Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Wat vervelend Vlinder! Mochten medicijnen helpen, dan waarom niet toch? Als je er baat bij hebt. Ik ga het eerst zo proberen, maar mocht het niet lukken dan geef mij ook maar die medicijnen. Niks verkeerd mee.

Voel je iets van de trage werking? Ik was toen errug moe vooral..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 9:51    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik heb ook een trage schildklier en de medicijnen die ik er voor kreeg maakte mij erg deprecief. Nu geen medicijnen. Ondertussen ben ik tegen het boek 'de hormoonfactor' van Ralph Moorman aangelopen en ben dat aan het lezen. Ow wat een herkenning in mijn geval. Hij geeft aan dat veel hormoon gerelateerde problemen vaak met voeding en eventueel supplementen nog terug te draaien is. Ik ben benieuwd wat het gaat doen als ik het toe ga passen en of het haalbaar is om toe te passen Erg blij Heel streng voedingsadvies waar niets meer in kan, dat past niet bij mij.

Volgende streefgewicht 88 kilo op 25 juli 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 17:05    

Reageer met quote
Heb mijn ook wel eens afgevraagd of ik weer zonder het tabletje zou kunnen. Ga me er na de zomer weer eens in verdiepen. Met de voorjaarsmoeheid durf ik het nog niet aan haha. Ben benieuwd of je nieuwe dingen tegenkomt Yvonne.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 6:57    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Interessant dames. Ik heb een onwijs goede week achter de rug en veel bewogen en wel 0.1 kg eraf....dus als dat verholpen kan worden met een tabletje, graag. Ik heb volgende week nog een afspraak met de huisarts. Ik zal er dan nog eens met haar over babbelen. Ik heb inderdaad ook last van vermoeidheid en heb het vaak koud.
Ik probeer maar weer positief naar de nieuwe week uit te kijken. Ik kreeg via Garmin een uitdaging van een vriend over wie de meeste stappen zet. Gaat vrij gelijk op en dat motiveert dan toch wel om wél die wandeling te maken ook al ben ik moe hahaha. Dus qua beweging en eten ben ik erg tevreden, gewoon jammer dat er niets van te merken is op de weegschaal. Wie weet volgende week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 apr 2021 14:48    

Reageer met quote
Ben benieuwd wat je huisarts gaat zeggen. Ik ben nog steeds moe en koud, maar dat komt door het weinige eten Lachen nog ff doorzetten tot 30/4...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 apr 2021 18:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Je hebt in ieder geval wél een heel mooie reeks neergezet Vlinder. Misschien niet helemaal op de manier die je voor ogen had, maar toch gelukt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 apr 2021 18:31    

Reageer met quote
Zo denk ik ook maar haha en het fijne is dat ik van mijn hang naar suiker af schijn te raken. Ik hoop dit straks vast te kunnen houden!

Ik heb een blender besteld en ga komende week met gezonde smothies experimenteren Erg blij

Fijne zondag allemaal, ik mag werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 apr 2021 5:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oeh leuk! Ik eet/drink ook iedere dag wel iets uit de blender.
Veel succes en nog een fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 apr 2021 12:34    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
deze week mooi 0.5 kg eraf.
Het weekend was wel geen groot succes qua voeding. Dit kan echt wel nog veel beter.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 7:48    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Heb mijn ook wel eens afgevraagd of ik weer zonder het tabletje zou kunnen. Ga me er na de zomer weer eens in verdiepen. Met de voorjaarsmoeheid durf ik het nog niet aan haha. Ben benieuwd of je nieuwe dingen tegenkomt Yvonne.

Ik moest van mijn huisarts meteen stoppen met de medicijnen die de internist voor mijn te trage schildklier had voorgeschreven. De internist zelf was op vakantie voor 3 weken en het ziekenhuis wilde me niet inplannen bij een andere internist, dus ben ik vooradvies naar de huisarts gegaan. Die zag me de spreekkamer binnen komen en vroeg meteen wat is er met jou aan de hand. Ik gaf aan hoe ik me voelde en dat ik het liefste uit het raam wilde springen. Mijn toenmalige man was met me mee want ik was niet eens in staat om zelf auto te rijden. Hij zei ook dat er acuut iets moest gebeuren want hij kon zo niet nog een dag met mij verder. Er had al een heel weekend een dood vogeltje op de bank gezeten en dat wilde hij niet nog een dag. Bovendien was hij bang dat ik mezelf wat zou aandoen. Toen ik later nog op controle bij de internist kwam vroeg hij hoe het ging met de medicijnen. Toen ik zei dat ik die niet meer slikte was hij boos. Toen ik vertelde waarom kon hij het zich niet voorstellen dat het zo erg was. Toen heb ik toch maar even gezegd dat hij naar mijn huisarts moest bellen. Dat was niet nodig zei hij. Vervolgens stelde hij voor dat ik dan toch in een lagere dosis deze medicijnen moest slikken. Daar heb ik heel dringend en misschien niet zo vriendelijk voor bedankt. Pas toen kreeg hij door dat het echt mis was gegaan met me en dat ik niet had overdreven. Toen hij in zijn computer verslag uit ging typen van dit consult zag hij de bloedtest die de huisarts had laten doen. Hij schrok van de ontregelde hormoonwaardes en zei toen pas: Wat moet jij je beroerd hebben gevoeld! Op dat moment snapte hij dat ik dat echt nooit meer wilde. Ik doe het dus met mijn schildklier hoe het nu gaat en eigenlijk weet ik nu op het ogenblik geen waarde. Wel merkte ik onlangs dat de dikke band die ik voorheen in mijn hals had er nu niet meer is. Misschien toch weer eens laten prikken. Ben nu eigenlijk wel benieuwd. Lach

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je naar je eigen lichaam moet luisteren. Als het beter met je gaat sinds dat je die medicijnen slikt dan zou ik zeggen dan is het een mooie aanvulling van je tekorten. Voelt het niet meer zo goed dan eens overleggen met je arts en weer eens bloed laten prikken.

Volgende streefgewicht 88 kilo op 25 juli 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 15:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 17 van 21