Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zomeruitdaging: 4 weken diep groen 20 juni - 20 juli

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Kobie, knap werk ! Gaat goed zo ! Succes en ga zo door ! Lachen Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 18:34    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Lichtgroen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 5:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Elizabeth01: gefeliciteerd !
@plukdedag: fantastisch: wat ben jij goed bezig ! Als je zo doorgaat gaat die 68 kg je lukken ! Wat zou dat mooi zijn. Wat voor dieet is ''weight care '' precies ? Fijn dat zo'n goede sprinter meedoet in dit sprintje, dat trekt de rest wat mee.Lachen

Nog lichter groen dan Elizabeth01, hier. Is zwaar werken geweest:
2 x de inspanning van normaal geleverd. Was sluipenderwijs veel te veel gaan eten, dacht dat ik stabiel bleef daarop, maar Nee. Heb eigenlijk een zwaardere zwiep naar boven meegemaakt een paar weken geleden dan hier vermeld. Omdat het midden in een week viel is het hier niet geregistreerd. Maar dat is er allemaal weer af, gelukkig en ik voel me alweer veel beter. Lachen

Laatst aangepast door micha1 op zo 08 jul 2018 8:06, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 8:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@pinguin81, hoe gaat het ? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 8:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
We zijn samen reeds 7 kg afgevallen ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 8:29    
Vrouw Weeggegevens   Plukdedag
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight care

Reageer met quote
[quote="micha1"]@Elizabeth01: gefeliciteerd !
@plukdedag: fantastisch: wat ben jij goed bezig ! Als je zo doorgaat gaat die 68 kg je lukken ! Wat zou dat mooi zijn. Wat voor dieet is ''weight care '' precies ? Fijn dat zo'n goede sprinter meedoet in dit sprintje, dat trekt de rest wat mee.Lachen

Dank je Micha! Het is voor mij ook hard werken net als voor iedereen, dus ik vind het heel fijn elkaar te kunnen steunen!
Weight care zijn maaltijdvervangers. De eerste drie weken heb ik elke dag mijn maaltijden vervangen door een uitgebalanceerde maaltijdvervanger. Tussen door rauwkost en 2 stuks fruit. Nu neem ik twee maaltijd vervangers en ‘s avond een koolhydraat en calorie arme maaltijd. Meestal een stukje vlees met veel groente. Elke dag een half uur wandelen. In het weekend eet ik wel eens een boterham. Maar absoluut helemaal geen alcohol, dat scheelt al veel. En ik drink denk ik bijna 3 liter water en thee op een dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 8:56    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier een klein groen hokje, wat eigenlijk niet de inspanningen weergeeft. Ik eet heel netjes streng koolhydraatarm, en het gewicht gaat maar zeer mondjesmaat omlaag.

Het enige wat ik kan verzinnen om beter te doen, is meer bewegen en meer water drinken. Dat ga ik deze week dus maar eens uitvoeren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 18:18    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier een klein groen hokje, wat eigenlijk niet de inspanningen weergeeft. Ik eet heel netjes streng koolhydraatarm, en het gewicht gaat maar zeer mondjesmaat omlaag.

Het enige wat ik kan verzinnen om beter te doen, is meer bewegen en meer water drinken. Dat ga ik deze week dus maar eens uitvoeren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 18:19    
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal, graag wil ik ook nog meedoen met dit leuke sprintje! (Al is het maar voor 2 weken)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 8:21    
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal, graag wil ik ook nog meedoen met dit leuke sprintje! (Al is het maar voor 2 weken)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 8:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9