Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 10

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bij mij er weer een pond af.
Ben ook blij dat ik hobby's heb en mij zelf niet verveeld want het zijn wel de donkere dagen voor de Kerst he.
Hopen dat jullie allemaal een fijne Kerst hebben

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik heb een nieuwe hobby...diamond painting. Ik vind het erg leuk. Geeft me de afleiding en ontspanning die ik nodig heb. Heb ook geen behoefte om te snaaien.

Ik werk in een bouwmarkt..we hebben het hartstikke druk met afhaalbestellingen. Zo bizar wat mensen bestellen. Een klein zakje schroefjes Geschokt dan denk ik: dat kan toch niet de bedoeling zijn?!
Nu lekker vrij tot na de kerst.

Iedereen hele fijne kerstdagen..maak er ondanks Corona toch gezellige dagen van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 12:41    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb m'n verkeerde gewicht in gevuld. Moet zijn 71.1 dus dat wordt hard werken deze week.
Allemaal nog een fijne 2e kerstdag en succes deze week.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Het vermoeden klopte: ben ook positief getest op Corona, net als mijn zoon en dochter. Rare kerstdagen hierdoor: man op de slaapkamer, andere kinderen die niet thuis konden komen met kerst. We maken er het beste van... gelukkig voel ik me niet heel erg ziek, had alleen één verschrikkelijke nacht. Eetlust nu wat minder, dat is in het voordeel voor de groene vakjes, dat dan wel.

Voor iedereen dit jaar andere kerstdagen dan anders. Maar maak er iets moois van! Fijne dag nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 13:21    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Dat is vervelend sasa hoop dat jullie snel weer opknappen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 13:28    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hier de kerstdagen ook anders dan anders. De eerste keer kerst met de kinderen van mijn partner. Wel even spannend of ze er allemaal bij konden zijn want één dochter moest nog net voor kerst getest worden. Een cliënt van haar vertelde aan het einde van haar bezoek dat die positief getest was. Gelukkig bleek uit de test dat zij negatief was en konden we toch samen kerst vieren. De laatste maanden van dit jaar is alles nieuw en anders voor mij en dat niet door corona maar door de liefde. Erg blij

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Helaas ben ik wat aangekomen.

Maar wat wil je ook, ben helemaal los gegaan in de feestdagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 12:12    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Succes Sasa!!
En wat leuk om te lezen, Yvonne! Is de liefde ook de reden van je verhuizing?
Janniek, dat wordt een extra uitdaging in deze dagen!
Sannie, succes met de drukte, misschien toch ook wel fijn gewoon aan t werk te kunnen?

Zelf was ik net voor kerst 0,1 kg kwijt, maar deze heb ik maar niet ingevuld, verwacht nu namelijk wel een plusje.
Hopelijk niet te groot, want ondanks wel snoepen met de feestdagen had dit ook makkelijk nog meer kunnen zijn en ben ik tussendoor ook nog even gaan wandelen, dus het was niet alleen maar slecht. ;-)

1ste doel: 94,5 in februari.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 18:01    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Heel leuk om te lezen Yvonne Lach

Sasa, hoop dat je je snel beter voelt!

Deugenietje, de draad telkens weer oppakken, het komt goed.

Hier probeer ik rustig op te starten en voor te bereiden, vanaf volgende week is het menens. Vanmiddag lekker gewandeld, dus ook hier gaat niet alles slecht Yeps Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 20:31    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Door de drukte nu pas bij kunnen lezen.

Sasa, wat balen dat je ziek bent. Hoe gaat het inmiddels met jou en de rest van het gezin? Knappen jullie een beetje op?

Yvonne, ik vind het zo leuk om te lezen dat je zo gelukkig bent. Ik krijg er een glimlach van op mijn gezicht als ik jouw woorden lees. Zo fijn voor je Lach

Jaaa, lastige dagen nu hè? Ik ben zo druk met verhuisdingen regelen, praktische zaken voor het buitenland en op werk is het ook druk. Gelukkig blijf ik wel hardlopen en wandelen, maar met het eten gaat het niet echt goed nu. Met de kerst was ik alleen. Gelukkig op kerstavond wel naar 2 vrienden geweest, verder was het een saaie bedoeling haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 dec 2020 11:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 8 van 19