Auteur |
Bericht |
kellydragongirl Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-5-2017 Berichten: 212 Dieet: E.G.A Woonplaats: Haastrecht
|
|
Goedemorgen,
Ik was vanmorgen 122,5kg. Er is geen peil meer op te trekken, het scheelt kilo's per dag. Ik kan beter 1x per week op maandag avond wegen bij de E.G.A. en verder niet meer naar de weegschaal kijken.
We gaan met goede moed door._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 nov 2020 10:04 |
|
 |
|
 |
Ulrike Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3870 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 nov 2020 10:47 |
|
 |
Cavia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-9-2020 Berichten: 135 Dieet: Gezond eten Woonplaats: 't mooie Groene Hart
|
|
Vanmorgen klom ik op de weegschaal en ik wist van te voren al dat eraan was. En weet je wat? Het kon me helemaal niet schelen. Want mijn doel is nog steeds niet om af te vallen maar om gezonder te gaan eten. Dat doe ik in kleine stapjes en de eerste 2 zijn al geslaagd. Aandacht besteden aan mijn lunch, ipv even snel wat droge broodjes naar binnen stouwen. En de ander is elke dag fruit eten. De derde stap, of eigenlijk de eerste omdat ik die al vanaf dat ik hier lid ben geworden probeer te behalen, is normaal ontbijten ipv met een zak chips. Het gaat meestal fout, maar ook steeds vaker goed. Dus die halve kilo erbij is niet eens zo heel erg. Die gaat er vanzelf wel weer af als ik een aantal stappen verder ben. Toch blijf ik mezelf elke week wegen want stiekem voelt het toch ook wel goed als de weegschaal daadwerkelijk een paar ons minder aangeeft._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 nov 2020 13:00 |
|
 |
Cavia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-9-2020 Berichten: 135 Dieet: Gezond eten Woonplaats: 't mooie Groene Hart
|
|
Vanmorgen klom ik op de weegschaal en ik wist van te voren al dat eraan was. En weet je wat? Het kon me helemaal niet schelen. Want mijn doel is nog steeds niet om af te vallen maar om gezonder te gaan eten. Dat doe ik in kleine stapjes en de eerste 2 zijn al geslaagd. Aandacht besteden aan mijn lunch, ipv even snel wat droge broodjes naar binnen stouwen. En de ander is elke dag fruit eten. De derde stap, of eigenlijk de eerste omdat ik die al vanaf dat ik hier lid ben geworden probeer te behalen, is normaal ontbijten ipv met een zak chips. Het gaat meestal fout, maar ook steeds vaker goed. Dus die halve kilo erbij is niet eens zo heel erg. Die gaat er vanzelf wel weer af als ik een aantal stappen verder ben. Toch blijf ik mezelf elke week wegen want stiekem voelt het toch ook wel goed als de weegschaal daadwerkelijk een paar ons minder aangeeft._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 nov 2020 13:00 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3870 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 nov 2020 7:32 |
|
 |
Kobie Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-8-2010 Berichten: 1241 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Blijham
|
|
Oei, dat klinkt inderdaad koud Ulrike....
Overigens las ik toevallig vanmorgen ergens dat een temperatuur van 17 graden juist heel gezond schijnt te zijn... moet er alleen niet aan denken..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 nov 2020 12:53 |
|
 |
Sannie6715 Vaste Weegclubfan

|
|
Graag wil ik me aansluiten bij dit sprintje. Op het moment ben ik wel weer gemotiveerd maar afgelopen weken is de klad er een beetje ingekomen.
En dat is zo zonde want ik ben al zoveel afgevallen. Ik volg de ega methode en daar voel ik me het lekkerste bij. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 nov 2020 14:05 |
|
 |
|
 |
Sannie6715 Vaste Weegclubfan

|
|
Graag wil ik me aansluiten bij dit sprintje. Op het moment ben ik wel weer gemotiveerd maar afgelopen weken is de klad er een beetje ingekomen.
En dat is zo zonde want ik ben al zoveel afgevallen. Ik volg de ega methode en daar voel ik me het lekkerste bij. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 nov 2020 14:05 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 05 nov 2020 15:17 |
|
 |
kellydragongirl Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-5-2017 Berichten: 212 Dieet: E.G.A Woonplaats: Haastrecht
|
|
Goedemorgen allemaal,
Ik ben blij om vandaag te zien dat ik mezelf heb herpakt. Gisteren heb ik met mijn man een uur gelopen naar de stad toe en in de stad niets gezondigd. Deze ochtend ga ik met mijn moeder een uur lopen in het Goudse Hout. Erg mooie omgeving om te wandelen. Ik heb de spirit weer gevonden en ik ga zo door.
Met vriendelijke groet,
Kelly_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 08 nov 2020 10:39 |
|
 |
|
|