Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

zal het dan nu lukken???

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tisgenoeg
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
hallo,
Ik ben vorig jaar met weight care enige kilos afgevallen. Toen ging het eigenlijk best goed.. Maar inmiddels zitten er weer kilos aan.
Vandaag gestart met poging miljoen denk ik..
Ik wil echt, maar toch is er iets waardoor ik het niet vol hou..
Als ik dan om mij heen zie, dat mensen veel afvallen dan lijkt het zo makkelijk.. En wil ik ook zo graag.. Hoe gaaf is het als mensen tegen je zeggen, jeetje wat ga jij goed?? Je ziet het echt heel erg... Ik hoop dat die dagooit voor mij zal komen.

Ik heb mn streefgewicht bijgesteld, eerst maar kleine doelen.. Dus onder de 90. Ik hoop dat over zes weken te halem.
Mijn echte streefgewicht, ligt rond de 70.. Maar weet ook dat ik nooit slank zal zijn. Dus tussen de 75 en 80 zou ik al heel wat vinden.

Vorig jaarheb ik veel steun gehadaan jullie en hoop dat ook nu weerte vinden. Elke dag schreef ik op wat ik gegetenhad en dat hielp echt. Door een langdurige blessure, waar ik voor behandel worst, loop op krukken, ben ik niet in staat om te sporten, erg balen want afvallen zal daardoor ook minder gaan... Maar het is even niet anders.

Vandaag:
Ochtend, een shake
Tussendoor, een appel
Middag, shake, rauwkost, opkikkertje
Tussendoor, aardbeitjes
Avond, een reep choco crisp

Verder hebik wel te weinig gedronken vandaag.. Hier moet ik morgen extra goed op letten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2012 18:34    
Vrouw Weeggegevens   Catharina-2012
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hoi Tisgenoeg, welkom!

Je schrijft dat dit de zoveelste afvalpoging is.. Weet je ook waarom je steeds vastloopt?

Om even naar mezelf te kijken (ik ben twee keer eerder flink wat kilo's kwijtgeraakt en die weer+ aangekomen) is vooral het op gewicht blijven belangrijk. Dit, naast motivatie en discipline. Nu mag het helemaal niet maar straks mag het zo af en toe en niet elke dag, zoals ik deed.

Door voor jezelf deze punten te leren herkennen en er anders mee om te gaan leer je hoe je je gewicht kunt behouden!

Heel veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2012 18:54    
Vrouw Weeggegevens   missmrn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight care

Reageer met quote
Goedemorgen! Nou het lijkt alleen makkelijk hoor ohhh het is verdomd moeilijk om die knop om te zetten. Zelf heb ik de aanleg van m'n moeders kant En echt elk lekkers wat ik snack zit er gelijk aan...
Hopelijk lukt t je om met kleine doelen wel rond je echte streefgewicht te komen. Elke kilo die je kwijt raakt is meer motivatie om door te gaan, succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2012 7:31    
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi,

Ik wou je even succes wensen en ik hoop dat je hier heel veel steun gaat krijgen op de moeilijke momenten, en dat er natuurlijk veel tips uitgedeeld kunnen gaan worden waar je wat aan hebt!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2012 9:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Bedankt voor de reacties! Ik hoop op veel steun, en vooral veel motivatie..ook uit mezelf.

Gisteren is goed verlopen,
Ochtend shake
Tussendoor appel
Middag shake
Avond reep

Ook vandaag oke.
Ik had metbmezelf afgesprokendat als ik twee dagem goed ging, ik vandaag mee mocht lunchen, dit doen we altijd op vrijdag.
Ochtend shake
Middag, rauwkostsaladetje met kip.. En heel klein beetje dressing en stokbrood met kaas.
Avond, reep.

Ben redelijk tevreden..

Morgen uiteten dit stond al gepland... Maar verder gewoon weer volgens plan dit weekend. Ben benieuwd.. Vind het altijd moeilijker als ik niet aan het werk ben..

Hoe gaat het verders bij jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2012 18:00    
Vrouw Weeggegevens   missmrn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight care

Reageer met quote
Nou ik vind dat je jezelf ook best wel mag belonen met een lunch of een keer uit eten! Dan heb je ook iets om naar uit te kijken en motivatie om de dagen ervoor sterk te blijven.
Fijn weekend nog

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2012 9:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
GGGRRRRHHHHHH!!!!!!!!
Ik baal verschrikkelijk van mezelf!
Het lukt me gewoon weer niet om consequent te zijn en er echt even de schouders onder te zetten...
En ondertussen walg ik van mijn lijf... Ben ik "jaloers" op de mensen om mij heen die wel flink afvallen.. Waarom kunnen zij het wel??

En ondertussem ook het besef dat mijn gewicht mijn leven beheerst.. Er voor zorgt dat ik dingen niet doe omdat ik me schaam etc.

Waarom ben ik zon slappeling??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2012 21:09    
Vrouw Weeggegevens   beertje26
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Hoi hoi,
Ik ben vandaag begonnen met modifast...zit daarom heel het forum door te sporten en kwam op jouw pagina. Zie dat je gister een bericht plaatste dat het niet lukt. Ik heb dat ook vaak...zeker door mijn bewegelijk sociaal leven. Kom veel bij vrienden die totaal niet hoeven op te letten wat ze eten en ja...eten is gezellig...dus weidt vaak geconfronteerd met lekkernijen en nu natuurlijk ook er de bbq's. Vandaar dat ik nu echt alleen modifast ga nemen en me daaraan hou. Geen gewoon voedsel want dan krijg ik weer trek in ander lekkers. En jij geeft toch ook niet op? Kom op...na elke ket zondigen gewoon weer op nieuw beginnen, dan kom je er uiteindelijk ook!

Groetjes beertje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2012 14:44    
Vrouw Weeggegevens   Enough
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambrigde

Reageer met quote
Elke valkuil is er weer een om van te leren! Niet gedemotiveerd raken, je kunt het!!

Wat ik veel lees over afvalprogramma's is dat je juist extra trek krijgt wanneer je een keer smokkelt. Dus door het niet te doen, wordt het op den duur steeds makkelijker. Ik weet dat dit niet DE oplossing is, maar wellicht een steuntje in de rug?

Veel succes in ieder geval en niet opgeven hoor! Het feit dat je al begonnen bent is al onwijs knap!

Liefs, Enough
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2012 21:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1