Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zonder smoezen naar 2021!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Klopt Kelly, suiker zorgt ervoor dat je de hele dag een lekkere trek blijft houden.

Maar goed bezig met het ontbijt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 10:36    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kelly, dan woon je toch wat minder dichtbij dan ik dacht, ik dacht dat je in Gouda of nog wat deze kant op zat. Ik woon in Hazerswoude.

Baaldag! Ik ben weer aangekomen. Vorige week was zo vreselijk goed gegaan, bijna anderhalve kilo eraf, en nu was er ineens weer 0,6 kilo bij. Ik snap het niet, het gaat op en neer. Niet leuk. Hopelijk gaat het volgende week wel weer goed.

Vanmorgen heb ik voor het eerst in lange tijd weer een stukje gewandeld. Ik ben begonnen met 20 minuten, want sinds ik in maart corona heb gehad is mijn astma blijkbaar erger geworden want ik voel nu al heel snel mijn adem in mijn keel zitten. Dat was al binnen een kwartier. Dus ik ga heel rustig opbouwen op de dagen dat ik niet werk. Daar beweeg ik meer dan genoeg en dan krijg ik het niet meer voor elkaar om 's avonds nog een keer te gaan lopen. Dus vrijdag ga ik weer een blokje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 20:04    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Cavia schreef:
Kelly, dan woon je toch wat minder dichtbij dan ik dacht, ik dacht dat je in Gouda of nog wat deze kant op zat. Ik woon in Hazerswoude.

Baaldag! Ik ben weer aangekomen. Vorige week was zo vreselijk goed gegaan, bijna anderhalve kilo eraf, en nu was er ineens weer 0,6 kilo bij. Ik snap het niet, het gaat op en neer. Niet leuk. Hopelijk gaat het volgende week wel weer goed.

Vanmorgen heb ik voor het eerst in lange tijd weer een stukje gewandeld. Ik ben begonnen met 20 minuten, want sinds ik in maart corona heb gehad is mijn astma blijkbaar erger geworden want ik voel nu al heel snel mijn adem in mijn keel zitten. Dat was al binnen een kwartier. Dus ik ga heel rustig opbouwen op de dagen dat ik niet werk. Daar beweeg ik meer dan genoeg en dan krijg ik het niet meer voor elkaar om 's avonds nog een keer te gaan lopen. Dus vrijdag ga ik weer een blokje.

Ik woon in Haastrecht, maar ben geboren in Gouda. Naar mijn ouders en broertje in Gouda is het 10 minuten fietsen vanaf mijn huis. In Zoeterwoude Rijndijk heb ik stage gelopen bij SHP architecten. Dat zit vlakbij de Heineken fabriek. Ik reed altijd met de bus door Hazerswoude Rijndijk.

Ik heb de app Strava gedownloaded. Daarmee kun je je wandeling bijhouden en zie je de route en de afstand. Dat motiveert mij om meer te wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 10:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Gisteravond bij EGA schrok ik me rot. Afgelopen week was de verjaardag van mijn moeder en mijn man. Klein met enkel het gezin gevierd. Wel een stukje zelfgebakken appeltaart gegeten en knoflookgarnalen, zalmrolletje gevuld met roomkaas, serranoham rolletje gevuld met truffelroomkaas. Verder gezond ontbeten en gezond avondgegeten. Zondag 1 uur gewandeld, en 2x in de pauze op werk 30 minuten gewandeld. Ik fiets elke dag 20 minuten heen en 20 minuten terug naar het werk. Desondanks gisteravond 2,1 kg aangekomen ten opzichte van vorige week maandagavond. Gisteravond wel 1 zakje Bolletje witte chocolade kruidnootjes opgegeten. Nu weer aan de 200 ml halfvolle melk met 25 gram volkoren havermout en een handje diepvriesfruit als ontbijt, 's middags 1 volkoren boterham met 50 gr kalkoenfilet. Veel water en thee drinken. Vanmiddag 30 minuten wandelen met mijn collega, weer of geen weer. Ik hoop volgende week maandagavond een goed resultaat te zien. Ik ga weer strak alles afwegen op de keukenweegschaal.

Succes allemaal.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Helaas Kelly zijn havervlokken en bananen niet toegestaan. Te veel khs voor de keto. Maar ik zou de recepten graag hebben voor de stabilisatie over een jaar. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb wederom een slechte week achter de rug...
Het afvallen wil maar niet.
Aan de andere kant: als ik helemaal nergens meer op let zou ik waarschijnlijk nóg meer zijn aangekomen...
Mezelf dus een flinke trap onder de derriere geven.
En hier wat vaker posten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 21:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Helaas Kelly zijn havervlokken en bananen niet toegestaan. Te veel khs voor de keto. Maar ik zou de recepten graag hebben voor de stabilisatie over een jaar. smullen

Goedemorgen Ulrike,

Het ontbijt is 200 ml halfvolle (koude) melk, met 25 gram volkoren havermout en 1 eetlepel honing, met 1 handje diepvriesfruit mengen. Dat neem ik in een afgesloten bakje mee naar werk en eet ik op het werk.
De zalmrolletjes met roomkaas en serranoham met truffelroomkaas zijn geen recepten van. Dit zijn bakjes van de tapas afdeling van de Dirk / Albert Heijn / Coop.
De appeltaart heeft mijn moeder gebakken met roomboter en amandelspijs gevuld, daar heb ik het recept niet van.

Dit weekend ga ik meer wandelen om verder af te vallen en gezond eten zonder te snaaien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 9:05    

Reageer met quote
Dank je Kelly Erg blij , ... ik blijf me trouw houden aan mijn menu ( staat iedere dag hier op de site in mijn dagboek) en blijf wandelen wn toga doen. Ik ga zoals ik aan het begin heb aangegeven om de week op de weegschaal, om me minder druk te maken. Vandaar pas volgende week een ingevuld vakje van mij. Yes! (nederlands= Yes! (nederlands= Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 12:36    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik heb deze week weinig gedaan omdat ik al een week rond loop met zware hoofdpijn.

Heb afgelopen 5 dagen zeker wel 3 dagen geslapen.

Hoop morgen een betere dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 19:11    

Reageer met quote
Beterschap aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 20:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10