Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

zwangerschapskilo's en meer kwijtraken

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dreamer84
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
4 januari bevallen van een zoontje en nu wil ik graag van die extra kilo's af.heb keizersnede gehad dus voorlopig zit sporten er niet in voor mij....maar wil toch vast beginnen om wat te lozen . Wie doet er mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2019 13:54    
Vrouw Weeggegevens   Amy007
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Allereerst gefeliciteerd!! Ik ben 8dec weer mama geworden. Momenteel geef ik BV dus lijnen is niet heel verstandig maar wil binnenkort rustig afbouwen.

Ik doe graag met je mee Lach Mn eerste streven: gewicht voor de zwangerschap maar eigenlijk mag daar ook nog wel wat vanaf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2019 8:17    
Vrouw Weeggegevens   Dreamer84

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Amy007 schreef:
Allereerst gefeliciteerd!! Ik ben 8dec weer mama geworden. Momenteel geef ik BV dus lijnen is niet heel verstandig maar wil binnenkort rustig afbouwen.

Ik doe graag met je mee Lach Mn eerste streven: gewicht voor de zwangerschap maar eigenlijk mag daar ook nog wel wat vanaf

Jij ook gefeliciteerd!! Ik merk dat de zs kilo's moeizaam gaan. Beb tijdens de zs bijna 30 kilo aangekomen...waarschijnlijk omdat ik ook gestopt ben met roken....nu inmiddels al wel bijna 10 klio kwijt....maar gaat nu erg langzaam.....ook omdat ik nog niet veel kan en mag door de keizersnee....maar alle beetjes zijn welkom. Jij ook veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019 20:50    
Vrouw Weeggegevens   Bralivia
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven (Leefstijl aanpassen)

Reageer met quote
Ik doe mee!
In 2010 werd mijn dochter geboren. Ik ben in deze zwangerschap 20kg aangekomen en nooit meer kwijt geraakt. In 2012 werd mijn zoontje geboren en ook in die zwangerschap kwam ik 10kg aan Sip
Gelukkig ben ik bij de derde en vierde niets aangekomen Lach

Maargoed, voor mijn eerste zwangerschap woog ik 75 kilo. Daar wil ik nu graag weer heen, en onder

Weegdag: zondag
Tussenstreef: 89,9.. 84,9.. 79,9.. En uiteindelijk de eindstreef: 75kg vóór mijn bruiloft in juli 2019!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2019 21:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1