Auteur |
Bericht |
Indra Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 6-4-2017 Berichten: 15 Dieet: gezond eten en meer bewegen Woonplaats: zaandam
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 06 apr 2017 18:09 |
|
 |
|
 |
morgenrood2 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 22-7-2012 Berichten: 7382 Dieet: gezond eten Woonplaats: Meppel
|
|
Welkom, Indra. Ik wens je heel veel succes en ook heel veel plezier. Goed dat je al een dagboek bent gestart.
Groetjes Morgenrood2_________________
Zondag = weegdag |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 06 apr 2017 22:05 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 52017 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Hallo Indra, van harte welkom bij de weegclub.
Hier een beetje info over ons forum en een linkje waar je vragen mag stellen
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.
De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.
Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.
Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 06 apr 2017 23:05 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41392 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
ook namens mij van harte welkom op de weegclub  _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 07 apr 2017 15:54 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 6-4-2017 Berichten: 15 Dieet: gezond eten en meer bewegen Woonplaats: zaandam
|
|
dankjulliewel! Heb nog weinig tijd gehad om rond te kijken op het forum, maar dat ga ik dit weekend ZEKER doen!
Fijne paasdagen allemaal! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 14 apr 2017 18:13 |
|
 |
Jiji Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Hoi Indra, Welkom!
ik heb 23 jaar in zaandam gewoond dus dat is wel heel leuk.
Ik wens je heel veel succes! en yes we can!!
Groetjes,
Jiji_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 apr 2017 9:45 |
|
 |

|
|
is inderdaad leuk wonen hier Jiji, zelf met de vloggers. (al dat slechte (en zwaar overdreven) nieuws van het afgelopen jaar hihi.)  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 apr 2017 10:52 |
|
 |
|
|