Auteur |
Bericht |
smurfin1979 Mega Weegclubfan

|
|
Iemand tips voor een leuke en haalbare (voor een beginner) workout voor thuis? Via youtube ofzo dus.
Mijn collega doet dat regelmatig en is daar een grote fan van (maar is van haar via een besloten groep bij haar dieet).
Ik zou het daarom graag ook eens proberen._________________ Dagdoel: 10 000 stappen, gezond eten, geen alcohol (op weekdagen).
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 mrt 2021 14:36 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 50522 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Helaas is er niks op internet te vinden  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 mrt 2021 11:49 |
|
 |
BosUil Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 1326 Dieet: gezond eten Woonplaats: Stuwwal Oost-Veluwe
|
|
@smurfin
Een hele simpele: doe elke morgen mee met Nederland beweegt.
Desnoods volg je er een extra via NPO-start, dus ‘oude’ uitzendingen.
En elke dag een uur lopen, flink stappen, is ook niet verkeer. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 mrt 2021 23:51 |
|
 |
Yolbeer Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 3-2-2005 Berichten: 10 Dieet: Calorieën tellen/sporten Woonplaats: Veghel
|
|
Hey hoi !
Volgens mij heeft basic fit zijn app "openbaar" gezet (en op de website kun je ze ook vinden), sinds corona. Daar staan veel workouts, van Yoga tot bootcamp. Duren een half uurtje en zijn leuk,met lekkere muziek.
Ik zou het gewoon even proberen. Ook op facebook plaatst basic fit regelmatig online workouts van een half uurtje waar iedereen aan mee kan doen. Hoef je geen lid voor te zijn , dus helemaal gratis.
Succes!
Groetjes Yolbeer  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 apr 2021 12:56 |
|
 |
smurfin1979 Mega Weegclubfan

|
|
Yolbeer schreef: | Hey hoi !
Volgens mij heeft basic fit zijn app "openbaar" gezet (en op de website kun je ze ook vinden), sinds corona. Daar staan veel workouts, van Yoga tot bootcamp. Duren een half uurtje en zijn leuk,met lekkere muziek.
Ik zou het gewoon even proberen. Ook op facebook plaatst basic fit regelmatig online workouts van een half uurtje waar iedereen aan mee kan doen. Hoef je geen lid voor te zijn , dus helemaal gratis.
Succes!
Groetjes Yolbeer  |
Thx goeie tip_________________ Dagdoel: 10 000 stappen, gezond eten, geen alcohol (op weekdagen).
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 apr 2021 16:45 |
|
 |
|
|