Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zonder smoezen naar 2021!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen 122,5kg. Er is geen peil meer op te trekken, het scheelt kilo's per dag. Ik kan beter 1x per week op maandag avond wegen bij de E.G.A. en verder niet meer naar de weegschaal kijken.
We gaan met goede moed door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 10:04    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
@Rolien1983,
Ik heb oen weight Watcher's gevolgd, maar in die tijd was hun dieet veeeeeel strenger.
Hun aktueel programma werkt niet bij mij, vandaar dat ik met de keto-dieet bezig ben en nu binnen een jaar zeer aardig afgevallen ben. Maar ik ga door, heb nog 20-25 kg voor mij. Erg blij

@kellydragongirl,
Ik kan beter ook net te vaak op de weegschaal gaan. Werkt bij mij vaak tegen. Tijdens dit sprintje ga ik om de week op de weegschaal en hoop dat ik hierdoor los kan laten en me meer op een gevarieerde invulling van mijn menu kan richten. Anders maak ik me gek. Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen klom ik op de weegschaal en ik wist van te voren al dat eraan was. En weet je wat? Het kon me helemaal niet schelen. Want mijn doel is nog steeds niet om af te vallen maar om gezonder te gaan eten. Dat doe ik in kleine stapjes en de eerste 2 zijn al geslaagd. Aandacht besteden aan mijn lunch, ipv even snel wat droge broodjes naar binnen stouwen. En de ander is elke dag fruit eten. De derde stap, of eigenlijk de eerste omdat ik die al vanaf dat ik hier lid ben geworden probeer te behalen, is normaal ontbijten ipv met een zak chips. Het gaat meestal fout, maar ook steeds vaker goed. Dus die halve kilo erbij is niet eens zo heel erg. Die gaat er vanzelf wel weer af als ik een aantal stappen verder ben. Toch blijf ik mezelf elke week wegen want stiekem voelt het toch ook wel goed als de weegschaal daadwerkelijk een paar ons minder aangeeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen klom ik op de weegschaal en ik wist van te voren al dat eraan was. En weet je wat? Het kon me helemaal niet schelen. Want mijn doel is nog steeds niet om af te vallen maar om gezonder te gaan eten. Dat doe ik in kleine stapjes en de eerste 2 zijn al geslaagd. Aandacht besteden aan mijn lunch, ipv even snel wat droge broodjes naar binnen stouwen. En de ander is elke dag fruit eten. De derde stap, of eigenlijk de eerste omdat ik die al vanaf dat ik hier lid ben geworden probeer te behalen, is normaal ontbijten ipv met een zak chips. Het gaat meestal fout, maar ook steeds vaker goed. Dus die halve kilo erbij is niet eens zo heel erg. Die gaat er vanzelf wel weer af als ik een aantal stappen verder ben. Toch blijf ik mezelf elke week wegen want stiekem voelt het toch ook wel goed als de weegschaal daadwerkelijk een paar ons minder aangeeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 13:00    

Reageer met quote
Gisteren toch nog de mist ingegaan, heb 's avonds nog 4 knakworstjes gegeten. Ik heb gewoon meer nodig om de koud uit mijn lijf te drijven, want ik zit i.v.m. ventilatie (corona gerelateerd) in een ijskoud lokaal waar de deur naar buiten vaak wijd open staat. De temperatuur komt nauwelijks boven de 17 graad en ik merk dat mijn lichaam meer energie nodig heeft om de eigen temperatuur op peil te houden. Maar ik heb minder beweging, vandaar dat ik dit op de weegschaal zal merken. Huil huil Huil huil Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 7:32    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oei, dat klinkt inderdaad koud Ulrike....
Overigens las ik toevallig vanmorgen ergens dat een temperatuur van 17 graden juist heel gezond schijnt te zijn... moet er alleen niet aan denken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 12:53    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Graag wil ik me aansluiten bij dit sprintje. Op het moment ben ik wel weer gemotiveerd maar afgelopen weken is de klad er een beetje ingekomen.
En dat is zo zonde want ik ben al zoveel afgevallen. Ik volg de ega methode en daar voel ik me het lekkerste bij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 14:05    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Graag wil ik me aansluiten bij dit sprintje. Op het moment ben ik wel weer gemotiveerd maar afgelopen weken is de klad er een beetje ingekomen.
En dat is zo zonde want ik ben al zoveel afgevallen. Ik volg de ega methode en daar voel ik me het lekkerste bij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 14:05    

Reageer met quote
@Kobie:

Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Wat stel je me gerust.

@Sannie:
Welkom, knap dat je het roer omgooit en mee wilt doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 15:17    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik ben blij om vandaag te zien dat ik mezelf heb herpakt. Gisteren heb ik met mijn man een uur gelopen naar de stad toe en in de stad niets gezondigd. Deze ochtend ga ik met mijn moeder een uur lopen in het Goudse Hout. Erg mooie omgeving om te wandelen. Ik heb de spirit weer gevonden en ik ga zo door.

Met vriendelijke groet,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2020 10:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 5 van 10