Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0.5 kg per week afvallen vervolg 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Zo zie je maar weer dat je het beste open en zonder mening ergens in kunt stappen want dat de vooraf informatie van een ander helemaal niet voor jou hoeft te gelden

Dit is in veel gevallen vaak waar!
Fijn dat het goed verlopen is en dat er een klik was Lach

Lia, hoe gaat het nu met je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2021 5:53    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
lia1972 schreef:
yvonne-the-lady schreef:

Snap ik helemaal. Omdat schoonvader en zijn vrouw twee keer gevaccineerd zijn voelen zij zich ook vrijer. Mijn lief en ik zijn begin juni aan de beurt voor het Jansen vaccin en hoeven er dus maar 1. Nu wordt mijn lief iedere 72 uur getest ivm zijn werk binnen Duitsland en dat geeft ook wel rust. Zijn negatieve tests zeggen natuurlijk niets over mij maar toch geeft het ook voor mij rust.

Ik heb Pfizer gehad 1x op 18 januari. Dit omdat ik een vp huis werk. Ik ben vaak getest, onze bewoners ook. Maar als het vp huis vrij was en ik negatief getest dan bezocht ik onze ouders, anders durfde ik het niet aan. Dus snap jouw gevoel qua veiligheid heel goed.
Ik reageerde verkeerd op het 1e vaccin, dus het 2e mocht ik niet tot nader onderzoek.

Nu gaan ze kijken of het 1vaccin en covid afdoende bescherming bied. Andersom is nl wel al bewezen dat na Covid en 1 vaccin afdoende is...
Anders moet ik voor 2e vaccin een dag naar ziekenhuis. En vind dat spannend zat....

Ik heb heel lang getwijfeld of ik wel gevaccineerd wilde worden. Ik heb 1x een griep vaccin gehad waar ik heel ziek van ben geweest. Toen heb ik 4 dagen met 40 graden koorts in bed gelegen en was zo ziek dat ik niet eens aanspreekbaar was. Daarna nooit meer de griep gehad dus dat is dan weer wel goed. En ik krijg nog steeds ieder jaar een oproep voor de griepprik maar dat doe ik dus niet meer. Nu ik de uitnodiging voor het covid vaccin heb gekregen, heb ik toch maar een afspraak gemaakt en het wordt het Jansen vaccin dus maar 1 prik. Ik hoop dat ik er goed door kom en er niet ziek van ga worden. Dus dat vind ik ook nog wel spannend. Ik heb al die tijd geen symptomen gehad terwijl mijn ex-man waar ik toen nog mee getrouwd was, in maart 2019 waarschijnlijk wel corona heeft gehad. Bij milde klachten werd er toen nog niet getest dus zeker weten doen we het niet maar hij heeft nog lang een nasleep van het ziek zijn gehad. En op het moment dat hij eindelijk op antistoffen werd getest waren we bijna een jaar verder en is er niets terug gevonden. Maar goed ik ga het mee maken en duimen dat ik niet ziek wordt van de vaccinatie.

Volgende streefgewicht 88 kilo op 25 juli 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2021 13:59    
Vrouw Weeggegevens   lia1972
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Lia, hoe gaat het nu met je?

Ik hoest beduidend minder gelukkig. Kan het met puffen af. Wel meer dan voorheen. En best moe. Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik pas laat ga slapen.... Ik hoef op de dag niets. Zit veelal alleen. Dus als mijn man snurkt kijk ik nog poos tv op bed. Terwijl ik normaal veel eerder slaap. Ik heb een ander ritme. Sta later op waardoor de eenzame dag korter is.

Morgen belt het umc ivm evt. 2e vaccin en dat is interessant... En maandag heb ik afspraak met de orthopeed.
Fysiotherapeut heeft het max voor nu bereikt. Doelstelling was slankere knie gewricht zodat ik maandag een herbeoordeling knie kan krijgen... Dus spannend. Arbo belde vandaag. Logisch ná zoveel weken, maar drukte me wel op de feiten dat ik voorlopig mijn werk aan het bed niet kán doen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mei 2021 9:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:

