Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie wilt er met mij meedoen om vaker te gaan wandelen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik loop met de pacer app
Ik motiveer mezelf ook door een wandeldoel te stellen.
Als ik 3000 kilometer heb gelopen mag ik van mezelf een loopband kopen
Ik heb onder tussen al 173 kilometer erop zitten.

Vandaag heb ik 5.09 kilometer gelopen. Vanmiddag nog even sjoelen dus dat is nog in totaal 4 kilometer fietsen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jun 2021 10:54    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Afgelopen vrijdag heb ik niet gewandeld, en ik heb het vreselijk gemist. Maar het kwam er niet van, soms (heel soms!) gebeurt me dat.
Via Strava doe ik ook mee met een challenge, om 4 weken lang elke week minstens 4 wandelingen van minimaal 20 minuten te lopen. Daar kon ik zien, dat het de eerste keer van de maand was, dat ik niet gelopen had. Strava houdt ook het totaal bij, en aan het eind van het jaar krijg ik daar een overzichtje van. Misschien kan ik het nu ook al ergens bekijken, dat weet ik eigenlijk niet. In elk geval motiveert het me wel, om flink wat wandelkilometers te maken.

Gelukkig heb ik het in het weekend weer ingehaald.
Want wandelen is gewoon heel erg goed voor je. Ik merk dat het me goed doet.
Nou heb ik ook mijn grenzen daarin hoor. Ik zie mezelf echt nooit een Kennedymars lopen, dat is 80 km in 24 uur, je loopt dan een hele nacht door.
Maar 40 of 50 km voor een dagtocht, ja dat wil ik graag weer oppakken. Mijn maximum nu is zo'n 35 km. Zolang er nog niet echt georganiseerde tochten zijn, valt het tegen vind ik, om zulke einden in je eentje te lopen. Van een georganiseerde tocht vind ik het toch prettig dat er EHBO is, mocht het nodig zijn, en dat er rustposten met eten en sanitair zijn. En het is echt heel gezellig, om met vele anderen zo'n uitgezette tocht te lopen. Maar goed, dat komt wel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jun 2021 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Gisteren gewandeld verdeeld over de dag..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jun 2021 14:17    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Vandaag de hele dag mijn telefoon op zak gehad met de stappenteller aan. Naast het wandelen met Boomer, loop ik ook veel in en om het huis. Even hier wat pakken, daar wat doen, fiets buiten zetten, na het fietsen de fiets weer de schuur in, vuilnis aan de weg zetten, afwassen staand bij aanrecht, koken, voetballen met Boomer en de kids, in de tuin rommelen, huishouden, etc etc …

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 jun 2021 22:36    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goed bezig, Astrid! Leuk dat zo'n stappenteller zo'n actieve leefstijl vastlegt en dat je zonder een bewuste wandeling (behalve dan met Boomer) toch bijna 10 km hebt gemaakt aan stappen!

Ik had gisteren wѐl een bewuste wandeling. Een broer van me, die ik heel weinig zie, kwam langs. Hij houdt ook van wandelen (hebben we van onze vader geërfd) en zodoende hebben we een rondje van 12,5 km gewandeld. Hij had hier nog nooit in onze mooie omgeving gelopen en keek z'n ogen uit. Met zijn goede fotocamera kon hij onder andere deze reebok fotograferen:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jun 2021 3:03    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat veel stappen astrid.
Geke wat een mooie foto.

Ik heb gisteren een klein uurtje gelopen op een rustig tempo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jun 2021 9:50    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat veel stappen astrid.
Geke wat een mooie foto.

Ik heb gisteren een klein uurtje gelopen op een rustig tempo.
4 km bij elkaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jun 2021 9:51    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Vandaag lukt het wandelen niet, maar morgen heb ik een lange wandeling van 1.5 uur in de planning. Heb er nu al zin in. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2021 12:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry, haperende pc Lachen

Laatst aangepast door foodlover op vr 25 jun 2021 12:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2021 12:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lachen

Laatst aangepast door foodlover op vr 25 jun 2021 12:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9