Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie loopt er gezellig mee op mijn afslankpad?

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Janskie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: calorieën tellen

Reageer met quote
Ik ben net aangemeld en ik zoek medestanders om naar een gezond gewicht te wandelen/sprinten. Snelheid bepaal je zelf, maar ik zou wel graag zien dat we hier elkaar motiveren en stimuleren.

Welkom aan degene die samen met mij naar een slanke(re) zomer willen gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 16:17    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: GLI

Reageer met quote
Ik wil wel met je mee doen. Heb in het verleden al meerdere pogingen gedaan om af te vallen, en de een met meer succes dan de ander. Begin vorig jaar ging het wel lekker, maar ondertussen met een burn-out thuis en heb alleen maar zin om te snoepen, en te snaaien.

Nu dus: geen zoetigheden meer in huis, veel wandelen, en als ik de energie heb sporten. Maar vooral dus gewoon niet meer snoepen. Heb mn doel niet al te hoog gezet, want moet eerst zien dat ik alles weer op de rit krijg voor ik echt serieus aan de gang kan met afvallen. Voor nu, alle beetjes helpen en ik zie wel hoe het gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Appeltje35
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ha Nickname!

Ik ben ook net nieuw en doe graag met je mee. Ik ben tussen december 2019 en augustus 2020 ruim 10 kilo afgevallen, en tussen augustus 2020 en nu geen ene gram meer. Sip

Eens kijken of 5 kilo in 12 weken haalbaar is voor me! Lach

Ik wil:
- 2x per week sporten
- Dagelijks half uur wandelen
- Normale porties eten in de avond: geen dubbele porties meer
- Niet meer snaaien/geen vreetbuien

Groetjes en tot bij de startlijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 19:30    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
leuk
Appeltje en Nickname ik zie dat jullie je niet hebben voorgesteld bij het voorsteltopic...geeft niet hoor want jullie hebben de weg naar de sprintjes al gevonden
mocht je het nog willen doen dan kan hier
https://www.weegclub.nl/forum/voorstellen-vrouwen-f8.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 21:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gezellig. Zet 'm op. We kunnen het

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 14:50    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ga ook meedoen. Ik hoop met de zomervakantie, begin juli, 110 kg of minder te wegen.

Vorige week maandag heb ik de intake gehad met een leefstijlcoach voor leefstijlinterventie (GLI). Dus sinds vorige week zondag ben ik weer aan het opletten wat ik allemaal naar binnen werk.
Ik zou met 2 weken ook een afspraak met een dietiste moeten hebben (ook vanuit die leefstijlinterventie), maar ben nog niet gebeld voor een afspraak. Ik denk dat ik goed bezig ben, maar dat zal ik dan wel horen. Ik schrijf in elk geval alles op wat ik eet en drink. Alleen water en thee niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 18:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom. We gaan het samen doen. Erg blij

Ikzelf heb net de laatste engelse drop opgegeten Schaam Schaam , een zak die ik mezelf eens gunde en al echt heel lang niet meer op had. Ik heb er wel een week over gedaan maar toch Geschokt .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 15:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil mijn naam aanpassen, het leest niet lekker. Ik had werkelijk geen idee hoe ik mezelf moest noemen, dus dit maar genomen. Originele namen zijn welkom Lach .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 15:35    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
nicknaam schreef:
Ik wil mijn naam aanpassen, het leest niet lekker. Ik had werkelijk geen idee hoe ik mezelf moest noemen, dus dit maar genomen. Originele namen zijn welkom Lach .

Jans?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 20:44    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Dieet: GLI

Reageer met quote
GLI heb ik ook al eens over zitten denken om te gaan doen. Mn zus kwam hier een tijdje mee, maar hier wil ik pas mee aan de gang als mn zoontje naar school gaat (half jaartje). Dan heb ik iig ook een vaste dag in de week waarop ik kan gaan sporten, en hoop ik zelf ook weer wat meer rust te hebben. Nu met een burn-out wil ik niet alles tegelijk oppakken.

Ben benieuwd naar jouw ervaringen ermee RvdG

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 9:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 1 van 20