Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wij zijn SAMEN heel veel kilo's afgevallen!

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   N-82
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hi mensen,

Leuk al die sprintjes, ik doe er al aan verschillende mee! Maar nu leek het mij een leuk idee om bij die regel onder aan het sprintje 'wij zijn samen .. kg afgevallen' eens een leuk getal neer te zetten! (Het getal wil ik pas bepalen als ik weet hoeveel mensen er mee doen)
Misschien bestaat er al zo'n sprintje, maar ik heb het nergens terug kunnen vinden.

Doel hiervan is de 'samenwerking'... en elkaar extra te motiveren. Of je nu 5 kilo moet afvallen of 25 kilo, dat maakt in dit geval niet uit. Met ons allen zorgen we er gewoon voor dat we heel veel kilo's verliezen, dus elke kilo telt.

Afhankelijk van de deelnemers kunnen we een 'streefgetal' bepalen, waar we allemaal keihard aan gaan werken om die dan ook te behalen.

Aanstaande zaterdag sluit ik dit sprintje en zullen we een leuk getal bepalen waar we allemaal aan gaan werken. Wie o wie helpt er mee om samen de teller op te laten lopen?

Gr. Nicole

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2013 22:47    
Vrouw Weeggegevens   bianqa
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: shakes

Reageer met quote
Hoi,

Wat een leuk idee! Ik wil graag 20 kilo afvallen, maar ik denk dat 10 kilo in 10 weken haalbaar moet zijn. Ik ben gisteren begonnen met het Atkins dieet.

We gaan er voor!

Groetjes,Bianca

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jan 2013 11:39    
Vrouw Weeggegevens   ibbeldebibbel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee.
Ik wil eindelijk wel weer eens een dalende lijn bij mezelf zien en zal er naar streven dat we het eindgetal ook gaan halen, en dat mijn (hopelijk alleen maar) groene hokjes daar aan bijdragen.

On het decembersprintje waar ik aan mee deed waren we met z'n allen 1 kg aangekomen Schaam Schaam Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jan 2013 14:03    
Vrouw Weeggegevens   mvnadine
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik doe mee mijn streef gewicht is 80kg dus nu momenteel 12.3kg kwijt raken
=============
ikke niet slim zie net dat ik al 12,3 kg kwijt ben en dat ik nog 13,7 moet kwijt raken

Laatst aangepast door mvnadine op di 15 jan 2013 20:51, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 jan 2013 15:03    
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik vind het ook heel leuk om mee te doen, want als ik naar lijnpogingen in het verleden kijk kan ik nu en dan wel wat steun gebruiken! Eén ding: ik reageerde iets te vlug en dacht dat het sprintje maar 7 weken was, kan mijn streefgewicht bijgesteld worden naar 92 kilo? Bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jan 2013 15:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi iedereen, leuk dat jullie mee willen doen!

@gramma, ik zal je even verwijderen, dan kan jij het juiste streefgewicht invullen

Ik wens iedereen heel veel succes.

Gr. Nicole

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jan 2013 16:09    
Vrouw Weeggegevens   chanel15
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heej allemaal,

Mijn streefgewicht is 63kg, maar ik vrees dat ik dat in die 10 weken niet zal halen. Er is namelijk nog een reisje gepland waarop ik mss wel iets bijkom (hopelijk niet), maar voor de rest blijven we knallen! Ik denk dat 7kg verliezen in die 10 weken voor mij het hoogst haalbare is! Erg blij

En echt een fijn idee van de sprint! Ik had er zelf ook al aan gedacht om zo eentje te maken! Fijn dat ik mij kan aansluiten!

Alvast succes!
Liefs,
Elisa x

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jan 2013 20:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Elisa,

Leuk dat jij ook meedoet!
Met ons allen zullen we eens heel wat kilo's gaan afvallen, dat gaat ons gewoon lukken.
Heel veel succes

Liefs, Nicole

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jan 2013 20:59    
Vrouw Weeggegevens   chanel15
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, echt heel fijn! Samen streven en het beste uit de kan halen! Je moet je er proberen aan te houden, niet alleen voor jezelf, maar ook voor de groep! Legt de druk wat hoger en verhoogt het groepsgevoel! SAMEN staan we sterk(er)! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jan 2013 21:03    
Vrouw Weeggegevens   mvnadine

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben ook heel blij dat ik hier terecht gekomen ben. samen sta je sterk!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 jan 2013 21:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3