Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

zo mijn vriendje is weer terug

Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   cilla68
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: mbv een maagbandje

Reageer met quote
zo sinds gisteren is mijn vriendje weer back in town
en daar bedoel ik mijn bandje mee mijn bandje is weer opgespoten 3 cc en dat voelt weer goed aan en ik kan weer gelukkig minder eten en kan ik weer verder met afvallen maar dan weer met mijn hulpmiddel want dat blijft het je moet het zelf doen dat heb ik ervaren in de tijd waar mijn bandje dus niet strak stond het eten ging makkelijker maar ja ook het snoepen en het slechte eten ging goed ik heb het gelukkig wel binnen de berperken kunnen houden in 2001 woog ik 160 kilo{na mijn bevalling}in 2005 woog ik 134 kilo toen is mijn bandje je geplaatst in 2006 woog ik 84 kilo en heb mijn bwc gekregen nu dus na bijna 5 jaar ben ik wel aan gekomen 11 kilo ik weeg nu 95 kilo dit is op de weegschaal bij de dieetiste in het ziekenhuis met kleren aan en midden op de dag
dus morgen ga ik me wegen op de wii mijn bandje is nu opgespoten en ik ga nu ook het traject in met dieetiste en spygiater ddit traject hadden ze nog niet toen ik in 2005 mijn bandje heb gekregen wel een dieetiste
maar ik heb nog nooit geestelijkhulp gezocht bij mijn{eet} probleem ik ben benieuwd wat er uit komt en misschien gaan ze ook een praatgroepje op richten voor mensen met overgewicht ect

nou de eerst ochtend is goed gegaan met het eten heb een uur over mijn bakkie yoghurt en muslie gedaan.dus dat is goed en nu moet ik me weer houden aan dat ik na de 2 a 2.5 uur wat eet want mijn eerst jaar met mijn vriendje heb ik zo ook gedaan en het is heel goed gegaan kijk er hoeft nu niet zo veel af maar toch ik wil eerst weer naar de 90 kilo ik hoop daar te zijn als ik 28 feb naar de dieetiste moet maar ik ga teneerst voor dat er iets af is want dat is het belangrijkste van allemaal en hoeveel dat is zien we dan wel en de volgende stap is 85 en de derde stap is weer die 80 te zien en wie weet er onder en misschien blijf ik wel op de 80 stekken nou dat geeft helemaal niet .

nou zo als jullie zien ga ik er weer voor ik wil de 15 kilo er af hebben voor de zomer vakantie dan zal ik rond de 4 kilo per maand moeten afvallen nou dat moet wel lukken .

groetjes cilla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011 10:53    
Vrouw Weeggegevens   maine coon
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight care

Reageer met quote
ik ken een maagbandje niet maar ik heb gehoord dat je er heel veel mee afvalt.
het is je eerst ook gelukt, dus ik weet zeker dat het je gaat lukken.
ik vind het goed van je dat je hulp krijgt bij je eetprobleem.
want om er zelf van af te komen is heel moeilijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011 11:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1