Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 10

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Deugenietje, als je even bij het kopje "info gezond eten en dagboeken" kijkt, staat EGA uitgelegd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2020 14:07    
Vrouw Weeggegevens   Filiae
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Interessant, EGA. Ik ken het ook niet, ga me er eens in verdiepen.

Ik hoop enorm dat de weegschaal een min aangeeft, voel me zo opgeblazen afgelopen 2 dagen... morgen maar even wegen en doorgeven Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ega werkt prima voor mij. Zit ook gewoon in mijn systeem. Nou ja niet altijd dus haha.
Nu bijvoorbeeld... ik doe zo mijn best maar afvallen lukt me niet. Pffff.
Nu moet ik niet het bijltje erbij neergooien maar gewoon doorgaan. Dus maar even niet op de weegschaal gaan staan.

Gaan jullie nog Sinterklaas vieren dit weekend?
Kunnen jullie beetje afblijven van al die lekkernijen?
Wij hebben een chocoladeletter gekocht (wel een goeie, want als ik dan toch wat wil zondigen moet het wel extra lekker wezen). Die ga ik morgen in paar blokjes breken en heerlijk van genieten.

Fijn weekend iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 16:55    

Reageer met quote
Lekker Sannie! En wat frustrerend dat het even niet zo gaat als je graag wil.

Wij vieren de 11e (pas) sinterklaas, mijn zusje en zwager konden niet eerder haha. Wel allerlei lekkers van mijn werk gekregen, dus ben even aan het puzzelen hoe ik dat in een mooi dagmenu krijg. In ieder geval een stuk taaitaai, dat scheelt al wat haha. De beide chocoladeletters hebben we het maar niet over Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 20:36    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Gisteren heb ik sinterklaas gevierd op de groep en er stond van alles op tafel.
Ik heb helemaal niks genomen.
Resultaat 800 gram afgevallen.

Trots op mezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2020 10:19    

Reageer met quote
Wat een super resultaat Deugenietje! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2020 13:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel.

Heb gisteren in bed besloten om geen kaas meer te eten tussendoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2020 20:46    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Reageer met quote
@ Dionbi @ Sannie
Ik volg momenteel niet de EGA wijzer. 's morgens begin ik wel met een EGA ontbijtje van 25 gr Special K met 250 ml havermelk en 150 ml coolbest sinaasappelsap. Maar kan ook een havermout ontbijtje zijn. Maar dan wijk ik verder af van EGA. Ik eet zelden meer brood en ook veel minder vlees. Mijn huidige partner is een fanatieke fietser en let zelf ook op zijn gewicht omdat iedere kilo bergop fietsen scheelt in zijn parcourstijden. Hij heeft me dan ook een aantal aanpassingen gegeven waardoor het afvallen nu ineens goed gaat. Ik eet nu koolhydraatarm en geen koemelk meer behalve dan in griekse yoghurt. In andere gerechten met melk gebruik ik havermelk of amandelmelk. In gerechte waar je rijst bij zou eten, eten we nu een mix van Qinoua, parel spelt en basmatirijst. Deze aanpassingen zijn gebaseerd op het boek the plant based cyclist. Ik heb dit boek zelf niet gelezen omdat het alleen in het engels te verkrijgen is en met mijn dyslexie is dat voor mij niet te doen. Het dieet wat daar wordt voorgesteld schijnt behoorlijk extreem te zijn maar deze aanpassingen werken al voor mij dus extremer hoeft niet. Op deze manier eet ik nog steeds heel smaakvol, heb ik niet het gevoel dat ik aan het lijnen ben en voelt niet als straf, is mijn suikertrek veel minder geworden en het belangrijkste, de kilo's gaan er af.

@Sannie6715 Wij hebben geen Sinterklaas gevierd. Dat was voor mij wel even wennen want ik vind Sinterklaas avond altijd wel gezellig. Mijn huidige partner viert sinds de geboorte van zijn dochter al geen Sinterklaas meer. Zij is op 4 december jarig en om te zorgen dat ze een normale verjaardag zou hebben, hebben hij en zijn (ex)vrouw er voor gekozen om Sinterklaas over te slaan. En nu zijn dochter volwassen is is dat zo gebleven. Toch kon ik het niet laten om een klein cadeautje voor hem te kopen. Lach Voordeel van geen Sinterklaas vieren is dat er dus geen banketstaaf, pepernoten en chocolade letter op tafel stond dus hoefde ik ook geen moeite te doen om daar af te blijven. Van mijn werk wel een chocolade letter gekregen maar die had ik eerder al aan visite opgedeeld. Daar kreeg ik wel een doosje handgemaakte bonbons voor terug dus tja die zijn wel grotendeels in mijn mond verdwenen. Met weinig effect op de weegschaal gelukkig. Lach Overigens is chocolade nog steeds wel iets waar ik een week van de maand naar verlang. Meestal lukt het me nu om dit op te lossen door chocolade melk te maken van ruwe cacao, havermelk en stevia. Zo vermijd ik de suikers en calorieën van een reep chocolade. Meestal gaat me dat dan goed af. Erg blij

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020 9:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yvonne the lady.

Wat fijn dat onbewust met je nieuwe partner ook een gezondere eetstijl hebt gekregen.
En wat is het ook fijn dat je veel steun krijgt.
Dit is wel eens anders geweest voor je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020 19:03    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kaas is zo lekker he deugenietje?!
Bij de Ega mag je het maar 4x per week 30 gram. Is veel te weinig als je net als ik van kaas houd.
Het voordeel is dat jubileum ega alle kazen mag tot 48+

Ik ken deze methode niet Yvonne.. maar wat fijn dat het zo goed met je gaat. En vooral ook dat je je er goed bij voelt.

Filiae heel veel plezier met Sinterklaas morgen. Hoop dat je het allemaal beetje op een rijtje hebt gekregen wat betreft al die lekkere dingen.

Dionbi hoe gaat het met jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 11:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 4 van 19