Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zou ik dan nu echt mijn kracht hervonden hebben???

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb vanmorgen wel weer een rondje gelopen maar het eten moet echt beter! Ik heb zon mooi schema gemaakt wat goed te doen is maar zo gaat dat niet lukken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 19:30    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het eten is zo herkenbaar!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 21:51    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Dames, sorry beetje hectische week hier maar ook ik ben er nog Erg blij
Het gaat wel redelijk met mij maar mijn gewicht stagneert een beetje...ik hoop een klein groen hokje neer te zetten morgen maar tot nu toe blijf ik nog gelijk.
Eten zal altijd een punt blijven bij ons vrees ik, ze zeggen niet voor niks levenslang.
Zo’n soort haat-liefde verhouding hè; we hebben het nodig, het is lekker maar we moeten er erg bewust mee omgaan. Ben wel eens jaloers op mensen die zorgeloos kunnen eten en drinken, maarja, die hebben waarschijnlijk weer andere issues Rollende ogen

Afijn, voor nu fijne dag allemaal en zet ‘m op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 7:15    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Hier ook hectisch = slecht (fout) eten, enz...
Gewoon gewicht van vorige week doorgegeven, en schop onder mijn ***** nodig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 5:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
aai Wish, die schop onder je **** houd je tegoed, ik denk dat je nu beter een aai over je bol kunt gebruiken! Kop op Meis, schouders eronder en dan komt het weer goed...

Bij mij gelukkig een mooi groen hokje, erg drukke week gehad dus weinig tijd om over ‘slecht voedsel’ na te denken.

Morgen vrienden te eten, we kiezen dan altijd een land. Wat denk je; Amerika gekozen, erg fout, alles in dat land is veel en gefrituurd, zelfs groenten Lachen Maar gekozen voor alles mini, mini broodje hamburger, mini hotdog, mini spareribs, etc. En onze eigen draai eraan, i.p.v. frituur in de grill. Benieuwd of het in de smaak gaat vallen.

Voor iedereen alvast een fijn weekend, en ga ervoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 7:15    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Vanmorgen gelukkig al weer 1.4 kg minder dan gisteren. Was erg geschrokken hoor!
Gisteren weer een fatsoenlijk dagje. Zal dus toch veel vocht bij geweest zijn. Maar nu ook weer wakker geschud en weer een tijdje braaf elke dag noteren en op de weegschaal.

Veel plezier in Amerika Zwaaien Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 8:27    
Vrouw Weeggegevens   angelavrx
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik heb een wat slechtere week gehad, veel pijn door de fibriomyalgie en daardoor kon ik niet zo veel bewegen.
gelukkig wel een groen vakje en ik hoop nu op een wat betere week.
maar ik ga gewoon door Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 8:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Angela en wish, top toch, groen willen we zien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 7:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen!

Hoe gaat het met jullie? Ik zie goede resultaten in het schema Applaus Prima bezig toch!

Het is me wel een zomer hè, dat geeft moed om lekker buiten te bewegen.

Angela, hoe gaat het met jouw fibriomyalgie klachten? Ik hoop dat je week wat lekkerder is verlopen...

Wish, een eetdagboekje werkt echt wel hè, het maakt je bewust van wat je in je mondje stopt en geeft motivatie als je ziet dat dat goed gaat. Tenminste zo ervaar ik dat. Ik houd mijn inname en activiteiten bij op FatSecret, lekker overzichtelijk Erg blij

Afijn, vandaag was weer mijn weegdag en ik ben er blij mee. Nog 3 kg. te gaan voor mijn streefgewicht en dat hoop ik te halen vóór ik op vakantie ga. Dat word 4 augustus, nog een maand dus maar wel een maand met veel feestjes, weekendjes weg en barbecues...juiste keuzes maken dus, zucht...

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 7:07    
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wouw ! Ik zei dat we veel groen hebben !!

Maar oooo wat is het ( spreek nu ff voor mezelf ) moeilijk. toch iedere dag weer heel bewust letten op wat er in mijn mond gaat.
Alleen verse gezonde dingen heb ik mij voorgenomen.

Moet je aan een ( grote ) interne verhuizing bezig zijn.....dingen in huis maar ook naar een opslagbox brengen. Das veel bewegen maar zeker met dit warme weer geen zin om te koken in de avond.

Maar niet aangekomen zelfs toch iets afgevallen.

En , ik ben even kwijt wie van jullie dat nu was..degene met het Amerikaanse etentje. Inderdaad goed uitkijken wat je neemt maar waarom niet een grote salade zonder vettigheid ed. voor jezelf ?

Of is dat niet te doen t.o.v jullie vrienden ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2018 8:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8