Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0.5 kg per week afvallen vervolg 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zeker even spannend, Yvonne. Gewoon proberen jezelf te zijn. Een eerste ontmoeting is altijd even spannend, maar als je ze eenmaal hebt ontmoet dan vallen er vast veel zenuwen weg. En misschien is hij wel net ze zenuwachtig om jou te ontmoeten! Maak er gewoon een leuke dag van (ik weet dat dit allemaal heel makkelijk gezegd is haha)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 mei 2021 15:10    
Vrouw Weeggegevens   lia1972
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn weegdag is op zaterdag en ik woog 74.2. Al het vocht van voor mijn menstruatie was ik zo weer kwijt gelukkig.

Morgen gezellig Grieks eten met de familie en maandag is nog even een?
Maar vanaf dinsdag aan de project gezond voor de laatste kiloos.

Ik probeerde if en Koolhydraatbeperkt maar de laatste dagen buikloop en last van maagzuur als ik mijn bed in stap. Dus kleinere porties over de dag is voor mijn maag en darmen beter.

Succes allen met afvallen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 1:08    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gezellig, Lia. Heel veel plezier met de familie en fijn dat je het vocht weer kwijt bent.

Ik ga zo een stadswandeling doen in Leuven. Even een andere omgeving. Ik ben er al eens eerder geweest, leuke stad!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 8:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Gezellig, Lia. Heel veel plezier met de familie en fijn dat je het vocht weer kwijt bent.
ja ondanks Covid en krukken... Dat biedt de burger moed voor als ik bewegen kan/mag uitbreiden!

Ik ga zo een stadswandeling doen in Leuven. Even een andere omgeving. Ik ben er al eens eerder geweest, leuke stad!

Na 2 weken vast gezeten te hebben ivm covid, is't zo fijn dat we weer met z 'n 5-en kunnen eten vandaag. Door isolatie en quarantaine verdeeld over 3 huizen waren we verdeeld. Nu verblijven mijn 2 kinderen weer gewoon thuis en kan onze schoondochter op visite komen.

Qua energie ben ik nog niets, maar ben blij met kleine stappen. Dit is voor mij al een flinke wandeling

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 10:13    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Plaats je een foto jasmijn? Lach Ik heb vanmorgen gewandeld, waarbij ik nat geregend en opgedroogd ben haha.

Lia, van het gezelschap krijg je vast ook energie. Ik hoor van meer mensen dat het veel tijd nodig heeft..

Yvonne, ben benieuwd Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 12:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
[quote="vlinderrr"]Plaats je een foto jasmijn? Lach Ik heb vanmorgen gewandeld, waarbij ik nat geregend en opgedroogd ben haha.

Lia, van het gezelschap krijg je vast ook energie. Ik hoor van meer mensen dat het veel tijd nodig heeft..

Klopt en ik had het behoorlijk heftig tov mijn gezin. Ik werkzaam in de zorg en dus wel blij dat ik door de krukken al thuis zat. En heb door de knieblessure zoiezo nog wel tijd om bij te tanken...

Maar komt vast goed, dank je wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 15:14    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
De ontmoeting met mijn schoonvader en zijn vrouw (ik had geschreven vriendin maar ze zijn al 23 jaar getrouwd) Erg blij is heel goed verlopen. Het was gezellig. En toen ze weg gingen kreeg ik een knuffel van beide. Die had ik niet verwacht. Eerste knuffels sinds maart 2019 van iemand anders dan van mijn eigen lief. Mijn lief en zijn broer beschreven hun vader als een vrij botte man maar ik moet zeggen dat hij zo absoluut niet over kwam op mij. En dat er bij zijn vrouw geen speld tussen te krijgen is als ze praat. Ik moet zeggen dat ik haar juist heel gezellig vond en lekker met haar heb zitten kletsen. Geen moment met ongemakkelijke stiltes. Erg blij Zo zie je maar weer dat je het beste open en zonder mening ergens in kunt stappen want dat de vooraf informatie van een ander helemaal niet voor jou hoeft te gelden. Ik ben goed gekeurd Erg blij En de knuffel van mijn schoonvader voelde alsof hij me letterlijk in zijn armen sloot. Zeer gemeend en warm. Zijn vrouw zei me dat ze het belangrijkste vond dat hun kinderen gelukkig zijn en dat ze kon zien dat mijn lief gelukkig is samen met mij. Zijn vorige vriendin vond ze eigenlijk helemaal niet bij hem passen maar dat was toen zijn keus zei ze nog. Ze was blij dat wij alsnog bij elkaar zijn gekomen. Mijn lief had na zijn scheiding al wel verteld over een goede vriendin die hem bij stond na zijn scheiding maar hij had nooit mijn naam genoemd. Gisteren middag vielen de puzzelstukjes op zijn plaats en begrepen ze beide dat ik die goede vriendin was die toen al in zijn leven was. En inmiddels weten ze dat ik al 20 jaar in het leven van hun (bonus)zoon ben. Mijn lief werd mijn leidinggevende op het tuincentrum waar ik toen ging werken. En we zijn er onlangs zelf achter gekomen dat we ook nog samen op dezelfde school hebben gezeten maar daar ieder een andere opleiding heeft gedaan en in een ander jaargang. Daar hebben we elkaar dus nooit ontmoet. Zo zie je maar dat het leven bijzondere dingen voor je in petto kan hebben. Erg blij

