Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zuivelconsumptie gunstig voor gewichtsverlies

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bettine
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Dus je moet 1 liter melk per dag naar binnen zien te krijgen.
Zelf kan ik daar bepaald niet goed tegen ... maar met yoghurt gaat het goed. Misschien dat karnemelk ook goed zal gaan maar dat moet ik nog een aan proberen dus.

Melk werkt bij mij als haarlemmerolie ... need I say more?

Ik heb hier ook iets gelezen over geitenmelk ... zou dat dezelfde werking hebben als koemelk?

Soyamelk is natuurlijk (lijkt mij) geheel iets anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
De effecten zijn natuurlijk maar relatief. Het is niet zo dat als je bv alleen maar zuivelproducten zou nemen, dat je gigantisch afvalt (onder het motto: je wordt dik van rauwe worteltjes als je er maar genoeg van eet)
Karnemelk evenals kwark zullen het ook goed doen, alle magere zuivel werkt (een beetje) Jammer dat je niet tegen gewone melk kunt.
Afgezien van alles is magere zuivel een goed product om te nemen als je wilt afvallen. Weinig vet, goede eiwitten dus wat let je. Maar...variatie is het motto, van alles wat en van niets teveel.
Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2008 14:29    
Vrouw Weeggegevens   Biancaa
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik sta sinds een maandje onder behandeling bij een dietist. Zij heeft mij aangegeven dat ik ondervoed ben op zuivelgebied. Ik drink nu sochtends een flinke beker melk, smiddags bij de lunch, savonds als ik thuis ben een beker en later nog een beker warme melk.

Ik heb echt geen trek meer tussendoor! Melk vormt volgens de dietst een laagje in de maag waardoor de trek niet snel meer toeneemt. Dit in combinatie met 5 boterhammen per dag werkt bij mij.

Het is wel zo dat ik voorheen absoluut niet van melk hield omdat ik altijd houdbare melk dronk, dit is namelijk een verschrikking in vergelijking met verse (halfvolle en magere) melk! Nou elke dag een flinke dosis melk is nu niet meer weg te denken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 dec 2008 21:11    

Reageer met quote
Fijn dat het voor je werkt Biancaa. En je hebt gelijk, gesteriliseerde melk smaakt zoetig en "gekookt", hoewel er tegenwoordig betere soorten zijn. Maar in jouw geval maak je makkelijk een pak op, dus het krijgt geen kans om te bederven.
Varieer ook eens met yoghurt en kwark. Zuivel in combinatie met fruit is echt ideaal.
Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 dec 2008 7:28    
Vrouw Weeggegevens   knorretje5
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vind dit erg goed om te horen, vind joghurt namelijk heel lekker. Meeste toetjes wel maarja die melk. Zal ook eens verse melk gaan proberen misschien dat ik dat dan lust. Had niet gedacht dat de smaak zoveel anders kon zijn. Maar ga het ook even proberen.
groetjes knorretje5

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jan 2009 19:53    
Vrouw Weeggegevens   Sully
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dit melkbekkie is er blij mee met dit nieuws. Ik dronk normaal een glaasje per dag. ga er nu zeker iets meer van maken en ik moet eens op zoek naar een lekkere magere yoghurt of kwark variant

xxx sully

We steunen elkaar van dik naar dun!

Volgens mijn zoontje van 7 is mama niet dik, mama is gewoon pluizig

xxx Sully
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 23:54    

Reageer met quote
Probeer "milde" yoghurt Sully, die is minder zuur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2009 16:24    
Vrouw Weeggegevens   Elsje B
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
hoi Odette.

goed om te weten van de zuivelproducten nou nog de kunst om er wat meer van te eten en wie weet helpt het ook mij

groetjes Elsje B Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 17:41    

Reageer met quote
Alle soorten helpen Elsje, als het maar mager is. En natuurlijk zonder suiker. Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 jan 2009 15:44    
Vrouw Weeggegevens   AHWZwiers
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarme leefstijl

Reageer met quote
Hallo Odette,
Interessant het programma weg met de weegschaal, maar veel informatie geeft de website niet, behalve dat je, je aan kunt melden voor cursussen. Het gebruik van zuivelproducten vind ik ook interessant, maar mag ik dan ook optimel produkten gebruiken, die vind ik namelijk heel erg lekker en volgens zeggen zijn die 0% vet.
Groetjes van Anita Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 feb 2009 21:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5