Auteur |
Bericht |
Janskie Vaste Weegclubfan

|
|
Ik ben net aangemeld en ik zoek medestanders om naar een gezond gewicht te wandelen/sprinten. Snelheid bepaal je zelf, maar ik zou wel graag zien dat we hier elkaar motiveren en stimuleren.
Welkom aan degene die samen met mij naar een slanke(re) zomer willen gaan. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 10 jan 2021 16:17 |
|
 |
|
 |
nienkew87 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 22-11-2009 Berichten: 3846 Dieet: GLI Woonplaats: Achterhoek
|
|
Ik wil wel met je mee doen. Heb in het verleden al meerdere pogingen gedaan om af te vallen, en de een met meer succes dan de ander. Begin vorig jaar ging het wel lekker, maar ondertussen met een burn-out thuis en heb alleen maar zin om te snoepen, en te snaaien.
Nu dus: geen zoetigheden meer in huis, veel wandelen, en als ik de energie heb sporten. Maar vooral dus gewoon niet meer snoepen. Heb mn doel niet al te hoog gezet, want moet eerst zien dat ik alles weer op de rit krijg voor ik echt serieus aan de gang kan met afvallen. Voor nu, alle beetjes helpen en ik zie wel hoe het gaat. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 10 jan 2021 19:00 |
|
 |
Appeltje35 Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Ha Nickname!
Ik ben ook net nieuw en doe graag met je mee. Ik ben tussen december 2019 en augustus 2020 ruim 10 kilo afgevallen, en tussen augustus 2020 en nu geen ene gram meer.
Eens kijken of 5 kilo in 12 weken haalbaar is voor me!
Ik wil:
- 2x per week sporten
- Dagelijks half uur wandelen
- Normale porties eten in de avond: geen dubbele porties meer
- Niet meer snaaien/geen vreetbuien
Groetjes en tot bij de startlijn! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 10 jan 2021 19:30 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 39136 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 10 jan 2021 21:58 |
|
 |
|
 |

|
|
Gezellig. Zet 'm op. We kunnen het _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 11 jan 2021 14:50 |
|
 |
RvdG Super Weegclubfan

|
|
Ik ga ook meedoen. Ik hoop met de zomervakantie, begin juli, 110 kg of minder te wegen.
Vorige week maandag heb ik de intake gehad met een leefstijlcoach voor leefstijlinterventie (GLI). Dus sinds vorige week zondag ben ik weer aan het opletten wat ik allemaal naar binnen werk.
Ik zou met 2 weken ook een afspraak met een dietiste moeten hebben (ook vanuit die leefstijlinterventie), maar ben nog niet gebeld voor een afspraak. Ik denk dat ik goed bezig ben, maar dat zal ik dan wel horen. Ik schrijf in elk geval alles op wat ik eet en drink. Alleen water en thee niet._________________ Eet niet alles wat je ziet. Zie alles wat je eet.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 11 jan 2021 18:44 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jan 2021 15:33 |
|
 |
|
 |

|
|
Ik wil mijn naam aanpassen, het leest niet lekker. Ik had werkelijk geen idee hoe ik mezelf moest noemen, dus dit maar genomen. Originele namen zijn welkom ._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jan 2021 15:35 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 50528 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
nicknaam schreef: | Ik wil mijn naam aanpassen, het leest niet lekker. Ik had werkelijk geen idee hoe ik mezelf moest noemen, dus dit maar genomen. Originele namen zijn welkom . |
Jans? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 jan 2021 20:44 |
|
 |
nienkew87 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 22-11-2009 Berichten: 3846 Dieet: GLI Woonplaats: Achterhoek
|
|
GLI heb ik ook al eens over zitten denken om te gaan doen. Mn zus kwam hier een tijdje mee, maar hier wil ik pas mee aan de gang als mn zoontje naar school gaat (half jaartje). Dan heb ik iig ook een vaste dag in de week waarop ik kan gaan sporten, en hoop ik zelf ook weer wat meer rust te hebben. Nu met een burn-out wil ik niet alles tegelijk oppakken.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen ermee RvdG |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 14 jan 2021 9:39 |
|
 |
|
|