Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie wil ook 10 kilo afvallen in 12 weken?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zelf let ik niet echt op de toegevoegde suikers maar eet wel meer eiwitten en proteïne. Drink nog 3 a 4 liter water en dit werkt voor mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 7:00    
Vrouw Weeggegevens   xantia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Mooie resultaten al. Goed hoor.
Roos71 vul je je gewicht in? Ik zie nog lege vakjes.
Bij niet meedoen zonder reden verwijder ik je. Blauwe komkommer stel je je jog even voor?
Xantia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 9:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@hanja, belangrijk is te doen wat bij jou goed werkt.
De manier van lijnen kan voor iedereen verschillend zijn. Geeft ook niet, smaken verschillen ook, het gaat om het resultaat en we kunnen ook leren van elkaar.
Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 9:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
xantia schreef:
@hanja, belangrijk is te doen wat bij jou goed werkt.
De manier van lijnen kan voor iedereen verschillend zijn. Geeft ook niet, smaken verschillen ook, het gaat om het resultaat en we kunnen ook leren van elkaar.
Succes

Daar heb je gelijk in Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 12:24    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Op een of ander manier voel ik me een stuk beter gezien ik veel minder suiker tot mij neem.
Er is sowieso 3kg eraf, voelt ook goed...

Dagelijks weeg ik mezelf en vanmorgen was er weer een 0.5kg er af.... leuk!

Nu is het alleen nog zien vol te houden. Nu gaat het zo lekker.

Ik denk dat ik vanavond mee ga doen met Gritt. Intensief en goed voor de vetverbranding.

Sporten jullie ook?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 7:29    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Wow die resultaten hier zijn verbluffend Geschokt knap hoor.
Ik kan deze week niet achterblijven. Vanmorgen al een mooie min op de weegschaal zien staan. Morgen geef ik mijn gewicht door.

Voor diegene die op hun suikerinname letten, gebruiken jullie nog natuurlijke suikers ? ( ahorn, agave, honing)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 9:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe 2x in de week aan fit was in de ochtend voor nog 2 uur. Deze week niet geweest aangezien het mij veel te benauwd is. Krijg al bijna geen lucht tijdens het wandelen laat staan fietsen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 10:18    
Vrouw Weeggegevens   marloes1983
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven (Skinnyminds)

Reageer met quote
Opvallend te horen dat een aantal van jullie echt op de suikers letten. Ik doe daar te weinig mee, wat erin resulteert dat ik teveel snoepbuien heb en m’n buik en heupen snel breder worden. Trek probeer ik dan te stillen met een glas cola light, maar dat werkt wellicht averechts vanwege de zoetstoffen?
Merk dat ik ook wat vocht vasthoud, dus morgen misschien een kleine + op de weegschaal.. maar, nu ik jullie berichten zo lees ga ik ook aan die suikers proberen te werken. Ik drink al veel water, maar ga nu ook de cola light erdoor vervangen. En chocolade en koek..dat komt er voorlopig niet meer in. Ik hoop volgende week ook al te kunnen melden dat ik me er na een paar dagen bikkelen, ook beter bij voel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 20:38    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Marloes,

ik let nu iets meer dan twee weken op suikers. Op advies van mijn begeleidster. Geen bewerkt eten, want daar zijn suikers in toegevoegd...
Ik eet voornamelijk yoghurt, kwark, brood, mager beleg, fruit (met weinig natuurlijke suikers), rijstewafels, aardapelen, rijst, pasta, groenten (zonder melk en boter), magere vleessoorten, melk, water en light frisdranken.
Het gaat me zo best goed af... Erg blij

Dinsdagavond is het officieel wegen, dus ben best wel benieuwd of er elke week ongeveer een kg verdwijnt, we zullen zien.

Daarnast ben ik 2x per week gaan sporten, mijn begeleidster is Miss Bikini (welke catagorie weet ik niet) maar zij zorgt er voor dat je gemotiveert blijft.

Succes voor de komende weging en dat het een postitief resultaat mag zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 7:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
m1981 schreef:
Hoi, Xantia,
Dat klopt. Ik ben nu ook twee weken suikerlozer en het voelt goed.
Alleen met dit warme weer houd ik vocht vast.
Zometeen ga ik wegen en dan zullen we zien wat het resultaat is...

Groetjes M1981

Ik voel me ook zo'n stuk energieker zonder die suiker. Ik moet zeggen, ik ga het ook echt helemaal uit de weg. Ik weet van mezelf dat als ik weer iets met suiker binnen krijg, ik meteen weer zin krijg in meer en dan duurt het weer dagen dat dat verlangen echt weer helemaal weg is.
Ook ik houd vocht vast. Daardoor zie je dan ook dat je op dit moment niet zoveel afvalt, maar dat komt vanzelf weer als het koeler wordt en dat gebeurt in het weekend al.
Succes
Xantia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 7:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9