Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 10

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
De liefde is ook de reden van de verhuizing geweest. Toen in aangaf aan mijn man dat ik niet meer gelukkig met hem was en dat ik wilde scheiden was dat omdat ik het gevoel had dat ik alleen gelukkiger zou zijn. Ik ben in het begin van dit jaar met een training voor hoog gevoelige mensen gestart. Daarin heb ik geleerd om weer gelukkig met mezelf te zijn en dus ook met mijn lijf. Maar ik merkte ook steeds meer dat mijn man en ik echt uit elkaar gedreven waren. Thuis liepen we langs elkaar heen. Buiten de deur waren we beste maatjes en deden we veel leuke dingen samen maar dat was voor mij niet meer genoeg om een huwelijk in stand te houden. Op het moment dat ik een goede vriend van me vertelde dat ik eindelijk de knoop doorgehakt had en wilde gaan scheiden, appte hij: Ben je thuis?
Waarop ik ja hoezo antwoorden. Een uur daarna stond hij op de stoep. Verbaast vroeg ik wat hij kwam doen. Toen vertelde hij mij dat hij al 20 jaar verliefd op me is. Dat hij me nu niet meer voor zijn neus weg liet kapen door een ander en hij ging op zijn knie voor me zitten. Yvonne, ik kan je nu geen ring geven maar ik heb wel de sleutels van mijn huis voor je, wil jij de rest van je leven met me delen. Wow, ik was helemaal overdondert. Die had ik niet zien aankomen. Toen jij zei dat ik niet meteen antwoord hoefde te geven zij ik ja. Ik ben maar gewoon in het diepe gesprongen. Samen zouden we kijken of het werkt. Op dat moment was Anton (de goede vriend) aan het kijken voor een huis in Nederland. Een paar dagen later kreeg hij bericht dat hij naar een huis kon gaan kijken en vanaf toen ging het snel. Verliefd, nog bezig met een scheiding, klussen, geblesseerd raken en niet meer kunnen klussen, uit eindelijk verhuizen en nu samen wonen. En het gaat zo leuk samen. Erg blij En dan gaat het afvallen ook ineens goed. Mijn knie blessure wordt aan gewerkt en inmiddels ben ik op de fiets aan het trainen. Mijn vriend is een enorme fietsfanaat en hij steunt me ook bij het afvallen en gezond eten. Val echt met mijn kont in de boter. Erg blij Af en toe nog steeds het gevoel dat ik droom.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 dec 2020 13:13    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Happy new year allemaal.

Een dikke plus genoteerd vandaag, dus kan alleen maar weer beter gaan. Vanochtend gelijk een hardlooprondje gedaan. Ik ben de komende 2 weken bezig met verhuizen naar Antwerpen. Spannend natuurlijk. Tot snel en iedereen veel succes in het nieuwe jaar Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2021 10:00    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
De beste wensen en een gezond 2021.

@ jasmijn. Succes met de verhuizing best vreemd in deze tijd verhuizen.
Die plus werk je denk wel weg met al dat sjouwen. Hoef je iig niet naar de sportschool.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2021 10:03    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Janny! Ik wil weer wat actiever gaan worden hier in de sprint. Afgelopen jaar geen progressie geboekt onder de streep. Dus hoop weer wat vaker 'in te checken' hier. Alle goeds ook voor jou!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2021 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
De beste wensen ook van mij!

Succes met de verhuizing, Jasmijn, en een goede start in Antwerpen!

Ik ben nu al 14 dagen in quarantaine omdat ik Corona heb. De klachten zijn mild maar hier thuis is alles ontregeld. Gescheiden van mijn man in eigen huis, een zoon die niet thuis kan wonen en voor mezelf ligt alles stil. Ik zat net zo goed in mij ritme van lijnen en hardlopen en daar is helemaal niets meer van over! Jasmijn, ik heb die dikke plus van jou nog met een kilo overschreden Boos maar ik moet ophouden met klagen en zielig doen en gewoon weer de schouders eronder zetten!! Het komt ook wel weer goed, maar ik baal nu even van de situatie en van mezelf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jan 2021 11:24    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Ook van mij de beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal!

Succes met de verhuizing Jasmijn, spannen naar Antwerpen, wens je veel woonplezier.

Sasa, heel veel sterkte. Het brengt heel wat teweeg!

Veel succes iedereen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jan 2021 18:32    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Ik ga weer hard aan de slag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jan 2021 22:46    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik wens iedereen een goed, gezond, gelukkig en liefdevol nieuw jaar.
@ jasmijn succes met de verhuizing.
@ sasa heel veel beterschap. Ik hoop dat je snel je ritme toch weer kunt vinden.

Zelf ben ik bezig met een nieuw ritme te creëren maar ik zit er nog niet goed in. Bij de fysiotherapie groen licht gekregen dat ik het fietsen mag gaan opbouwen dus daarmee meteen aan de slag gegaan. Ik heb alleen nog geen vast schema. Moet ook nog even voelen wat mijn lichaam aan kan. Mijn knie doet het inmiddels fantastisch en daar heb ik nauwelijks meer last van maar de rest van mijn lijf is nu niet zo blij met mijn actievere levensstijl. Verward Dus ja, weer even opnieuw een balans zoeken en daarin op gaan bouwen. Inmiddels voor dit jaar er al weer twee wandelingen op zitten van 5,16 en 5,8 kilometer. En hoewel zeker met de laatste mijn lijf er niet zo blij mee was herstel ik er wel snel van. En ook twee keer op de fietstrainer gezeten. Nu geven mijn zitbotjes het eerder op dan mijn knie dus dat is een goed teken. Toch maar een fietsbroek besteld en hopen dat het zitten op zo'n smal zadeltje dan toch beter gaat. Erg blij Nooit gedacht dat ik me met mijn lijf al in zo'n strak broekje zou gaan hijsen en bovendien binnenkort ook nog mee over straat ga. Erg blij Dan maar hard fietsen, geen mens die het dan ziet. Erg blij

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 13:41    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Ik wens iedereen een goed, gezond, gelukkig en liefdevol nieuw jaar.
En ook twee keer op de fietstrainer gezeten. Nu geven mijn zitbotjes het eerder op dan mijn knie dus dat is een goed teken. Toch maar een fietsbroek besteld en hopen dat het zitten op zo'n smal zadeltje dan toch beter gaat. Erg blij Nooit gedacht dat ik me met mijn lijf al in zo'n strak broekje zou gaan hijsen en bovendien binnenkort ook nog mee over straat ga. Erg blij Dan maar hard fietsen, geen mens die het dan ziet. Erg blij

Jij ook de allerbeste wensen
Ben benieuwd of de fietsbroek je gaat bevallen, heb daar ook al een paar keer aan gedacht om er 1 te kopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 15:52    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Beste deelnemers al weer een jaar voorbij waar we samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jan 2021 13:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 9 van 19