Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 14

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Damianne
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee.

Zat een tijd geleden nog onder de 80 maar nu weer dik er overheen.
Die toastjes , wijntje, nootjes avonds… die doen me das om .
Vind dat zoooo gezellig en lekker.
Ik heb afgelopen week nog even een uitstapje gemaakt naar GOK maar ben daar al heel snel van terug gekomen.
Nu gewoon weer gezond eten en zo puur mogelijk.
Dus weinig pakjes ,zakjes en geraffineerde suikers/zoetstoffen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 okt 2021 7:49    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een leuke groep al zo! Dit zal voor mij een zwaar sprintje worden omdat ik in een zware tijd zit. Wanneer het me lukt om onder de 90kg te blijven vindt ik het goed.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 okt 2021 8:28    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Toch fijn en goed dat je er weer bij bent Vlinder. Niet te hoge verwachtingen hebben en je best doen onder de gegeven omstandigheden. Sterkte met waar je door heengaat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 okt 2021 9:04    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Toch fijn en goed dat je er weer bij bent Vlinder. Niet te hoge verwachtingen hebben en je best doen onder de gegeven omstandigheden. Sterkte met waar je door heengaat!

Dankjewel Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 6:07    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Ben gisteren mn gewicht vergeten in te vullen, dus nu naar gedaan.

Is zeker al een leuk clubje zo.
Het worden toch weer de moeilijke maanden met al die gezellige feestdagen. Zo kunnen we elkaar goed steunen .

Vlinderr sterkte met alles, je hebt een goed uitgangspunt, dat gaat zeker lukken.

Al de hardlopers succes, dat is nooit echt mn ding geweest.
Maar zo als ik bij happy body sport bevalt mij uitstekend.
2x pw 45 min.

Succes allen en fijne zondag

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 8:46    
Vrouw Weeggegevens   conny72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dit sprintje beter gestart dan gedacht. Ben net een paar dagen terug van vakantie en het felrode hokje is inmiddels iets minder fel geworden.

Vandaag ook begonnen bij de sportschool. Gisteren een intake gehad (heel waardeloos overigens) wat uitmondde in een veel te zwaar programma. Zelf dus maar wat aanpassingen gedaan. Was lekker bezig, maar nu een paar uur later voel ik al mijn spieren. Beetje rustig aan dus maar de rest van de dag. Maar het voelde wel weer goed om zo bezig te zijn.

Vlinderr, goed dat je er weer bij bent.
Janniek, helemaal eens met al dat snelle afvallen. Ik doe ook geen dieet, geloof daar niet in als je heel veel moet afvallen. Gezonder eten en iedere dag bewegen. Daar geloof ik in en zie het resultaat. Ben in januari gestart en er zijn er nu bijna 30 kilo af.

Iedereen heel veel success in dit nieuwe sprintje en fijne zondag nog.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 14:00    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Hey Bloempje! Wat leuk dat je op 24 oktober een hardlooprace doet! Zo jaloers! Ik ben sinds kort weer begonnen bij de atletiekclub met start to run. Op 5 december heb ik mijn 5 km test. We zijn nu nog bij 5 min hardlopen - 2 minuten wandelen en dat bouwt zich op. Heel herkenbaar wat je zegt over de oefeningen om blessures te voorkomen en hoe dat er vaak bij inschiet. Ik ben zelf heel erg blessuregevoelig met hardlopen, dus ik wil hier ook meer aandacht aan gaan besteden. Welke run ga je lopen trouwens?

Alles rustig aan opbouwen! dan komt het vast goed Lach
Ik ga de estafette marathon doen, dus een vierde deel van de hele marathon. Afgelopen week hebben we de delen verdeeld en mijn deel is dan zonder een brug, maar wel ruim 11km. maar dat komt goed, heb er vertrouwen in! (nu nog die extra oefeningen gaan doen Heel heel boos )

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 okt 2021 10:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Miep77 schreef:
Hoi, ik schrijf ook graag mee. Ik ben langzaam maar zeker steeds meer aangekomen, en wil voorkomen dat ik straks weer op mijn oude gewicht zit.. Maar dat valt niet mee! Met name savonds vind ik het erg moeilijk om lekkernijen af te slaan.
Op de een of andere manier moet ik een knop zien om te zetten. Hopelijk helpt dit sprintje hierbij!

dat is ook mijn grootste valkuil... Gisteren avond nog gevallen voor een zak chips... Vanmorgen bij het rennen had ik er nog last van! Geschokt
Hopelijk heb ik nu weer even mijn lesje geleerd...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 okt 2021 10:26    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dan kom ik dus net kijken. Heb van het weekend net mijn eerste training gedaan met de hardloop app van evy. Ik heb die toch maar gekozen want die is vele malen goedkoper dan runkeeper dus die heb ik nu op ge zegt. Ik heb trouwens in die training al wel 1,8 kilometer gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 okt 2021 10:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
moesjka schreef:
Dan kom ik dus net kijken. Heb van het weekend net mijn eerste training gedaan met de hardloop app van evy. Ik heb die toch maar gekozen want die is vele malen goedkoper dan runkeeper dus die heb ik nu op ge zegt. Ik heb trouwens in die training al wel 1,8 kilometer gelopen.

iedereen is ooit een keer een beginner geweest (of in mijn geval: meerdere keren Lachen ).
En dan ben je altijd al vele malen verder dan iemand die niet beweegt Erg blij
Ik ben ook met de podkasts van Evy begonnen, leuk toch als ze "fier" op je is Uitlachen
Als Hollander vond ik dat altijd wel leuk hihihi.

oh en daarnaast, Nee ik ben geen echte renner... ik heb er zelfs een hekel aan... Maar t is makkelijk, kost -bijna- niets (ik zeg bijna, want fijne schoenen is wel een must) en kan heel flexibel op ider moment en je bent verder van niemand afhankelijk.
Tijd investeren in een fijne playlist is dan ook wel belangrijk (als je niet meer met Evy rent) want dat rent toch net ff lekkerder Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 okt 2021 11:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 3 van 11