Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

workshop FOOD

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jits25
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik heb me gister op dit forum aangemeld als steuntje in de rug. Ik heb al vele dieetpogingen achter de rug, maar helaas kwamen de kwijtgeraakte kilo's er steeds weer aan. Ik wil het nu anders gaan aanpakken en heb het boek Superdieet besteld en me ingeschreven voor de workshop FOOD. Heeft iemand van jullie deze (of andere workshops) gevolgd? Wat vonden jullie ervan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2008 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hoi Jits, welkom op de site.
[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/welkom/d-tweetytag.gif[/img]

Volgens mij heeft geen van ons ervaring met FOOD, maar jij gaat ons vast op de hoogte brengen.
Hier wisselen wij ervaringen uit over het wel en wee van het leven met WmdW methode. Als je zin hebt kun je in een eetdagboekje (bij "weegclub"en dan "WmdW", dat is het besloten gedeelte) vast opschrijven wat je zoal naar binnen schuift, dan kunnen we commentaar geven én zien hoe je gaat veranderen als je het boek eenmaal gelezen hebt.
Een woord van advies vast vooruit, neem er de tijd voor. Veranderen gaat niet van de ene op de andere dag. Het moet groeien.
Houd ons op de hoogte, veel succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 24 jun 2008 14:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1