop...
Hij zal dan in ieder geval pijnstilling krijgen...
Hij is ook al oud, ruim 18 jaar dus ja...
Maar goed, hiervan dus verdriet en stress...
Dus vreten, ongecontroleerd naar binnen werken en niet te stoppen ...
Maakt me ook even niet uit nu.
Mijn kop zit bij mijn beestje...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 16:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Och, wat sneu zeg! Dat lijkt er niet heel goed uit te zien zo te lezen. Ik hoop dat hij in ieder geval zo snel mogelijk van de pijn verlost is. Dat is het belangrijkste. Heel veel sterkte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 16:26    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Even weg geweest maar ik doe graag weer mee.

Volgende streefgewicht 90,6 kilo op 15 oktober 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 16:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gezellig Yvonne! Fijn dat je er weer bent Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 16:58    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Dankjewel Jasmijn. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zet m op hoor, jij kan dit, bijsturen, ik geloof in jou!

Bloempje, heel veel sterkte met en voor je kat, ik weet hoe het voelt. Ik hoop dat het beestje word verlost van de pijn..

Leuk dat je er ook weer bent Yvonne.

Wens iedereen een goede week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 17:28    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
wat zitten we toch met een hoop zorgen, ouders, familie, huisdieren, het geeft idd allemaal een hoop stress, ook hier gaat het met mijn ouders niet goed, mijn vader is de laatste 3 weken wel 5 keer onderuit gegaan, afgelopen week zelfs van de traplift gegleden vanaf halverwege, heeft nu dus hersenschudding, last van zn rug, vandaag mdo gesprek gehad met thuiszorg, ouders, broer, en neurologievp, nu dus 2 h/l bedden in de huiskamer beneden neer gaan zetten, en hopen dat ze toch redelijk snel naar een opname plek kunnen het liefst als echtpaar, ze zijn nu bijna 90 en 87 dus best op leeftijd en al zo lang samen, dus ja zorgen , zorgen enz.
Maar we proberen de moed er in te houden,
heb afgelopen zaterdag op de kleinkinderen van de ene dochter gepast en zondag op de andere kleinkinderen, ook dat wil je bijhouden,
Iedereen sterkte en zet m op

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 18 okt 2021 17:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 4 van 11