Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 10

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Doe ook mee, wil naar de 69,9 toe en dat heb ik de laatste 10 jaar niet meer op de weegschaal gezien.
Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 10:42    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Netjes Jaimpiej! Dat moet een goed gevoel zijn!

Welkom Jpee! Als doel een gewicht stellen dat je al 10 jaar niet gewogen hebt is een hele uitdaging, veel succes!
Hoe wil je dit gaan aanpakken?

1ste doel: 94,5 in februari.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 dec 2020 0:14    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
[Welkom Jpee! Als doel een gewicht stellen dat je al 10 jaar niet gewogen hebt is een hele uitdaging, veel succes!
Hoe wil je dit gaan aanpakken?][/quote]

Hoop zo door te gaan en mij zelf niet te plagen door het te streng te doen. Alle 2 de Kerstdagen bij de kinderen koffie gaan drinken want bij mij mogen ze niet komen. Dus dan zal ik niets afvallen maar daarna weer terug in mijn ritme Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 dec 2020 0:48    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Was net aan het hardlopen met mijn zoon, dochter en nog een vriendin van de dochter. Uniek en zeker heel leuk! Mijn dochter kan nu niet naar de sportschool, maar vind hardlopen niet echt leuk. Mijn zoon vind sporten in het algemeen niet leuk, maar ik kon hem meekrijgen vanavond. We gingen heeeel rustig opbouwen volgens een hardloopschema. Steeds hele korte stukjes hardlopen afgewisseld met wandelen. En dat ging heel prima! We gaan in ieder geval nu voor de tijd van de lockdown 3 keer per week. Vooral dat mijn zoon ook mee doet is echt zo goed voor hem! Voor mezelf is het een makkie, ik ben een half uur hardlopen aan één stuk gewend en soms loop ik ook een uur. Maar dat is dan toch weer extra bewegen en gewoon leuk dat ik de kids kan coachen Lopen
Als dat binnen zitten is maar niks!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 dec 2020 21:52    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
JPee, niet te streng werkt op de langere termijn ook het beste om het vol te houden, ook nadat je streefgewicht bereikt is. Mooi te zien dat je zo goed gaat, en dan mogen een paar gezellige dagen met wat lekkers echt wel, al zal die koffie het verschil niet maken. ;-)

Sasa, wat goed om te lezen dat je nu samen met je kinderen aan t hardlopen bent!
Op meerdere vlakken heel gezond. Ben benieuwd hoe lang ze gemotiveerd blijven.Lach

Hier is het begin van het weekend alvast goed verlopen, zonder te snoepen.
Dat zal niet heel het weekend zo blijven, maar dit is alvast een mooie start die eigenlijk ook helemaal geen moeite kostte.

1ste doel: 94,5 in februari.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 dec 2020 10:36    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Welkom nog alle nieuwe mede sprinters. Succes.

Heb het sprintje nu gesloten anders wordt de groep te groot.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 dec 2020 11:45    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
We gaan ervoor met z'n allen!

Leuk om jullie berichtjes te lezen, langzaam begin ik ook wat met kleine stapjes. Zoals vaker de trap nemen ipv de lift op het werk (4de etage) en het wandelen opstarten. Een vaste weegdag lukt niet omdat ik wisselende diensten draai en goed slapen is een pré voor een goed weegresultaat haha, dan schuif ik liever wat naar wat goed uitkomt. Heb er weer zin in!

Deze week een (werk)marathon, minder tijd om te snaaien. Ik wens iedereen daarom alvast: fijne kerstdagen Kerst raam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2020 13:16    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het wel moeilijk in deze tijden hoor. Ik ben alleen en zie momenteel weinig mensen vanwege de pandemie. Familie woont aan de andere kant van het land. Ik vind het leven zo saai nu, en dan haal ik sneller wat lekkers om even dat "geluksmomentje" te hebben. Zo stom. Ik ga over 2 weken verhuizen naar België, dus die stress is er ook nog bij. Ik hoop dat er snel betere tijden aanbreken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2020 17:09    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Ik vind het wel moeilijk in deze tijden hoor. Ik ben alleen en zie momenteel weinig mensen vanwege de pandemie. Familie woont aan de andere kant van het land. Ik vind het leven zo saai nu, en dan haal ik sneller wat lekkers om even dat "geluksmomentje" te hebben. Zo stom. Ik ga over 2 weken verhuizen naar België, dus die stress is er ook nog bij. Ik hoop dat er snel betere tijden aanbreken.

Dat begrijp ik heel goed, Jasmijn! Kan je wel met de Kerst naar familie toe? Een nieuwe start in een andere woonplaats valt nu ook niet echt mee! Of heb je werk waar nog voor uit huis moet/mag?
Sterkte met de verhuisperikelen! Laten we hopen dat het over een paar maanden allemaal beter zal worden als steeds meer mensen ingeënt zijn!

We kregen vandaag te horen dat onze zoon Corona heeft. Ik denk dat mijn dichter en ik het ook wel hebben. Morgen de test voor alle overige gezinsleden en nu in quarantaine. Ik maak me vooral een beetje zorgen om mijn man. Die is de zestig gepasseerd en heeft astma. Tot nu toe heeft hij geen klachten, maar dat zegt natuurlijk niets. Nu proberen ook in huis afstand te houden en heeeeel veel schoonmaken. We zaten vanavond met mondkapjes in de woonkamer, ook absurd eigenlijk...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 0:22    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa, wat vervelend! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over, vooral, je man. Nu jullie dus ook in quarantaine. Ik hoop dat jullie alsnog een negatieve test krijgen. In ieder geval heel veel beterschap gewenst!

Ik ga met kerstavond naar 2 vrienden die niet zo ver weg wonen en zondag na de kerst komt een vriendin langs. Dus komt allemaal wel goed. Het is even doorbijten inderdaad. Hopen dat er volgend jaar betere tijden aanbreken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 9:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 7 van 12