Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zonder smoezen naar 2021!

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Uit de serie "No nonsens ...." nu fluks het nieuwe jaar in. Laten we hopen dat het ons betere zaken brengt dan z'n voorganger!

Idee is weer hetzelfde: linksom of rechtsom is het de bedoeling er weer wat af te krijgen, van "de Onsjes" ...

Gaat ons lukken, toch?!

En natuurlijk iedereen de beste wensen weer en let's go voor een prachtig, gezond en natuurlijk ook Coronavrij 2021!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 13:08    
Vrouw Weeggegevens   Rolien1983
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Grip op koolhydraeten

Reageer met quote
Hoi,

Ik wil ook graag meedoen. Ik kom van de 135 kg, en ben de afgelopen jaren al bijna 40 kg afgevallen.
Op dit moment weeg ik 97 kg, en ik zou zo graag weer onder de 90 kg willen komen.

Ik heb echt een stok achter de deur nodig.
Ik hoop dat ik hier steun kan vinden.
Is het misschien leuk om onze weekmenu's hier te gaan delen om inspiratie op te doen?

Liefs

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 14:58    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Rolien1983 schreef:
Hoi,

Ik wil ook graag meedoen. Ik kom van de 135 kg, en ben de afgelopen jaren al bijna 40 kg afgevallen.
Op dit moment weeg ik 97 kg, en ik zou zo graag weer onder de 90 kg willen komen.

Ik heb echt een stok achter de deur nodig.
Ik hoop dat ik hier steun kan vinden.
Is het misschien leuk om onze weekmenu's hier te gaan delen om inspiratie op te doen?

Liefs

Welkom Rolien en veel succes in de jacht op de “obese grens”!
Ik ben daar zelf weer eens heel dichtbij (nog 0,8 kilo), maar moet vooral niet gaan “labbekakken”, want dan kan het zo weer buiten bereik blijken.
Voor het uitwisselen van recepten is mijn eetpatroon ietwat te grillig, vrees ik: ik moet het vooral van het trainen hebben (momenteel gemiddeld 3 uur per dag, iedere dag (...)).
Maar vadaag wel een lekker receptje gemaakt van de site hoewordje100.nl en wel de babi pangang van John: erg lekker!
In het plaatje zie je ook iets van sperzieboontjes, maar die komen niet terug in het recept. Dus maar een stevig handje haricots verts erbij gevoegd, net voor de laatste 5 minuten koken.
Misschien ga ik het kookboek nog wel kopen, hoewel e.e.a. deel uitmaakt van bijna dezelfe koolhydraatluwe stroming als ook Pioppi, South Beach, “jouw” Yvonne Lemmers en the fast 800 (enzovoorts).
Maar niettemin uiterst interessant, net zoals de schrijver (William Cortvriendt). Ik heb gisterenavond nog even naar wat afleveringen van de tv-serie zitten kijken, uit 2016. Heel interessant!

Anyway: nogmaals veel succes en natuurlijk ook veel plezier hier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 15:41    

Reageer met quote
Bedankt voor de tip! Ik ga die afleveringen ook eens terug kijken. Fijn dat jij er bijna bent, succes!!
Geeft zo'n goed gevoel als je weer een doel hebt bereikt.
Knap dat je zoveel sport, ik vind dat erg moeilijk om vol te houden. Ik vind het ook gewoon echt niet leuk om te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020 7:54    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik wil ook heel graag meedoen. Ik moet meer bewegen en gezonder gaan eten, en ik kan zeker nog wat extra aanmoediging gebruiken. Vorige week zat ik in thuisquarantaine met een gelukkig alleen maar een verkoudheidje, negatief getest dus, maar ik heb bijna de hele week stilgezeten en ben daarmee 7 ons aangekomen. Gelukkig mag ik morgen weer gewoon naar werk, gelijk een heel drukke dag met extreem veel vracht wat uitgepakt moet worden, dus krijg ik in elk geval vanaf morgen mijn beweging wel weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020 11:09    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Cavia!

Van harte welkom in dit sprintje (EN op deze site natuurlijk!).
Ik zou jou wat eten & snoepen betreft ook naar die site van hoewordik100.nl kunnen verwijzen, wellicht, want daar staat bijvoorbeeld een ontbijt met bananenpannekoekjes (ga ik morgen uitproberen, want het "recept" is op mijn lijf geschreven: het kan niet simpeler!) (https://hoewordje100.nl/banaanpannenkoekjes/#.X4236y1Y6CQ) en dat is wellicht toch een stuk gezonder dan chips en drop. Bovendien denk ik dat een heleboel van de recepten á la aldaar voor jou goed te behappen zouden kunnen zijn.

... en in ieder geval ben je al goed begonnen, toch?

Veel plezier hier en hopelijk vind je snel een wandelmaatje!

P.S.: Ook Kellydragongirl en Scam van harte welkom natuurlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020 17:50    
Vrouw Weeggegevens   Xuxa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jippie een sprintje!
Dat motiveert mij meer dan zonder sprintje te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020 22:41    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik doe graag mee.

De laatste weken wilt het me maar niet lukken.
In de ochtend gaat het prima, middag ook nog wel maar dan het bekende dipje rond 16 uur dan ineens ben ik de motivatie kwijt.

Heb ook een beetje een drukke periode en ook verdrietige periode achter de rug.
Ik hoop nu vanaf vandaag de draad weer op te pakken en te gaan voor mijn eigen gezondheid en eindelijk eens een slanke kerst te hebben ohhh

Succes allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 13:06    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tgjm, dank je voor de tip. Ik ga daar eens kijken.

Silmar, succes met de draad weer op te pakken. ja, een beetje stimulans door een sprintje helpt mee.

Ik mocht vanmorgen niet ontbijten thuis, moest nuchter bloed laten prikken op weg naar werk. Maar ik was wel gewoon vroeg op, dus heb ik een half uurtje voor de tv op de plaats gewandeld en heel kleine stukjes gejogt. En op werk loop ik al 2 dagen de benen uit mijn lijf, dus zo kom ik wel aan mijn beweging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 19:10    

Reageer met quote
Gezellig nog meer mensen!
Vinden jullie het een leuk idee om je dag/week schema hier neer te zetten voor wat inspiratie?
We gaan ervoor met ons allen!! Zet hem op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 19:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2