Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zomeruitdaging: 4 weken diep groen 20 juni - 20 juli

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Voor wie eventjes streng wil zijn om de vaart erin te houden. Midden in deze zomer: zie het als een uitdaging: '' 4 weken groen halen, lukt dat me !'' 1 ons is al groen, en ieder volgt zijn eigen methode. Voor wie meedoet: gezellig ! en heel veel succes ! Lachen

Laatst aangepast door micha1 op wo 20 jun 2018 22:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 11:20    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ik doe mee! Heb 20 juli een bruiloft van een collega dus alle motivatie om voor die tijd nog 5 kg kwijt te raken zodat mijn jurk net iets mooier zit en ik mij beter voel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 18:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Pinguin81, WELKOM in dit sprintje ! Geweldig wat een motivatie jij hebt ! 5 kg in 4 weken is wel wat veel, maar 2,5 kan echt wel ! Laat horen hoe het met jou gaat, en laat ons supporten als het tegenzit, hoeft niet hoor, maar meestal helpt dat wel wat !, Succes ! Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 21:55    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
ja inderdaad ambitieus, maar ik heb gemerkt dat het voor mij beter werkt om scherp in te zetten, dat motiveert me meer. Anders denk ik steeds: ach ik heb mijn week/maand doel toch al bijna gehaald, ik neem iets extra’s. Die bruiloft is echt een goede stok achter de deur om even extra te knallen! Leuk ok elkaar de komende weken een beetje te supporten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 22:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Plukdedag ! WELKOM in dit sprintje ! Leuk dat je meedoet, gezellig ! Zie dat je heel goed en ook snel aan het afvallen bent ! Vermoed dat je nog jong bent, want je gaat zo hard, haha. Je gaat je streef voor dit sprintje vast halen ! misschien kunnen we je hier en daar wat supporten indien nodig, (hoeft niet, maar is soms leuk) Succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 13:13    
Vrouw Weeggegevens   kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wil ook graag mee doen.
Is het goed dat ik morgen mijn gewicht door geeft?
Vrijdag is mijn weegdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 13:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk Kreeft58, dat je mee wilt doen ! Gezellig ! Tuurlijk kan je morgen je gewicht doorgeven ! Als je zin hebt kun je wat schrijven af en toe, bijv. als het moeilijker is, of als je overwinningen hebt, kunnen wij je wat supporten ! (hoeft niet hoor, maar wel leuk !) Succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 15:03    
Vrouw Weeggegevens   Plukdedag
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight care

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hi Plukdedag ! WELKOM in dit sprintje ! Leuk dat je meedoet, gezellig ! Zie dat je heel goed en ook snel aan het afvallen bent ! Vermoed dat je nog jong bent, want je gaat zo hard, haha. Je gaat je streef voor dit sprintje vast halen ! misschien kunnen we je hier en daar wat supporten indien nodig, (hoeft niet, maar is soms leuk) Succes ! Lachen

Dank je Micha! Ik ben 47 Erg blij
Ik lijn met Weight care, plan B . Twee maaltijd vervangers, gezond diner. Elke dag half uurtje wandelen. Ik ben goed in snel aankomen en probeer er nu voor de zomer ook snel weer wat af. Weet dat je beter dat je rustig af kunt vallen, maar dit is wel heel fijn! Proberen stabiel te blijven straks!
Jij ook succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 7:11    
Vrouw Weeggegevens   kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb mijn streefgewicht ingevuld.
Deze week ben gelijk gebleven.
Best balen,Had echt gehoopt dat ik wat kwijt zou zijn.
Weer een nieuwe en nieuwe kansen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 8:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Kreeft58, we zijn even oud en hebben hetzelfde gewichtsverlies voor deze maand ingevuld, dat gaat lukken, hoor ! Zie dat je afvalt als je geen of weinig tarwe eet. Ik eet zo koolhydraat vrij mogelijk, helemaal zonder kan niet. Meestal: als je (weer) begint met lijnen houdt je lichaam (bij mij althans) of een tijdje vocht vast, of het valt in het begin razendsnel af en later minder per week. Enfin. Het blijft heel erg opletten en geen moment afwijken van je plan. Je sport 1 x per week, lijkt me goed. Fijne dag en houdt vol ! Succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 9:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8