Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zó langzaam :(

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jetje-64
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hallo allemaal,
ben vast niet de enige waarbij 't af en toe zo langzaam gaat, maar baal er wel enigszins van.
Ik zit in mijn tiende week van Sonja en ben vandaag precies 10 kg kwijt, op zich heel aardig, ware 't niet dat ik me toch ontevreden voel.
De eerste 7weken ging 't qua dieet heel goed, maar weet niet wat me de laatste tijd mankeert, maar ik 'jat' regelmatig iets uit de koelkast wat niet op m'n lijstje staat Sip , zoals een grote plak Milner 30 + kaas, en soms wel 2 Sip . Wou dat ik die behoefte aan kaas kon verminderen, maar weet gewoon niet hoe.
Ik moet nog aardig wat kilootjes kwijt en 't is dus nog echt geen tijd om op te geven, wil er zo graag op 30 nov. a.s. (25 jaar getrouwd) goed uit zien. Hoe lossen jullie de behoefte aan iets verschrikkelijk lekkers op? Ik hoor graag van jullie, groetjes, Jet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Hoi Jet,
Moeilijk soms he... maar ik wil je veel complimenten geven dat je al 10 kilo kwijt bent op 10 weken tijd, dat is harststikke goed hoor! Misschien niet zo snel dan dat je eigenlijk wilt, maar als t wat geleidelijk gaat blijft het er langer af denk ik. Ik probeer altijd zo weinig mogelijk "verleidelijks" in huis te halen. Maarja, als t om plakken kaas gaat is dat moeilijker, dat heb je standaard nodig he. Als je snaaibehoefte hebt hier naar de weegclub gaan en wat lezen motiveert misschien ook wel om het niet te pakken. Als ik eens uit de band ben gesprongen probeer ik die week een extra keer te gaan sporten, misschien ook een idee? Zet hem op, lekker slank naar je 25-jarige bruiloft!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Kattie1975
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: calorieen tellen

Reageer met quote
10 weken is lang, bijna 2.5 maand !!
Ik kan me goed voorstellen dat je nu af en toe echt zin hebt in een andere smaak.
Stel nu dat je je zelf toestaat om bijv. 1 week lang 1 extraatje per dag toe te staan. Kies dan ook heel bewust.
En dan na deze week weer oppakken? Dan heb je nog ruim 10 weken tot eind november.
Als je het goed doet heb je dan weer 6 a 10 kilo te pakken Erg blij

K@ttie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 9:50    
Vrouw Weeggegevens   joytje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker, meer bewegen

Reageer met quote
Wauw een kilo per week is echt veel. Je mag jezelf dan af en toe wel wat extra's toestaan vind ik. Je valt al zo goed af!
Niet bij de pakken neer gaan zitten, maar de draad gewoon weer oppakken. Als ik wil gaan snaaien probeer ik het op te lossen door iets te drinken, liefst met een smaakje (bijv. light aanmaaklimonade ofzo) dan heb je toch het idee dat je wat binnen hebt.
Maarreh zolang je nog niet aan de brie zit is er geen man overboord toch?
Veel succes met verder lijnen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 11:04    

Reageer met quote
Ingrid K schreef:
*** Hoi Jet,
Moeilijk soms he... maar ik wil je veel complimenten geven dat je al 10 kilo kwijt bent op 10 weken tijd, dat is harststikke goed hoor! Misschien niet zo snel dan dat je eigenlijk wilt, maar als t wat geleidelijk gaat blijft het er langer af denk ik. Ik probeer altijd zo weinig mogelijk "verleidelijks" in huis te halen. Maarja, als t om plakken kaas gaat is dat moeilijker, dat heb je standaard nodig he. Als je snaaibehoefte hebt hier naar de weegclub gaan en wat lezen motiveert misschien ook wel om het niet te pakken. Als ik eens uit de band ben gesprongen probeer ik die week een extra keer te gaan sporten, misschien ook een idee? Zet hem op, lekker slank naar je 25-jarige bruiloft!
Groetjes van Ingrid.

