Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   inorde
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Goedemorgen,

Heb er echt niets van gemaakt deze week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 8:03    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
blij met het resultaat van deze week. +je van vorige week helemaal goed gemaakt.

Ik zal jullie raad opvolgen en mij minder concentreren op het cijfertje op de weegschaal!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
inorde schreef:
Goedemorgen,

Heb er echt niets van gemaakt deze week

Op naar de volgende (betere) week!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 12:45    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
yvonne-the-lady schreef:
Hier woensdag, op de verjaardag van mijn lief, samen weer gaan fietsen. Moet zeggen dat mijn hoofd zeker zoveel genezing nodig heeft als dat mijn been dat heeft. Op sommige stukken van de mountainbikebaan was ik toch wel erg onzeker. Gelukkig wel heel de rit afgemaakt zonder te vallen dus dat geeft weer meer zelfvertrouwen. Bovendien weer in korte broek gefietst en omdat ik zelf geen fietskleding heb met korte mouwen mocht ik een jasje van mijn lief aan uit zijn oudere collectie. En wauw, het paste. Zelf zie ik nog steeds die vrouw van 124 kilo in de spiegel en roep dus meteen dat iets veel te klein is. Gelukkig ziet mijn lief me anders en zegt pas het nu eerst eens voordat je wat roept. En wat was ik blij met mijn korte mouwtjes want wat was het prachtig weer woensdag. Erg blij

Zo goed als iets past waarvan je dacht dat het niet ging lukken en goed dat je gaan fietsen bent.
Mountainbiken is echt niet mijn ding. Gewoon fietsen wel sinds ik mijn electrische fiets heb gekregen op mijn werk.

Ik wist ook niet of mountainbiken iets voor mij was. Dacht dat ik dat niet zou durven. Bovendien fiets mijn lief al jaren dus dacht dat het voor hem niet leuk zou zijn om met een beginner op pad te gaan. Maar hij heeft een e-bike voor me gekocht en volgens hem heb ik talent Lach En omdat het een e-bike is ben ik zelfs voor hem met regelmaat nog een uitdaging om bij te houden. Vooral berg op. Zelf heb ik het gevoel dat ik nog heel veel moet leren maar ik vind het wel heel leuk om te doen. Nooit gedacht dat ik 2 uur op een fiets zou kunnen zitten. Ik ging af en toe een boodschappen doen met de fiets. Nog geen 10 minuten naar de winkel en ik had al last van zadelpijn. Dat deed ik dus zelden. Maar nu met het vocht en pijn in mijn benen is lopen niet echt een optie. Als ik 5 kilometer heb gewandeld kan ik de volgende dag niks meer. Met fietsen heb ik minder last van mijn benen dus een goede manier om toch in beweging te blijven.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 8:05    

Reageer met quote
Wat een rare week voor mij wat de weegschaal betreft. Ik was bang dat ik deze keer toch echt een rood vakje moest neerzetten. Ik heb zelfs een 96,9 gezien op de weegschaal deze week en kwam niet onder de 96,0. Zondag stond er ineens een 94,9 en gisteren zelfs 94,3 en vandaag weer 94,9 dus dat maar ingevuld. Toch nog groen dus. En een leuke groene ook nog. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 8:29    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lizanx schreef:
jasmijn86 schreef:
Goed dat je bent wezen hardlopen, Lizan. Doe je dat al lang of ben je pas begonnen?
Hier zit er weer een wandelrondje van 8 km op.

Ik doe al lang aan hardlopen maar ik blijf het elke zondagochtend een hele opgave vinden. Het is echt geen verslaving. Vanmorgen 8 km hard gelopen. Ik vind teamsport of dansen veeeel leuker. Sport jij ook nog naast het wandelen?

Ik heb jaren geleden hardgelopen, maar door chronische blessures moeten stoppen. Nu ben ik het weer heeeel rustig en langzaam aan het oppakken. Ik vind het echt geweldig om te doen hahaha. Zometeen in de pauze weer een rondje proberen.

Verder gaat het hier echt ruk. Ik heb veel stress van werk, maak lange dagen en grijp naar eten. We kan me even een peptalk geven?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 11:33    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kom op Jasmijn! Hou vol, bedenk waar je over een paar maanden wil zijn, en vraag je zelf af voordat je iets in je mond stopt, word ik hier nou echt gelukkiger van? En tuurlijk zullen er momenten zijn waar het even niet lekker gaat, ik had gisteren tijdens het koken ineens 5 van die yoghurtsnoepjes op Verward toen ik dacht, ach, kan er nog wel 1 nemen, toen moest ik mezelf echt even toespreken dat ik er niet gelukkiger van ga worden. Vandaag ligt mijn koelkast weer vol met gezonde en lekkere dingen, dus de keuze is voor mij makkelijker nu.

We kunnen het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 13:46    

Reageer met quote
Kom op Jasmijn, jezelf even die peptalk geven. Een dagje je niet lekker voelen en de drukte van je werk de schuld geven en de rest van de wereld ook nog, dat mag. Maar dan is het gedaan. Als het iedere dag druk is dan is het vooral belangrijk dat je gezond eet en dat je lekkerder in je vel gaat zitten. Dan kun je de stress beter aan dan wanneer je naar eten grijpt en je je daar rot over voelt. Je zadelt je zelf op met nog meer stress. Dus pak je bullen bij elkaar en ga weer aan de slag. Je weet goed hoe het moet en je weet ook dat stress eten alleen maar een uitvlucht is die niks helpt. Kies weer voor jezelf, dat verdien je!!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 13:59    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel dames, ik hoop dat het snel beter gaat. Ik vind het ook echt lastig om de knop om te zetten omdat ik nu al weet dat ik zaterdagochtend bij het weegmoment wéér een plus heb. Dan heb ik al snel nu het idee, wat maken deze paar dagen nou uit? Heel stom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 14:08    

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Dankjewel dames, ik hoop dat het snel beter gaat. Ik vind het ook echt lastig om de knop om te zetten omdat ik nu al weet dat ik zaterdagochtend bij het weegmoment wéér een plus heb. Dan heb ik al snel nu het idee, wat maken deze paar dagen nou uit? Heel stom.

Iedere dag dat je er weer voor kiest om dat te eten waar je van aan komt, geeft je bij je weegmoment een dikkere plus. En hoe dikker de pus hoe ellendiger jij je dan voelt. Als dat het waard is dan moet je vooral blijven eten. Maar je zegt zelf dat je dat niet wil. Kies er dan ook voor om de knop om te zetten. Als je blijft doen wat je voorheen deed dan krijg je wat je voorheen kreeg. Of te wel, wil je verandering dan zal je iets anders moeten doen. Ziet gezond eten niet als een straf maar juist dat wat je niet wil eten is je straf. Daarmee straf jij jezelf omdat je het niet waard vindt om gezond en slank te zijn. Je ondermijnd jezelf. Ga zien en voelen dat je er mag zijn. Hou van jezelf en zorg voor jezelf.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 14:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 6 van 16