Volgende streefgewicht 88 kilo op 25 juli 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 7:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
De ontmoeting met mijn schoonvader en zijn vrouw (ik had geschreven vriendin maar ze zijn al 23 jaar getrouwd) Erg blij is heel goed verlopen. Het was gezellig.

Zo zie je maar dat het leven bijzondere dingen voor je in petto kan hebben. Erg blij

Spannend op audiëntie hahah.
Volgens mij maakt het niet oud of jong je bent. Denk dat je er zoiezo een kriebel van in je buik krijgt....

Ik dit jaar alweer 25 jaar getrouwd. Maar toen ik 16 was en mijn schoonouders voor 't eerst zou gaan zien,... zo de zenuwen gehad. Vooral het korte ritje erna toe toen pfft..

Nu gaan we daar voor 't eerst in weken weer naar toe. Zij zijn beide 2x geeent...
En wij hebben Covid gehad. Toevallig belde de ggd vanochtend nog hoe 't met mij vergaat en dat mijn dossier dan vandaag officieel gesloten wordt.

Nu dus opbouwen qua energie en hopen dat de restklachten op mijn longen afnemen. Vrijdag hoor ik of ik 2e vaccin moet/mag. Maar ik voel me nu wel iets vrijer zo bij mijn schoonouders.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 9:29    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
lia1972 schreef:
yvonne-the-lady schreef:
De ontmoeting met mijn schoonvader en zijn vrouw (ik had geschreven vriendin maar ze zijn al 23 jaar getrouwd) Erg blij is heel goed verlopen. Het was gezellig.

Zo zie je maar dat het leven bijzondere dingen voor je in petto kan hebben. Erg blij

Spannend op audiëntie hahah.
Volgens mij maakt het niet oud of jong je bent. Denk dat je er zoiezo een kriebel van in je buik krijgt....

Ik dit jaar alweer 25 jaar getrouwd. Maar toen ik 16 was en mijn schoonouders voor 't eerst zou gaan zien,... zo de zenuwen gehad. Vooral het korte ritje erna toe toen pfft..

Nu gaan we daar voor 't eerst in weken weer naar toe. Zij zijn beide 2x geeent...
En wij hebben Covid gehad. Toevallig belde de ggd vanochtend nog hoe 't met mij vergaat en dat mijn dossier dan vandaag officieel gesloten wordt.

Nu dus opbouwen qua energie en hopen dat de restklachten op mijn longen afnemen. Vrijdag hoor ik of ik 2e vaccin moet/mag. Maar ik voel me nu wel iets vrijer zo bij mijn schoonouders.

Snap ik helemaal. Omdat schoonvader en zijn vrouw twee keer gevaccineerd zijn voelen zij zich ook vrijer. Mijn lief en ik zijn begin juni aan de beurt voor het Jansen vaccin en hoeven er dus maar 1. Nu wordt mijn lief iedere 72 uur getest ivm zijn werk binnen Duitsland en dat geeft ook wel rust. Zijn negatieve tests zeggen natuurlijk niets over mij maar toch geeft het ook voor mij rust.

Volgende streefgewicht 88 kilo op 25 juli 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 9:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:

Snap ik helemaal. Omdat schoonvader en zijn vrouw twee keer gevaccineerd zijn voelen zij zich ook vrijer. Mijn lief en ik zijn begin juni aan de beurt voor het Jansen vaccin en hoeven er dus maar 1. Nu wordt mijn lief iedere 72 uur getest ivm zijn werk binnen Duitsland en dat geeft ook wel rust. Zijn negatieve tests zeggen natuurlijk niets over mij maar toch geeft het ook voor mij rust.

Ik heb Pfizer gehad 1x op 18 januari. Dit omdat ik een vp huis werk. Ik ben vaak getest, onze bewoners ook. Maar als het vp huis vrij was en ik negatief getest dan bezocht ik onze ouders, anders durfde ik het niet aan. Dus snap jouw gevoel qua veiligheid heel goed.
Ik reageerde verkeerd op het 1e vaccin, dus het 2e mocht ik niet tot nader onderzoek.

Nu gaan ze kijken of het 1vaccin en covid afdoende bescherming bied. Andersom is nl wel al bewezen dat na Covid en 1 vaccin afdoende is...
Anders moet ik voor 2e vaccin een dag naar ziekenhuis. En vind dat spannend zat....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 12:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 6 van 14