Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 10

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hier toch weer 0,5 kilo er af gelukkig. Gisteren ging het iets beter met mijn benen dus nog een lekkere wandeling gemaakt van 5,7 km. Prachtig door de besneeuwde bossen hier in de omgeving. Natuurlijk weer net iets te ver. Ik wil dan meteen ook weer het onderste uit de kan.

Gisteren avond begon mijn hond ineens met haar kop te schudden en toen ik naar haar oor wilde kijken piepte ze. Dat is niet goed natuurlijk. Vooral ook omdat ze nergens om piept. Vanochtend dus maar even langs de dieren arts. Op de parkeerplaats was het zo glad dat ik daar meteen tegen de grond aan ging en ook nauwelijks weer omhoog kwam. Zo te voelen gaat dat een blauwe bil worden maar verder niks aan de hand. Heb me wel even een onhandige zeerob gevoeld toen ik daar lag te spartelen om weer te kunnen op staan. Als je dan al niet goed uit de voeten kunt en ook nog niet de kracht hebt om omhoog te komen dan voel je jezelf behoorlijk onbeholpen kan ik je vertellen. Maar goed toch bij de dierenarts aangekomen en voor de hond zalf voor in haar oren mee gekregen. Nu maar hopen dat ze snel opknapt. Het is niks als je ziet dat je hondenkind niet lekker in haar vel zit.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 13:13    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Janny, nog van harte gefeliciteerd! Heb je een gezellige verjaardag gehad? Had je een taart gebakken? Was het lekker Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 15:27    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Hoe is het nu met de hond Yvonne?

Ik realiseer me weer eens dat er niets veranderd als ik blijf doen wat ik altijd deed, dus skop onder de kont en gaan met die banaan. Hopelijk kan ik het laatste vakje nog groen krijgen en dan weer door in het nieuwe sprintje.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2021 14:39    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
1 ons eraf. Moet er tevreden mee zijn maar............... Vraag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 10:02    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Hoe is het nu met de hond Yvonne?

Ik realiseer me weer eens dat er niets veranderd als ik blijf doen wat ik altijd deed, dus skop onder de kont en gaan met die banaan. Hopelijk kan ik het laatste vakje nog groen krijgen en dan weer door in het nieuwe sprintje.

Succes allemaal!

Haar oor was inderdaad ontstoken en beide oren maken veel oorsmeer aan. Een probleem dat bekent is voor Labradors. Nu dus beide oren zalven omdat het oorsmeer een broedplaats is voor gisten. Teveel gisten in het oor kunnen een ontsteking geven en dat is dus gebeurd. Nu dus goed schoonmaken en met zalf de gisten onder controle krijgen. Na ongeveer 10 dagen moet de ontsteking over zijn en gaan we terug voor controle. Jody, zo heet mijn meisje, schud gelukkig alleen nog met haar hoofd als ik s morgens haar oren heb schoon gemaakt en er nieuwe zalf in heb gedaan. Maar door een lekker koekje vergeet ze alles weer Erg blij Nu maar hopen dat ontsteking ook inderdaad na 10 dagen helemaal over is.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 15:46    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Duim voor je hond Lach

Toch groen geëindigd, ben tevreden.
Fijn weekend en tot in de volgende sprint allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 8:22    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Hier weer op 0 geëindigd. Maar toch weer gered.
Fijn weekend alvast en succes in de vlgd sprint.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 9:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Pagina 19 van 19