Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie wil ook 10 kilo afvallen in 12 weken?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marloes1983
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven (Skinnyminds)

Reageer met quote
Hoi allemaal! Iets later dan de anderen, maar ik doe graag nog (actief) mee aan deze sprint! Ben sinds een jaar of 9 weer voor het eerst ingelogd op de site, als steuntje in de rug en het delen van ervaringen en motivatie. Moet nog e.e.a. aanpassen bij mijn gewicht in het profiel, maar voor nu kort over mijzelf: ik woog altijd tussen de 70 en 80, en vond het richting de 80 veel te veel. Allerlei diëten geprobeerd, maar uiteindelijk enkel zwaarder geworden. Zwanger, bevallen in 2015 en vervolgens door stress na de bevalling weer 15 kilo aangekomen. Ik woog oktober 2016 100,6 kg en dat was genoeg. Kwam boek van Mieke Kosters tegen, Het Geheim van Slanke Mensen en viel daarmee af. Vervolgens bij hun vervolg (Skinnyminds) nog verder afgevallen tot ik najaar 2017, dus na een jaar, 78 kg woog. Superfijn!
Ik heb het echter niet vast kunnen houden en weeg inmiddels 83,6kg, terwijl ik naar de 72 kg wil. Maar eerste stap, 76 kg, want dan heb ik een gezond BMI. Kwam zojuist deze sprint tegen en doe graag nog mee, op naar een lager gewicht en een fijner gevoel bij mijn lichaam.
Oja, ben 34 en vorm een gelukkig gezinnetje met vriend en zoontje van 3 jr.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 23:40    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Aiai, geen goed begin van dit sprintje voor mij.
Ik zag hem aankomen, ongesteld en vorig verleng weekend wat buiten de lijntjes gekleurd. Tijd om terug wat strenger te zijn voor mezelf !!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 8:36    
Vrouw Weeggegevens   Elke1988

Dieet: Gezond eten icm boksen

Reageer met quote
Hoi allemaal, zal me even kort voorstellen: ik ben Elke, 30 jaar, woonachtig in Tilburg, ik woog op tweede kerstdag 125 kilo en toen werd het eens tijd voor een afvalronde.. inmiddels net terug van vakantie en onder de 100 gebleven.. het doel is in de lage 70 te komen dit jaar dus die 10 kilo zijn dan alweer een stap verder in de goede richting
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 14:32    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Welkom, zo'n gewichtsverlies Elke !!!
Hoe kreeg je dit voor elkaar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 14:49    
Vrouw Weeggegevens   Elke1988

Dieet: Gezond eten icm boksen

Reageer met quote
Haha Dankje!! Ik heb me aangemeld bij personal fitness, ik heb 1x per week krachttraining en twee keer per week boksen.. verder afscheid genomen van: wijn, cola, bier, pizza, worstenbroodjes en friet saté...

Dit allemaal ingeruild voor: fricandeau, kip van de bbq (ja zelfs met -10 steek ik hem gewoon aan), groentes en vooral: water, heel veel water!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 15:03    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Goedemorgen,
ik lees net dat ik me ook niet heb voorgesteld...
Ik ben 37 jaar heb een zoon van bijna 20 jaar.

Sinds 15 mei ben ik onder begeleiding aan het resetten.
Startgewicht 97.9kg, vorige week 96.4kg. Morgenavond is de volgende weging, ben benieuwd...

Vastberaden wil ik nu wel mijn gezond gewicht proberen te bereiken.
1. 90kg
2. 85kg
3. 80kg
4. 75kg
5. 70kg
en dan het gezond gewicht, 66-68kg...

Ik hoop mijn doelen allemaal te mogen bereiken voor het einde van het jaar... En anders maar volgend voorjaar...

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 8:17    
Vrouw Weeggegevens   xantia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hartelijk welkom dames/meisjes.
Wat fijn dat jullie je nu ook hebben voorgesteld.
Ze kunnen we elkaar een beetje leren kennen en dan is steunen en voor elkaar begrip opbrengen altijd handiger en fijner.
Dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 8:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi,
Ik heb het sprintje gesloten, dus dit is het groepje waar we het mee gaan doen.
Ik lees al van mooie resultaten in het algemeen en in het verleden. We kunnen het dus gewoon allemaal, we hebben ALLEEN maar motivatie nodig (alsof dat helemaal niks is Lachen ).
Hopelijk vinden we die motivatie hier bij elkaar.
We weten dat crashen, gekke ongezonde dieten eigenlijk allemaal niet werken. Het enige is gezond eten, suiker en vet zoveel mogelijk mijden en in beweging komen en de wil om af te vallen.

Jarenlang schommelde mijn gewicht zo tussen de 128 en 138, tot ik mij hier aanmeldde en jullie kunnen aan mijn grafiek zien HOE ik schommelde. Na de laatste piek kan ik het gewicht wel iets beter in de hand houden, maar het blijven wel piekjes en dalletjes.
Ik wil nu weer eens echt weer doorstoten naar onder de 100 en vandaar uit toch echt weer een keer 85 halen, dat is mijn streefgewicht.
In 2007 heb ik dat ooit een keer bereikt. Ik vond mijzelf toen slank genoeg (was natuurlijk nog mollig met mijn lengte), maar ik voelde me goed, zag er goed uit en besefte dat ik voor mijn gezichtsrimpels toch echt niet minder moest gaan wegen. Nu we 11 jaar verder zijn zal dat nog wel erger worden, dus misschien moet ik ook wel tevreden zijn met 90, maar we zien wel. Voorlopig is elke kilo eraf gezondheidswinst.

Zelf eet ik momenteel zo gezond mogelijk en probeer ik de toegevoegde suikers te mijden, dus gebruik ik geen kant-en-klaar maaltijden en geen zakjes of pakjes.
Natuurlijk heb je niet altijd alles zelf in de hand bij eten bij vrienden of uit eten gaan, maar ik doe mijn best.
Ik sport 2x in de week ca. 5 kwartier.
Ik ben 61 en net gestopt met werken, dus moet opnieuw mijn ritme vinden (ook met eten).
In het weekend vind ik lijnen altijd iets moeilijker want dan komen mijn (schoon)kinderen en de 6 kleinkinderen vaak aan de eettafel aanschuiven, dus dan kook ik uitgebreid.
Uiteindelijk ben ik en blijf ik die smulpaap en lekkerbek die niet voor niets dik is geworden..... Schaam Schaam

Nou meisjes veel succes allemaal en ik wens jullie allemaal die 10 kilo minimaal eraf de komende 12 weken!
Xantia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 11:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi,

Mijn strikte niet snoepen, gezond eten, geen toegevoegde suikers en meer eiwitten eten werpt zijn vruchten af.
Na 2 weken meer dan 5 kilo eraf, daar ben ik blij mee.
Het is wennen, maar als je dit even doet, begint het te wennen en mijn zin in lekkere dingen is al afgenomen.
Nu blijven volhouden.
Sterkte allemaal.
Xantia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 18:48    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi, Xantia,
Dat klopt. Ik ben nu ook twee weken suikerlozer en het voelt goed.
Alleen met dit warme weer houd ik vocht vast.
Zometeen ga ik wegen en dan zullen we zien wat het resultaat is...

Groetjes M1981

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 18:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6