Auteur |
Bericht |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4218 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
Ben jij dat jojo-en ook zat?
Laten wij stoppen met te proberen om 5 kg in 1 week of maand af te vallen, maar met kleine stapjes een blijvend resultaat proberen te behalen.
Ik volg geen speciaal dieet, maar probeer mijn dagelijkse dingen aan te passen. Met de fiets naar het werk i.p.v. met de auto, na het eten een korte wandeling, kleinere porties opscheppen, water drinken i.p.v. frisdrank. Wel dat taartje op die verjaardag maar dan als lunch ter compensatie een salade. Zulke dingen.
Door kleine aanpassingen te doen, houden we het hopelijk langer vol.
Met als doel het behalen en vasthouden van je streefgewicht.
Gezellig als je meedoet, wel graag minimaal 1x per week een reactie plaatsen. meer mag natuurlijk altijd. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 11 nov 2020 10:32 |
|
 |
|
 |
Deugenietje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 1409 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Het is inderdaad moeilijk om de verwachting van veel in 1 keer te willen afvallen.
Ik heb hem zo ingezet dat ik 500 gram per week afval dat ik dan de 110 kilo haal. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 11 nov 2020 16:38 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3500 Dieet: E.G.A Woonplaats: Groesbeek
|
|
Ik heb nog een behoorlijke weg te gaan maar voor dit sprintje vast ingezet op onder de 100 kilo te komen.  _________________
Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 13 nov 2020 12:30 |
|
 |
Beginner Vaste Weegclubfan

|
|
janniek schreef: | Ben jij dat jojo-en ook zat?
Laten wij stoppen met te proberen om 5 kg in 1 week of maand af te vallen, maar met kleine stapjes een blijvend resultaat proberen te behalen.
Ik volg geen speciaal dieet, maar probeer mijn dagelijkse dingen aan te passen. Met de fiets naar het werk i.p.v. met de auto, na het eten een korte wandeling, kleinere porties opscheppen, water drinken i.p.v. frisdrank. Wel dat taartje op die verjaardag maar dan als lunch ter compensatie een salade. Zulke dingen.
Door kleine aanpassingen te doen, houden we het hopelijk langer vol.
Met als doel het behalen en vasthouden van je streefgewicht.
Gezellig als je meedoet, wel graag minimaal 1x per week een reactie plaatsen. meer mag natuurlijk altijd. |
Fijn dat het sprintje verlengd wordt/is.
En wat een wijze woorden van jou Janniek.
Ik zal ze vaak herlezen als motivatie en leidraad.
Dank je
En succes aan iedereen  _________________ Blij dat ik deze website vond - dank aan de initiatiefnemers  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 22 nov 2020 17:39 |
|
 |
|
 |
BM Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-8-2010 Berichten: 816 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers) Woonplaats: Lelystad
|
|
Hoi ik ga deze keer proberen om itermittend fasting te combineren met een kh beperkt eten. Ik ga tanden poetsen samen met de kinderen om 7 uur en daarna niks meer eten tot 12 uur smiddags. Alleen water en koffie in de ochtend. Ben het helemaal zat al die kilos._________________
Mijn weegdag = Zondag  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 25 nov 2020 21:04 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3500 Dieet: E.G.A Woonplaats: Groesbeek
|
|
Deugenietje schreef: | Het is inderdaad moeilijk om de verwachting van veel in 1 keer te willen afvallen.
Ik heb hem zo ingezet dat ik 500 gram per week afval dat ik dan de 110 kilo haal. |
Goed bezig. Maar je hebt zelfs ruimer in gezet. 12 weken 500 gram dat is 6 kilo en je hebt op ruim 7 kilo ingezet. Helemaal fantastisch!!! En je zit ook regelmatig op meer dan die halve kilo dus dat kun je halen._________________
Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 26 nov 2020 17:40 |
|
 |
Dionbi Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 27-8-2012 Berichten: 2668 Dieet: E.G.A Woonplaats: Gelderland
|
|
Hoi allemaal! Ik sluit ook weer aan._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 26 nov 2020 19:13 |
|
 |
|
 |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4218 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
We zijn alweer met een aardig groepje.
Succes iedereen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 26 nov 2020 19:18 |
|
 |
Filiae Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Hey iedereen! Mag ik me ook melden?
Ik zit intussen in een aardige flow, ik heb meer inzicht nu ik dagelijks in een app bijhoud hoeveel ik eet en dat werkt goed. Maar extra motivatie is nooit weg.
Veel succes iedereen!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 26 nov 2020 21:13 |
|
 |
jasmijn86 Super Weegclubfan

|
|
Ik heb er ook weer zin in. Het gaat best wel redelijk, ondanks dat ik maar - 0.1 kg had deze week. Sporten gaat steeds beter en ben weer gemotiveerd, dat is het belangrijkste. Ik wens jullie allemaal een goed weekend!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 17:33 |
|
 |
|
|