Ik heb heel lang getwijfeld of ik wel gevaccineerd wilde worden. Ik heb 1x een griep vaccin gehad waar ik heel ziek van ben geweest. Toen heb ik 4 dagen met 40 graden koorts in bed gelegen en was zo ziek dat ik niet eens aanspreekbaar was. Daarna nooit meer de griep gehad dus dat is dan weer wel goed. En ik krijg nog steeds ieder jaar een oproep voor de griepprik maar dat doe ik dus niet meer. Nu ik de uitnodiging voor het covid vaccin heb gekregen, heb ik toch maar een afspraak gemaakt en het wordt het Jansen vaccin dus maar 1 prik. Ik hoop dat ik er goed door kom en er niet ziek van ga worden. Dus dat vind ik ook nog wel spannend. Ik heb al die tijd geen symptomen gehad terwijl mijn ex-man waar ik toen nog mee getrouwd was, in maart 2019 waarschijnlijk wel corona heeft gehad. Bij milde klachten werd er toen nog niet getest dus zeker weten doen we het niet maar hij heeft nog lang een nasleep van het ziek zijn gehad. En op het moment dat hij eindelijk op antistoffen werd getest waren we bijna een jaar verder en is er niets terug gevonden. Maar goed ik ga het mee maken en duimen dat ik niet ziek wordt van de vaccinatie.

Jansen zijn ze nu bezig op welke leeftijd dit mag.... 18 januari op de seh zei de neuroloog dat die mogelijk veiliger zou zijn. Maar rondom ieder vaccin ontstaat nu onrust...

Wát je kan doen is overleg huisarts ivm reactie griep vaccinatie. ( misschien zijn er nog meer medicijnen waar je op reageerd?). Ik ben bv oa allergisch voor macrogol en MRI ontrastvloeistof en jodiumhoudendcontrastvloeistof voor bv darmscopy.

Ik had een uitdraai medicijnen mee, vab de apotheek, waar oa deze medicijnen ook op stonden en de vermelding COPD. Dit heb ik ook aangegeven op medische de verklaring die je met vaccineren ingevuld bij je moet hebben.

Op de priklocatie heb ik eerst weer een arts gezien en die nam alles door. En ipv 15 minuten moest ik een half uur blijven zitten....

Wanneer zou je mogen voor vacinatie?

Nb ik ben pechvogel maar door deze reactie in de malle molen gegaan en ik weet nu dat ik paraberksyndroom heb. In engeland goldt voor mij dan een negatief prikadvies...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mei 2021 9:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Samen met dochter aan de lijn nu. Zij doet nu met mij mee. Project gezond app geïnstalleerd en samen plannen we de week menu 's. Op de dag wijk ik af, maar zij volgt het hele menu. Wel royaler qua kcal dan ik omdat zij bijna 20 kg meer weegt.

Pfft stoelgang is wel vertraagd. Hoop zondag weer wat kiloos kwijt te zijn voor de meting Lach

Laatste loodjes wegen het zwaarste en zo voelt 't wel een beetje.

Succes allen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mei 2021 9:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dit is mijn 1e sprintje ever.
Maar 15 kilo als groep kwijt bizar!
En men is nog maar een paar weken op dreef.

Ondertussen heb ik extra laxatie genomen - zonder resultaar- ik zit sinds zondag verstopt..

Maar qua voeding een gezonde week zonder uitspattingen achter de rug, dus wil dit graag wel beloont Lach

Nog een paar dagen en dan het weekgewicht doorgeven ☘️☘️☘️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mei 2021 9:05    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, weer een mooi groen vakje mogen noteren in mijn vakantieweek. Woensdagavond ben ik voor het eerst weer naar een sportles geweest. Hier in België gaan de sportscholen op 9 juni weer open. Ik had een leuke gevonden en ik wilde daar alvast een outdoor groepslesje gaan proberen. Ik vond het erg spannend van tevoren. Toch weer die confrontatie met jezelf aan gaan, hoe zal de sfeer zijn? Zal het erg pittig zijn? Maar ik heb de schroom van me afgegooid en me echt vermaakt. Niet op de rest gelet en gewoon mijn eigen ding gedaan. Als ik het niet kon volhouden, stopte ik even 5 seconden en sommige oefeningen paste ik aan als het te zwaar voor mij was. Voor het eerst in lange tijd weer dat heerlijke after-sportgevoel gehad. Yes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mei 2021 9:34    

Reageer met quote
Onder de 80 jasmijn! Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mei 2021 11:23    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Thanks Vlinder! Jij ook bijna weer een mijlpaal zie ik!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mei 2021 11:24    

Reageer met quote
Jaa, dat wordt een feestje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mei 2021 11:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 7 van 14