Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Yldau & Straight Away 2.0

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Sorry, telefoon doet gek en kon niet verder typen vandaar nieuwe post.

Ik lig nu nog in bed en probeer ondertussen alvast een half litertje water weg te werken.
Als ontbijt neem ik een half zakje Havermoutpap, de andere helft neem ik vanavond lekker als toetje bij de thee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2015 7:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De havermout smaakte goed, al was hij in mijn herinnering minder glad maar de smaak was oké.
1 liter water en 2 koffie achter de kiezen, zometeen neem ik denk Ik een klein stukje reep of een halve shake. Als lunch en diner soep.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2015 9:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer goed gegaan, vanmiddag zelfs nog ruim 4 kilometer hardgelopen, ging eigenlijk best oké.
Er komt nu een hoofdpijn opzetten dus ik duik zo lekker mijn bedje in. Hoop dat de dames me morgenochtend een beetje uit laten slapen zodat ik wat later kan ontbijten.
Als het meezit morgen nog even een flinke wandeling maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2015 21:07    
Vrouw Weeggegevens   LolaLisa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Gelukkig dat het goed is gegaan! Hoe gaat het vandaag? Hebben ze je uit laten slapen haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 aug 2015 12:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 3

Nee helaas, om 7 uur waren de dames alweer paraat. Heb ze voor de tv geparkeerd en ben zelf nog even gaan liggen. Halve liter water en mok thee mee terug naar boven genomen.
Rond half negen weer ontbeten met een half zakje havermout en zojuist als lunch champignonsoep gehad.

Het valt me vandaag wel zwaarder, ik ben ontzettend prikkelbaar en vooral de oudste haalt me momenteel het bloed onder de nagels vandaan. De jongste doet een dutje dus ik lig zelf ook even lekker op bed te chillen. Ben blij dat ik morgen weer een dagje aan het werk mag.

Gisteravond nog wel erg last van ontzettend zware en vermoeide, pijnlijke benen gehad. Denk dat het hardlopen misschien toch wat te heftig was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 aug 2015 13:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 4

Tijdens de vorige keer SA was de 4e dag de zwaarste dag van de beginperiode dus ik ben benieuwd wat de dag vandaag voor mij in petto heeft....

Slecht geslapen vanacht, we hadden een mug op de kamer en één van de meisjes was wakker, daarna kon ik de slaap niet meer vatten.

Ik ben vanochtend gestart met een halve bananenshake, mok groene thee en een halve liter water.
Straks rond een uur of tien de andere helft. Als lunch en diner weer soep. Als tussendoortje een reep.

Heb al wel het idee dat ik wat kwijt ben, vooral mijn buik is al wat platter en heb ook het idee dat mijn benen al wat dunner zijn. Ik heb nog niet gewogen, misschien dat ik morgenochtend of zondagochtend ga wegen....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2015 7:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 5

Gisteren best goed de dag doorgekomen, wel wat moeilijke momenten tijdens het boodschappen doen en het diner maar ik ben sterk gebleven.
Gisteravond nog even lekker stukje gewandeld, misschien vanavond weer even hardlopen.

Vanochtend laat ontbeten met een half zakje Havermout en voor het douchen toch even stiekem op de weegschaal gestaa; 73, 6 dus de kop is er af! 2 kilo in 4 dagen dus ik ben best blij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 aug 2015 9:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 6

prima dagje eigenlijk, alleen vanmiddag wat hongerig maar heb vanochtend laat 'ontbeten' met een halve havermout en toen ik om 13.00 ging hardlopen Nog een halve shake genomen, is denk Ik toch net iets te weinig geweest want ben de hele middag, eigenlijk na het eten van mijn soep, hongerig gebleven met hoofdpijn.
Na twee paracetamol en flink wat water en thee gelukkig aardig opgeknapt.
Net een flinke bak havermout op, dat vult tenminste lekker.

Het is weer om lekker vroeg onder de wol te kruipen vanavond. De meisjes liggen al, morgen weer naar school.
Morgen uit mijn werk mijn eerste officiële weegmoment, zou mooi zijn als ik de 72 zie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2015 18:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 7

Vanochtend thuis gewogen en 72,8! Dus, de 72 in beeld en dat betekent dat ik afgelopen week op mijn eigen weegschaal 3.1 kilo ben afgevallen! Vanmiddag bij de consulente wegen....

Omdat ik vanaf deze week over wil stappen op 3 producten per dag (en dan hopelijk ook in ketose kom want volgens mijn teststrips ben ik dat nog niet) heb ik vanochtend mijn ontbijt uitgesteld. Ik zit nu al op mijn werk en de eerste liter water al achter de kiezen, ga straks een halve shake nemen, bij de lunch een halve of hele soep (ben ik nog niet helemaal over uit) en dan heb ik voor vanmiddag of nog een halve soep en dan de halve shake voor vanavond, als ik een hele soep neem heb ik niks meer voor vanavond.... Huil huil
Als diner wil ik een kant en klare straigth away maaltijd gaan nemen, die ga ik dus vanmiddag aanschaffen. Ben benieuwd hoe ze smaken, verlang wel naar een bord "echt" eten smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2015 7:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 8/9/10

Eigenlijk geen bijzonderheden, had maandag wel iets moeite met de overstap naar 3 prodcuten maar ook daar ben ik nu wel redelijk aan gewend.
Gistermiddag tijdens het hardlopen wel even een dipje, na 25 minuten toch maar gaan wandelen want dat trok mijn lichaam écht even niet.
Verder geniet ik erg van de SA maaltijden, echt een traktatie vind ik dat ook omdat ik lekker met mijn gezin mee kan eten.

Als ik in de spiegel kijk zie, en voel, ik al wel degelijk verschil en dat terwijl ik nog maar slechts 10 dagen bezig ben.
Ik mag van mijn consulente thuis niet wegen maar ben voornemens morgen of zaterdagochtend me thuis te gaan wegen, ik weet wel zeker dat er weer iets af is en die bevestiging zien op de weegschaal motiveert mij gewoon.
Tenslotte zal ik het na SA ook met mijn eigen weegschaal moeten doen dus die houd ik denk ik ook maar aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2015 14:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7