Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie wil ook 10 kilo afvallen in 12 weken?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   xantia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
m1981 schreef:
Op een of ander manier voel ik me een stuk beter gezien ik veel minder suiker tot mij neem.
Er is sowieso 3kg eraf, voelt ook goed...

Dagelijks weeg ik mezelf en vanmorgen was er weer een 0.5kg er af.... leuk!

Nu is het alleen nog zien vol te houden. Nu gaat het zo lekker.

Ik denk dat ik vanavond mee ga doen met Gritt. Intensief en goed voor de vetverbranding.

Sporten jullie ook?

Wat is Gritt?

ja ik sport ook. 2x in de week op de sportschool 5 kwartier, plus met mooie weer zwem ik een paar keer per week.
Fijn he die onsjes eraf!?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 8:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Slankie30 schreef:
Wow die resultaten hier zijn verbluffend Geschokt knap hoor.
Ik kan deze week niet achterblijven. Vanmorgen al een mooie min op de weegschaal zien staan. Morgen geef ik mijn gewicht door.

Voor diegene die op hun suikerinname letten, gebruiken jullie nog natuurlijke suikers ? ( ahorn, agave, honing)

Hoi,
Ik gebruik vrijwel ook geen toegevoegde suikers. Als het echt moet (bijvoorbeeld als ik zelf brood bak, daar moet zoet in anders werkt de gist niet, dan gebruik ik wat honing).
Verder krijg je natuurlijk wel zoet binnen via fruit en sommige groenten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 8:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
marloes1983 schreef:
Opvallend te horen dat een aantal van jullie echt op de suikers letten. Ik doe daar te weinig mee, wat erin resulteert dat ik teveel snoepbuien heb en m’n buik en heupen snel breder worden. Trek probeer ik dan te stillen met een glas cola light, maar dat werkt wellicht averechts vanwege de zoetstoffen?
Merk dat ik ook wat vocht vasthoud, dus morgen misschien een kleine + op de weegschaal.. maar, nu ik jullie berichten zo lees ga ik ook aan die suikers proberen te werken. Ik drink al veel water, maar ga nu ook de cola light erdoor vervangen. En chocolade en koek..dat komt er voorlopig niet meer in. Ik hoop volgende week ook al te kunnen melden dat ik me er na een paar dagen bikkelen, ook beter bij voel.

Wat een goed streven Marloes! Je zal zien dat het wel gaat helpen. Je moet even een paar dagen volhouden geen snoep en koek te nemen en geen suiker en dan merk je dat het gemakkelijker wordt.
Over die zoetstoffen in bijvoorbeeld cola light schijnen de meningen verdeeld te zijn bij de artsen. Het kan natuurlijk geen kwaad het even te mijden.
Je bent super goed bezig hoor. Fijn dat je een goede begeleider hebt. Miss Bikini, grappige naam. Is dat een virtuele begeleidster of een persoon in levende lijve?
Ik hoop dat je er al lekker iets af hebt. Soms is de eerste week iets meer dan een kilo, vanwege vochtverlies, maar hou er ook rekening mee dat elke week een kilo misschien wel veel is.
Je mag ook tevreden zijn met een pond hoor.
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 8:59    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi,

ja het is een echte begeleidster, topfit en ziet er heel goed uit. Maar daar traint ze ook veel voor! Respect voor haar, echt waar. (en ik zeg dat eigenlijk nooit)
Ik zal dat 'nooit' bereiken maar ze motiveert enorm...

Ondertussen in twee weken -3kg, dus nu volhouden maar...
In het begin zal het sneller gaan, ik blijf gewoon mijn voedingslijsten volgen en twee keer per week trainen. Resultaat zien we per week en de ene week zal het beter zijn dan de andere.

Grit is een workout van een half uur welke zeer intensief is.
Je traint met een step en gewichten.
Maar ik heb core gedaan omdat (volgens mijn begeleidster) grit nog een stapje te hoog is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 10:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Knap hoor dat trainen en ja, sommige mensen hebben een levensvervulling en dat is trainen en in een strak bikinilichaam willen zitten.
Dat is niet mijn streven, ik wil alleen maar gezonder worden, maar voor jou is die dame dus een mooie stimulans, hartstikke goed toch?

Nou dames hoe gaat het momenteel met jullie?
Die weekenden zijn vaak wat moeilijker.
Ik had gisterenavond en eergisterenavond feestjes. Op de eerste heb ik me aardig in bedwang kunnen houden terwijl iedereen om me heen lekker drank en at. Gisterenavond werd het me een beetje te veel en bij dat feestje ging het mis. Op het laatst ben ik me toch wat gaan permitteren en ook suikerdingen gegeten en dan is het hek van de dam dus.
Nu weet ik weer waarom ik niet naar suikerhoudende producten moet grijpen want vandaag heb ik het extra moeilijk. De weegschaal liet direct zien dat er flink wat bij was. Vandaag dus terug naar heel streng in de hoop dat ik dinsdag, op mijn weegdag, geen plus heb.
Tjonge wat heb ik er een spijt van....
Dag
Xantia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 13:30    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hier is het ook fout gegaan...
Lekker slagroomgebakje op en nu enorme spijt.

Maar omzetten en weer terug opletten!

Dinsdag is het voor mij ook weegdag dus ben benieuwd , wordt bet een plus of een min....

Succes voor de komende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 17:18    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier gisteren helemaal niet opgelet aangezien ik vrijgezellenfeest had van een goede vriendin dus heerlijk genoten van een geweldige dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 18:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gewoon weer oppakken! Doe ik ook.
De kunst en een doel is om direct weer om te leren schakelen naar gezond en niet snoepen. Dat maakt echt een verschil en niet denken: het is nu toch al verknald.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018 9:22    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
xantia schreef:
Gewoon weer oppakken! Doe ik ook.
De kunst en een doel is om direct weer om te leren schakelen naar gezond en niet snoepen. Dat maakt echt een verschil en niet denken: het is nu toch al verknald.

Zo heb ik inderdaad gedacht, gisteren de boel weer opgepakt en lekker verder gegaan, de wandeling van vandaag zit er weer op. Heerlijk gevoel weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018 9:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo,

Hier een klein plusje bij mij. Ik hou vocht vast en ik heb natuurlijk een keer beetje gezondigd, maar dat dat nu effect heeft op mijn weegtotaal vind ik wel erg zuur. Maar goed, ik ga weer verder natuurlijk....
Succes allemaal weer.

Ik mis van een aantal deelnemers aan dit sprintje toch wat berichtjes.
Ben je niet van plan eens iets te schrijven hier dan ga ik je verwijderen. De bedoeling van dit sprintje is om af en toe berichtjes te kunnen schrijven en lezen van elkaar hoe het gaat.
Sorry, maar ik was daar ok duidelijk in van te voren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 10:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7