Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Yes we can! 12 weken sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Wow YesIcan dat is echt heel veel stappen!
Begrijpelijk dat je terug wilt naar hoe het was, je hebt echt iets om naar uit te kijken! Adem in, adem uit, op deze manier ga je er echt weer komen en kun je straks lekker ronddraven!

Haha Whis, zelfde hier Erg blij vond mezelf ook al heel wat met m'n 3km Erg blij

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mrt 2019 21:04    
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
We zijn samen in dit sprintje al 15 kg. afgevallen, goed bezig allemaal ! Applaus Applaus

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 28 mrt 2019 22:05    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Toch ook maar weer eens ingeschreven, al ben ik heel slecht in regelmatig online komen en posts plaatsen.... 

6 jaar geleden ben ik (ruim) 40 kg kwijtgeraakt met een koolhydraatarm, eiwitrijk dieet. Volledige maaltijdvervanging. Dat zit er nu allemaal weer bjj..... De afgelopen jaren nog wel wat halfslachtige pogingen gedaan af te vallen, maar zonder resultaat. Toch ben ik er van overtuigd dat ik ooit al dit gewicht weer kwijt raak, maar dan op een gezonde manier, geen dieet. 
Ik heb mij voorgenomen om het snoepen, snaaien aan te pakken. Zo vaak dat ik stiekem de pastapot induik/ hagelslaghandjes neem/ meerdere biscuitjes pak etc. 
Mijn voornemen is alleen nog 3 maaltijden met daarnaast 2 tussendoortjes per dag te nemen. Ik weet dat ik dat kan, doen is alleen een tweede.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 9:00    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
nou het weekend is weer voorbij...wijntje/kaasje en dan werkt het niet Rollende ogen
nu maar weer eens verstandig zijn

einddoel 70 kilo 20 augustus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 9:12    
Man Weeggegevens   YesICan
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom RvdG; succes met gezonde lifestyle. Zo wil ik ook afvallen.

Ik ben afgelopen week 4.1 kg afgevallen, maar is niet te zien in dit sprintje. Toen ik begonnen met me hier in te schrijven heb ik me op de weegschaal thuis gewogen.
Daarna ben ik naar diëtiste gegaan en daar weeg ik me nu wekelijks. Alleen de weegschaal daar geeft hoger gewicht aan.
Ik heb dit inmiddels wel gecorrigeerd in het sprintje; het gewicht wat ik nu in het sprintje heb staan is het gewicht bij de diëtiste.
Ze gaf aan tevreden te zijn, maar het wel heel veel is. In een normale lifestyle moet je je ook af en toe iets permitteren gaf ze aan. D.w.z. dat 1 keer in de week iets ongezonds moet kunnen. Ik vind dat erg lastig. Bij mij is het meer of helemaal alles goed doen of helemaal niet. Snap wel dat dit voor andere wel herkenbaar is en voor andere mensen helemaal niet.

Veel succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
doen waar jij je goed bij voelt anders werkt het niet
in het begin verlies je hoofdzakelijk vocht dat trekt straks wel bij

ik kan ook niet af en toe wat lekkers nemen want dan sta ik stil of kom bij en dan zakt m'n motivatie tot onder het vriespunt Rollende ogen Lachen

einddoel 70 kilo 20 augustus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 11:55    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
Hier ook zo herkenbaar, ik moet mijn trigger-foods zoals chocola & chips echt links laten liggen zolang ik nog niet op mijn streef zit want ik kan geen maat houden als ik chips of chocolade proef dan moet alles meteen op ipv een klein stukje of handje. Rollende ogen

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 14:19    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Bij mij zelfs tot -50°C Geschokt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
heb het gevoel goed bezig te zijn.
afgelopen maandag bij het wegen bij de sportschool was mn vetpercentage weer lekker gedaald en spierpercentage omhoog gegaan. lekker!!!!

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2019 11:28    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Hoe gaat het hier?

Fijn Iels!

gut was ik zo goed bezig met geen ijs, chips en chocola.
Werden de koekjes opeens erg interessant mmmmmmm
Goed dat is natuurlijk super suf en dom, afgelopen zondag zag ik weegschaal toch nog dalen.
Dus deze week bleven de koekjes zondag en vandaag interessant...
En nu is het klaar, vanavond start de herhaling van Beck diet solution, dat is namelijk erg goed gegaan.

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2019 17:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7