Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie loopt er gezellig mee op mijn afslankpad?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hi Froukje, Leonie is het ; ) ja, 68 kilo is echt zo barrière waar het moeilijk is langs te komen en ben ik er langs, dan zit ik bij het minste of geringste weer hop op 68. Grrrr.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 11:13    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Tijdens het thuiswerk kan ik toch niet laten om even te komen piepen als ik zie dat er een nieuw berichtje is in een topic dat ik volg. Lachen Schaam Schaam

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 11:21    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
L1970 schreef:
Hi Froukje, Leonie is het ; ) ja, 68 kilo is echt zo barrière waar het moeilijk is langs te komen en ben ik er langs, dan zit ik bij het minste of geringste weer hop op 68. Grrrr.

Hoe heb je het qua voeding op het moment misschien dat daar wat zit?

Ik doe de eerste kilootjes eigenlijk 500 kcal minder eten dus rond 1500a1600 drink 2 liter water en verbrand tussen 800-1000 per dag qua wandelingen 2 A3 uur lopen vaak aaneen gesloten 2 uur en in avond met dochter lief km of 5 alsjeblieft overdag mee gaat meestal rond 8 km. Verder richting streefgewicht bouw ik de voeding op. Tot op benodigde kcal meestal na maandje of 3 zit ik weer op normale kcal inname alleen moet ik dan wel blijven bewegen om niet aan te komen. Eind van t jaar kom ik van al het lekkers en te weinig beweging weer wat aan maar nu door start overgang waren dit er ruim wat meer dan voorgaande jaren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 12:05    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ik ben ietwat bijgekomen maar dat vind ik niet erg. Begin van de week woog ik 84,9 dus ik heb flink mijn best gedaan. Nu wil ik het wat rustiger aan gaan doen zodat ik langzaam afval naar mijn streefgwicht.

@Froukje, jij wandelt veel. Wat goed zeg! Ik heb gelukkig nog geen last van de 68-barriere Lachen

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 13:22    

Reageer met quote
Froukje76 schreef:
L1970 schreef:

Hoe heb je het qua voeding op het moment misschien dat daar wat zit?

Ik doe de eerste kilootjes eigenlijk 500 kcal minder eten dus rond 1500a1600 drink 2 liter water en verbrand tussen 800-1000 per dag qua wandelingen 2 A3 uur lopen vaak aaneen gesloten 2 uur en in avond met dochter lief km of 5 alsjeblieft overdag mee gaat meestal rond 8 km. Verder richting streefgewicht bouw ik de voeding op. Tot op benodigde kcal meestal na maandje of 3 zit ik weer op normale kcal inname alleen moet ik dan wel blijven bewegen om niet aan te komen. Eind van t jaar kom ik van al het lekkers en te weinig beweging weer wat aan maar nu door start overgang waren dit er ruim wat meer dan voorgaande jaren

Ik heb een hele zuinige motor, gewoon iets genetisch, dus mijn normale verbranding zonder sport zit op 1300 kcal, ik probeer 2 uur per dag te sporten en dan kom ik als ik hard mijn best doe aan de 2000 kcal. Ik eet er 1500, heel gezond en als ik erg veel sport ietsje meer. In het weekend heb ik wat meer tijd en dan wandel ik de hele dag, verbrand ik soms wel 4.000 kcal en eet ik amper de helft, maar helaas het stagneert op het moment. Gewoon doorgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 14:56    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Goed bezig L1970! Tel jij je calorien dagelijks?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 20:34    

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Goed bezig L1970! Tel jij je calorien dagelijks?

Nee, ik weet dat ongeveer. Dus ik doe dat af en toe nog eens, als het een tijdje echt niet wil.

Als ik na een ziekteperiode (waarin alles zeer deed, dus zeg maar bedlegerig) waarin ik al aankwam van 1200 kcal per dag mezelf weer in mijn nekvel greep, deed ik dat wel. Met MFP at ik 1000 gezonde kcal en als ik heel veel sportte 1200 en dan viel ik zo'n 30 kilo in 9 maanden af. Maar dat voelt echt als strafkamp. Dat wil ik niet tenzij het echt weer nodig is. Mijn all time low is 65 kilo en dus zit ik met 68 kilo nu aan de onderkant van mijn gewichtscurve. Ik wil die laatste kilo's ook kwijt. Ik heb het alweer terug gebracht van bijna 72 naar 67...maar in de kerstweek toch weer aangekomen en dat is er nog steeds niet af. Deze week ook niks afgevallen, ben al blij dat ik niet aankom Lachen

Ik sta op, ga om half 5 de deur uit. Ik wil 55,55 km wandelen vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 3:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Waw 55,55 km wandelen op een dag.

2x mee gedaan aan de "nacht van vlaanderen" en een marthon gewandeld; Ik was kapot!!
Maar da's zeker een van mijn doelen in het leven: opnieuw mee doen aan een marathon (wandelen he) en de ultieme droom is de dodentocht. Maar of ik die ooit haal?

Mij zopas ingeschreven voor proefabonnement (3 dagen) "chance for good" van Sandra Bekkari.
Lijkt me wel interessant, maar ik twijfel nog of ik abonnement ga nemen.
Weight Watchers-abonnement kan pas in mei worden opgezegd...
Schaam Schaam Schaam Schaam
Wat een geklungel met al mijn dieet perikelen....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 8:17    

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
Waw 55,55 km wandelen op een dag.

2x mee gedaan aan de "nacht van vlaanderen" en een marthon gewandeld; Ik was kapot!!
Maar da's zeker een van mijn doelen in het leven: opnieuw mee doen aan een marathon (wandelen he) en de ultieme droom is de dodentocht. Maar of ik die ooit haal?

Mij zopas ingeschreven voor proefabonnement (3 dagen) "chance for good" van Sandra Bekkari.
Lijkt me wel interessant, maar ik twijfel nog of ik abonnement ga nemen.
Weight Watchers-abonnement kan pas in mei worden opgezegd...
Schaam Schaam Schaam Schaam
Wat een geklungel met al mijn dieet perikelen....

80 km is tot nu toe mijn verste afstand, mij lijkt de 100 km net een brug te ver. Ik vind de medaille van de dodentocht niks.

Bij die Duivelse uitdaging staat ook 66,66 77,77 en 88,88 op mijn lijstje. Maar die kunnen niet ninnen de avondklok, ik heb tot eind juni de tijd. 99,99 en 111,11 geef ik aan Fikkie, dat kan ik niet binnen een dag. Anderen rennen die afstanden.
Ik zit nu op de marathonafstand, dik, er zijn ook tijden geweest dat ik daar echt kapot van was. De Nijmeegse 4 daagse, de Molse 60 en 80 van de Langstraat wandel ik elk jaar....als ze er zijn. In welke provincie woon je? Ik doe elke provincie aan de komende tijd, dus dan kun je en eindje met me oplopen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 14:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik woon in West-Vlaandreen (België). beetje ver, in corona-tijden, om samen te wandelen.
Maar heb al afgesproken met mijn man om de wandel-gewoonte terug op te pakken.

Doel zou hier zijn: tegen dat er weer wandel-wedstrijden zijn terug meedoen met een marathon en finishen. Misschien eens overdag zodat het niet inhakt op mijn slaap.

Nu nog beslissen of ik verder doe met Weight Watchers en daar nog even probeer of toch overschakel naar Sandra Bekari (of een andere methode) en even dubbel betaal ....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 14:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 6 van 20