Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zumba

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   DOEN
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb de Wii Fit en daar was ik zeer enthousiast over, maar dat was echt de eerste 2 weken. Het was leuk die balance oefeningen, maar op een gegeven moment wordt het toch echt wel saai. Een duur kadootje wat ik mezelf heb gegeven. Het is wel lollig.

Nu heb ik de Wii "my fitness coach" en daar ben ik veel meer tevreden mee dan de Wii fit. Bij de "fitness" moet je meer oefeningen doen, die zijn ook wel hetzelfde, maar daar bereik je meer mee dan de "fit", het is meer actie zeg maar... Op een gegeven moment leer je de termen kennen, en om de zeg maar 15 a 25 seconden doe je een andere beweging (benen, buik, V step, steps, armen etc.). Ik ben zeer tevreden en ik hoop dit wel vol te houden. Ik voer 45 minuten in en denk wel eens van had ik maar een uur gedaan, want dan komen net de oefeningen die ik wil gaan doen en ik ben nog niet moe, maar toch ben je na die 45 minuten ook voldaan.
Ik voel mijn benen en mijn buik en ik denk dat het wel effect heeft. Ik ben nu 12 oefeningen (workouts) verder, en ik denk wel dat ik het voel in mijn hele lijf. Ik kijk uit naar morgen......

Op zumba zit ik ook te wachten, ik heb vandaag de eerste reclame gezien. Is leuk, ik heb nog wel mijn twijfels. Op You tube zit het er echt kikke uit. Ik ben benieuwd naar de cd's.

even afwachten...

Groetjes
M.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2009 20:50    
Vrouw Weeggegevens   sabinejasper
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hallo dames.

Ook ik wil graag beginnen met zumba, moet alleen nog even doorzetten hihi.

Ik vind het ook heel erg duur om het bijvoorbeeld via tellsell te kopen. Ik heb het daarom gedownload van het internet.

Na heel lang wachten tot het klaar was kwam ik er dus achter dat het in het spaans, mexicaans ?? is haha. Maar ja je doet het niet voor de taal toch? ook al versta je ze niet, je moet de pasjes na proberen hihi.

Het is alleen wel wat moeilijker zo. eventuele uitleg versta je zo natuurlijk niet.

Maar moet wel zeggen, als dit alles is van zumba wat je dan zou bestellen bij tell sell, dan vind ik het het geld echt totaal niet waard. Ik heb het namelijk op 1 dvd staan (normaal is het 4 dvds bij tellsell, maar heb van die hele grote capaciteiten dvds (zeg het volgens mij helemaal fout) en het zijn dus dvdtjes van een half uur, 20 minuten etc. dus heel klein. eentje is meer dan 1,5 uur. maar om daarvoor 120 euro te gaan betalen..

Maarja ik vroegme dus af of er al mensen zijn begonnen met zumba? en zo ja hoe het hun bevalt??

Liefs,

Sabine

2009 wordt ons jaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 05 jan 2009 7:55    
Vrouw Weeggegevens   nijn

Dieet: ik ga voor gezond

Reageer met quote
Hoi M,

Waar heb je Wii 'My fitness coach' dan gekocht? Ik ben nu ook begonnen met Wii fit en ben vooralsnog erg enthousiast. Vooral hoola hoop en boxen zijn mijn favoriet, maar ik herken dat het wat weinig oefeningen zijn en niet allemaal op het niveau dat ik zou willen (steps bijvoorbeeld, mag van mij wel wat sneller allemaal). Ben wel benieuwd naar wii fitness 'upgrade'.

(Sorry dat ik een beetje off-topic ga...)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 12:20    

Reageer met quote
Hij is te koop via Amazon.com Ik geloof dat ie in Januari in Nederland uit komt.

Succes
gr.M
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 18:51    
Vrouw Weeggegevens   Maria75
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi!

Ik heb ook even wat meer informatie opgezocht over Zumba en dat ziet er superleuk uit!! Ik ben al een tijdje op zoek naar een sport die ik leuk vind. Ik zat aan iets van latin dansen te denken. Ik doe al aerobics en dat vind ik ook leuk. Zumba lijkt me een leuke combi van die twee, helemaal wat ik zoek dus!
Er worden in Groningen lessen gegeven en ik heb me voor aanstaande maandag opgegeven voor een proefles. Ik zag dat er ook lessen in Amsterdam en Den Haag zijn. In Groningen kost het voor 1x per week 27,50 per maand + eenmalig 30 euro inschrijfkosten. Het abonnement is voor minimaal 3 maanden.
Ik laat jullie wel even weten hoe de proefles bevallen is!

Groetjes Annemarie Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2009 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Reageer met quote
Volgens mij is Zumba gewoon heel intensief latin-dansen. Want dat filmpje ziet er erg leuk en gezellig uit maar het zijn wel allemaal mensen met gevoel voor ritme. En als je echt geen gevoel voor ritme hebt dan lukt Zumba je denk ik ook niet. Je kunt altijd op salsa-les gaan of zoiets en dan thuis flink oefenen. Ik dans zelf merengue en bachata, en als je dat even lekker intensief doet dan staat het zweet ook op je voorhoofd. En die muziek kun je gewoon downloaden en daarna meteen swingen! Disco
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jan 2009 13:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi!

De proefles Zumba was superleuk!! Ik heb me dus gelijk ingeschreven. Eerst maar eens 1 keer per week, als ik vaker wil, kan dat altijd nog. Ik vind het beter te doen dan aerobics, als je wat zwaarder bent. Ik doe sinds april (118 kg) aerobics en daarbij heb ik meer last van mijn knieën en borsten, omdat we veel meer moeten springen dan bij Zumba. Maar dat ligt er misschien ook aan wie de les geeft. Ik blijf wel 1x per week aerobics doen, naast de Zumba.

Groetjes Annemarie Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jan 2009 21:19    

Reageer met quote
Ga je daar alleen naar toe of ga je met iemand samen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jan 2009 21:33    

Reageer met quote
Ik heb ontzettend veel last van krakende knieën bij fitness oefeningen. Af en toe denk ik echt dat dat niet goed is. Ik heb er verder geen last van, alleen dat geluid elke keer. brrrr...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jan 2009 21:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga er alleen naar toe. Naar aerobics trouwens ook. De 1e keer is dat doodeng (vooral toen ik nog 118 kg woog), maar iedereen is heel aardig en zo leer je snel weer nieuwe mensen kennen.

Vreemd die krakende knieën. Ik heb geen idee of dat wel of niet goed is. Misschien kun je er een apart topic over openen? Of bel je huisarts of fysio er eens over. Zoals je het beschrijft, doet het me denken aan botten die over elkaar schuiven (crepiteren) en dat is niet goed. Maar het kan net zo goed iets onschuldigs zijn natuurlijk.
Ik heb bij bepaalde oefeningen een knakje in m'n onderrug, ook zoiets.

Groetjes Annemarie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jan 2009 22:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 1 van 10