Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Williwaw's perikelen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik zie dat je je weektotaal toch iets terug hebt kunnen brengen. You can't win them all, als je maar volhoudt! Hoor mij, ik zit net in week 3 van mijn goede voornemens. Ik ga vanaf vrijdag meedoen aan mijn eerste sprintje, ben benieuwd hoe dat gaat. Of ik gewoon door moet doen wat ik nu doe, of nog extra opletten. Ik zal het maar in dat topic vragen Rollende ogen

Vandaag een afscheidsetentje van mijn werk gehad, twee collega's verlaten het bestuur van de personeelsvereniging. Het was in een wokrestuarant. Ik denk dat ik twee keer teveel gegaan ben, hoewel ik alleen vis en groente gegeten heb. En een toetje. En een Lace Machiatto.... Schaam Schaam

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 mrt 2009 0:19    
Vrouw Weeggegevens   Suzalie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe momenteel mee met het minisprintje dat deze maand loopt. Is voor mij ook de eerste keer dat ik meedoe en wil dus tegen het einde van de maand 80 kg wegen... dat ziet er dus niet goed uit!
Aan welk sprintje ga jij meedoen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 mrt 2009 18:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga mee doen aan het DE NIEUWELINGEN SPRINT < een vliegende start > sprintje. Dat begint morgen en zal 5 weken duren. We proberen tussen de 0,5 en 1 kilo per week af te vallen. Het is allemaal een beetje nieuw voor me, maar ik begrijp dat dat een verantwoord aantal kilo's per week zijn. En dat het in het begin sneller gaat dan daarna. We zullen wel zien!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 mrt 2009 23:09    
Vrouw Weeggegevens   Loesewies
Weegclubfan voor het leven

Dieet: WmdW

Reageer met quote
Leuk hoor Willy, succes met de sprint! Erg blij

Lieve groet, Marga
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mrt 2009 7:37    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Ik wens je alvast een fijn weekend toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 mrt 2009 14:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
He, die is grappig!
Een fijn weekend is het wel geweest. Eindelijk eens een rustig weekend. Vrijdagavond naar het theater, The Beauty Queen of Leeanne. Was vrij schokkend! Zaterdag is hier altijd sportdag van de kids, dus veel gechauffeurd en aangemoedigd. En zondag wilde niemand iets, dus ben ik alleen met de honden het bos ingegaan. En die ochtend mijn 5de les starttorun Heerlijk dus!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 mrt 2009 22:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik weet ook werkelijk niet wat ik fout doe, maar de weegschaal wees zowaar 100 gram meer aan gisteren, toen ik mijn weegresultaat moest doorgeven. Ik ren lekker, en probeer echt me aan de regels te houden. En ik drink geen alcohol (ik houd van Bailey's en rode port)... Rollende ogen Ahrgggggg, sh, sh, sh.....sugar!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 21:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Je lichaam zal even moeten wennen aan de nieuwe situatie. In heb begin ga je vaak van alles vasthouden omdat je lichaam in de spaarstand komt doordat je minder eet. Misschien eet je wel te weinig? Door het rennen verbruik je ook veel meer... Maar ik begrijp je frustratie want ik blijf nu ook al weken hangen. De volhouder wint! We komen er wel. Gewoon doorgaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2009 9:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lachen Ik kan elke avond weer heerlijk in bad liggen met beide benen binnenboord! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2009 19:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijne peptalk, en geweldig dat je weer in je bad kan, met alles erin! Mijn sprintje wees ook 1 ons meer aan dan vorige week. Nu moet ik dus niet opgeven, dat weet ik wel. Ik twijfel er alleen aan of ik niet toch met een echt dieet begin, gewoon, als leidraad. Daar zal ik eens een nachtje over gaan slapen! Fijn weekend allemaal!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 mrt 2009 23:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 3 van 15