Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

*Zomer* Fitness, hometrainer, wandel, etc beweegsprintje

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Beweging is heel erg belangrijk, wil je gezond blijven. En bij het afvallen zeker. Alle beweging telt. Of je nu hard loopt, een hometrainer hebt, veel loopt met de honden, je kinderen naar school fietst, een fitness persoon bent, of je huis schoonmaakt, veel beweegt voor je werk etc.etc. jij maakt uit wat beweging voor jou is. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 11:05    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
mijn voornemen om een paar keer per week te wandelen blijft een beetje hangen...ik doe dus mee hier
doel minimaal 2x per week een rondje lopen naast het boulen en tennis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 12:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Dipinipi, goed doel ! Welkom en succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 mei 2019 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
maandag een uur gelopen
dinsdag een kwartiertje
straks ook een kwartiertje
morgen tennis
vrijdag rust

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 22 mei 2019 11:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geweldig ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 mei 2019 14:05    
Vrouw Weeggegevens   Kronova
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ik sluit me bij jullie aan. De focus lag tot nu toe bij wandelen maar ik wil voor mezelf wel eens zien wat voor beweging ik daar nog aan toe kan voegen.(of nu al doe maar me niet van bewust ben.)

Zo zat ik afgelopen zondag 8 km op de fiets (half uurtje)
en woensdag weer voor een ritje van 4 km. (kwartiertje)
gewandeld heb ik deze week tot nu toe 19 km. ( 4 uur/ meestal zo'n 45 min per keer)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 11:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Kronova, welkom in dit sprintje ! Dat zijn mooie scores qua beweging ! Succes en ik hoop dat je geinspireerd wordt om nieuwe dingen te proberen ! Lachen

Bij mij was het vandaag fietsen en wandelen. Ongeveer 8800 stappen, mijn conditie wordt weer wat beter . Ik wil o.a. wat meer armtraining gaan doen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 mei 2019 1:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het bewegen, Dipinipi? Lachen

Hier gaat het zo voort, beweeg ongeveer 8000 stappen per dag, of het equivalent in fietsen. Soms 1 dag iets minder. Voel me er goed bij. Nu de armen ook ietsje aan het trainen. Ga nog wat meer lichaamsoefeningen doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Kronova
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
zaterdag vlak voordat het donker werd toch nog half uurtje gewandeld. Het was op de valreep want de rest van de dag was ik moe en aardig inactief.
zondag een feestje maar wel op de fiets er heen. 2x 2 km.
en 's avonds nog een wandeling van 45 minuten. Mijn standaard rondje hier door landelijk gebied achter mijn huis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 9:37    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Leuk! Doe graag ook mee!

Bij mij is overigens het trainen niet zo zeer het probleem: dat doe ik minstens anderhalf uur per dag, iedere dag. Niet alleen gewicht gezien geweldig, maar ook met het oog op een paar nogal vervelende kwaaltjes (artrose, copd) absoluut essentieel.
Iedere morgen 3,5 km roeien (op de Concept-2 machine naast m'n bed ...) en dan verderop nog (minstens) 75 minuten op de hometrainer lekker doorharken, of, bij mooi weer, lekker de polder of de duinen in, met m'n racefietsje (waarop ik toch wel een gemiddelde van boven de 21 weet te halen! (aHUM)).

Neen: mijn probleem is de vaak wat ongecontroleerde inname van eh .. van alles en nog wat, want ik vind alles lekker, vrees ik. (met mogelijke uitzondering van bruine bonen, gekookte witlof en dito andijvie. O ja, en natuurlijk dat vreselijke slappe keukenlapjeskruid: Koriander!). Natuurlijk werk ik daar voortdurend met grote inzet aan, om alles een uurtje later weer geheel te vergeten.
Zeer vermoedelijk een questie van laat-pre-seniele dementie (..).

Verder zit ik dit ook weer te tikken terwijl ik nu toch verdrie die tweede correctie van een v6wa-examen af moet gaan maken (immers: er liggen ook nog twee enveloppen op school te wachten en alles moet uiterlijk donderdag weer op de bus), dus wellicht tijd om even af te gaan ronden.
Overigens is het wel de laatste keer allemaal: nog vier lesweken, toetsweek, afsluitdingetjes en dan een heeeeeeeeeeel lange zomervakantie. Ben benieuwd!!

Veel succes allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 10:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3