Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zwaarder tijdens je menstruatie?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Loet,

Met de eisprong is het mij ook niet opgevallen hoor. Ik denk dat het sowieso per vrouw gewoon verschilt, of je vocht blijft vasthouden en zo ja op welk punt in de cyclus. Al geloof ik wel dat rond de menstruatie meer vrouwen vocht vasthouden dan rond de eisprong.

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 feb 2009 19:27    
Vrouw Weeggegevens   jojo1969
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ben net ongesteld geworden

Ik kijk uit naar de weegschaal volgende week Erg blij

Maar wat doe je aan die extra behoefte aan zoet in die periode, want daar heb ik dus wel last van.

Heb op dit moment zonnatura thee rooibos, sinaasappel waar ook honing bijzit (normaal drink ik al, sinds mijn 8e of zoiets, thee zonder suiker), maar nu vind ik dat toch wel lekker en denk bijmezelf dat het toch beter is dan een stuk chocola.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2009 11:53    
Vrouw Weeggegevens   ladykoko
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten, van chips afblijven

Reageer met quote
Hallo,

Ik kom zelfs drie kilo aan voor en tijdens de menstruatie. Dat is erg vervelend. Ik heb aan de dokter gevraagd wat daar aan te doen. Hij is (terecht) tegen plaspillen. Maar ik gebruik gewoon natuurlijke pillen daarvoor.

Verder ben ik enorm emotioneel en charijnig. En aangezien ik een emotionele eter ben moet ik dan uitkijken.

het beste is proberen rekening er mee te houden en proberen dan minder te eten en een biefstukje voor het ijzer is ook goed.

Marbe schreef:
Ik heb twee weegdagen per week. Een van de Weight Watchers en een van de weegclub. Ik weeg mij dus iedere zondag en iedere woensdag. Nu was ik vandaag ook erg nieuwsgierig ( ja ja ik weet het, niet iedere dag op de schaal staan Erg blij ) maar ik weeg dus vandaag bijna anderehalve kilo meer dan gisteren. Ik ben vandaag wel ongesteld geworden.

Klopt het dat je zwaarder bent als je menstrueerd? Hebben andere mensen hier ook last van?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2009 8:47    
Vrouw Weeggegevens   kikoro
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten / Paleo / meer bewegen

Reageer met quote
Dit is een redelijk oud topic maar ik wilde toch even reageren.

Het is waar dat het gebruik van een spiraaltje de kans op (gevorderde
) baarmoederhals kanker verkleint, maar dat is niet omdat dit spiraaltje dit voorkomt.

Vrouwen die een spiraaltje gebruiken gaan regelmatiger naar een huisarts en zullen ook vaker onderzocht worden, dit betekent dat bij hen deze aandoening in een eerder stadium zal kunnen worden ontdekt en behandeld. Dat is alleen maar goed natuurlijk ^_^ het is alleen een beetje het geval van de kip en het ei.

Onbeschermde seks, met wisselende contacten etc. is trouwens een mogelijke veroorzaker van deze aandoening. Wees dus wel voorzichtig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jun 2011 11:18    
Vrouw Weeggegevens   michy

Dieet: atkins

Reageer met quote
ik heb ook de mirena spiraal en werd al 1 jaar niet ong.meer en nu ben ik ong 2 weken bezig met dieet en ineens heel erg ong. hebben meer mensen dit? of weten jullie hoe dit kan?

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 9:42    
Vrouw Weeggegevens   Emy
Ervaringsdeskundige Lowcarb

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Michy, bij Atkins en andere lowcarb dieten komt dit vaker voor, zeker als je ook snel afvalt.
Je lichaam moet een nieuwe balans vinden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 17:11    
Vrouw Weeggegevens   belindapriscilla
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben nu ook 2 kilo aangekomen.
Zit nu in dag2 van me menstruatie vind het een tegenvaller.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Josina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik moet over drie dagen stoppen met de pil om dus de menstruatie te krijgen. Kun je dan ook al vocht vast houden of hormonen die ene rol spelen in je gewicht?

Want ik merk dat ik wel ben aangekomen.

Is dat niet een beetje te vroeg, drie dagen voordat je stopt met de pil al aankomen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2012 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Cathenco

Dieet: Dr. Frank

Reageer met quote
Ohhh, dit is al een oud topic, maar wat ben ik blij dat ik dit lees! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2013 13:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3