Ha Ingrid,
dank voor je berichtje Erg blij , ik moet mezelf gewoon 's strenger aan pakken Lachen , want meer sporten wil niet, ik heb reuma en mag niet anders dan wandelen en zwemmen. Nou, wandelen doe ik genoeg, heb een hond waar mee ik 3 x per dag een heel end loop, en aan zwemmen heb ik een hekel. Althans, aan verplicht rondjes zwemmen Erg blij . Maar ik ga m'n best weer doen, heb gezien dat jij van heel ver bent gekomen en heb daar diep respect voor! Groetjes, Jet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 11:06    

Reageer met quote
Kattie1975 schreef:
10 weken is lang, bijna 2.5 maand !!
Ik kan me goed voorstellen dat je nu af en toe echt zin hebt in een andere smaak.
Stel nu dat je je zelf toestaat om bijv. 1 week lang 1 extraatje per dag toe te staan. Kies dan ook heel bewust.
En dan na deze week weer oppakken? Dan heb je nog ruim 10 weken tot eind november.
Als je het goed doet heb je dan weer 6 a 10 kilo te pakken Erg blij

K@ttie

Ha Kattie, dank voor je berichtje Erg blij , dat motiveert me echt om weer serieus aan de bak te gaan, heb helaas niet tot eind november, want eind oktober op z'n laatst zal ik toch echt feestelijke kleding moeten gaan kopen, want eind november hangt er waarschijnlijk niet veel meer in de rekken Lachen . Maar hoop zeker nog wel 3 à 4 kg kwijt te zijn tegen die tijd. Groetjes, Jet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 11:10    

Reageer met quote
joytje schreef:
Wauw een kilo per week is echt veel. Je mag jezelf dan af en toe wel wat extra's toestaan vind ik. Je valt al zo goed af!
Niet bij de pakken neer gaan zitten, maar de draad gewoon weer oppakken. Als ik wil gaan snaaien probeer ik het op te lossen door iets te drinken, liefst met een smaakje (bijv. light aanmaaklimonade ofzo) dan heb je toch het idee dat je wat binnen hebt.
Maarreh zolang je nog niet aan de brie zit is er geen man overboord toch?
Veel succes met verder lijnen!

Ha Joytje, dank voor je tip, enne..brie? Lachen je brengt me op een idee..lekker afbakbroodje met gesmolten brie uit de oven smullen . Geintje, hahhahah, zal me weer even serieus aan 't lijnen houden, groetjes, Jet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Rainbowimagination
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hey

supergoed hoor.
een kilo per week is prima
als je het afvallen nog een extra zetje wil geven, ga dan nog wt extra bewegen en ik vind dat je jezelf ook eens een ander smaakje mag toestaan hoor.
Zo 1 keer per week of 1 keer per twee weken.
Niks mis mee.
Doe ik ook
en toch ben ik in 3 weken ook gewoon 3,7 kilo kwijt geraakt.
Lach

Weekdoel: Stabiel blijven met kerst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 12:46    

Reageer met quote
Rainbowimagination schreef:
hey

supergoed hoor.
een kilo per week is prima
als je het afvallen nog een extra zetje wil geven, ga dan nog wt extra bewegen en ik vind dat je jezelf ook eens een ander smaakje mag toestaan hoor.
Zo 1 keer per week of 1 keer per twee weken.
Niks mis mee.
Doe ik ook
en toch ben ik in 3 weken ook gewoon 3,7 kilo kwijt geraakt.
Lach

Hoi, zie dat jij ook Sonja doet Erg blij, op zich wel goed vol te houden hè? Maar..zit nu in de eerste week van haar 2e boek, dus dit is mijn 10e week Sonja, en dan begin je echt af en toe naar lekkers te verlangen smullen , nou ja, en omdat ik geen lekkers in huis haal, maar wel altijd Milner 30+ in huis heb, is 't makkelijk om daar een grote plak van te 'jatten'. Of even lekker een handje japanse mix uit de trommel halen Lachen , maar dat zorgt er volgens mij wel voor dat 't de laatste anderhalve week amper opschoot. Maar ga nu weer even serieus aan de gang, jij gaat ook lekker trouwens, heel veel succes hoor, groetjes, Jet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 15:59    
Vrouw Weeggegevens   linda88
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
hallo jet

het voelt misschien weinig 10 kilo in 10 weken, maar het is echt een verbluffend resultaat! ik heb daar echt respect voor! helemaal als je beperkt bent in je bewegen!

ik snap wel dat 10weken heel hard je best doen erg moeilijk is, maar deze 10kilo die je eraf hebt gekregen hoeven er ook nooit meer aan te komen.

je doet het ontzettend goed, en bij lekkere trek in iets hartigs zoals kaas, chips, patat etc neem ik altijd een drink boulion! deze bevat zeer weinig calorien, maar ik heb dan toch een lekkere zoute, kruidige smaak! ze zijn er in verschillende smaken. zoals kip, tuinkruiden en tomaat.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes
linda
en heel veel suc6 met het afvallen. JE kunt het! dat heb je laten zien door die 10kilo minder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2009 9:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2