Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie loopt er gezellig mee op mijn afslankpad?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
gisteren een slechte dag: cake gegeten, glaasje gedronken (we waren 20 jaar samen).

en nog steeds veel te weinig beweging. 't weer zit niet mee en ik heb ook niet veel zin om te gaan wandelen (ik kruip tegenwoordig liever in mijn zetel met een boek).

Gaat altijd zo bij mij. af en toe een slechte dag en te weinig beweging met als gevolg dat ik amper vermager en na enkele weken dan volledig opgeef.
Alle tips zijn welkom!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 7:24    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
gisteren een slechte dag: cake gegeten, glaasje gedronken (we waren 20 jaar samen).

en nog steeds veel te weinig beweging. 't weer zit niet mee en ik heb ook niet veel zin om te gaan wandelen (ik kruip tegenwoordig liever in mijn zetel met een boek).

Gaat altijd zo bij mij. af en toe een slechte dag en te weinig beweging met als gevolg dat ik amper vermager en na enkele weken dan volledig opgeef.
Alle tips zijn welkom!

Gefeliciteerd, zoiets vieren mag best, het gaat er meer om wat je op die andere dagen doet. Ik haat regen en kou ook, heel erg zelfs. Krijg mezelf dan ook moeilijk naar buiten. Maar er zijn meer mogelijkheden om te bewegen, ook binnen. Toen ik nog heel dik was ben ik begonnen met bewegen met de Wii, dus spelenderwijs. Tennis, bowlen, op en af stappen op het balansboard, hindernisbanen afleggen. Echt lollig en als ik dat een paar uur deed ook echt goed. Er waren ook yoga oefeningen. Is echt wel fun, of ik deed mee met Nederland in beweging, simpel maar je beweegt wel. Ik ken ook mensen die hoepelen. Of een online training volgen, er is heel veel asnbod. Nu zegt mijn fitbit sporthorloge dat ik elk uur een bepaald aantal stappen moet doen, zit ik daar 10 minuten voor tijd nog niet aan, dan buzzt ie en sta ik op, ga ik een huisklusje doen, loop een keer naar boven, totdat mijn horloge blij is. Een hometrainer aanschaffen en zo bewegen terwijl je TV kijkt of een luisterboek op je oren hebt werkt voor ons pa heel goed, zo trapt hij ongemerkt heel wat km's weg tijdens voetbalwedstrijden. Het regent niet iedere dag en niet elk uur, maak een whatsapp groepje aan met mensen die ook willen wandelen, kijk op buienradar en trek er twee aan twee op uit. Als je afspreekt blijf je niet zo makkelijk aan de stoel plakken. Toch is het zo dat je de meeste profijt haalt uit minder/anders eten. Eet van een kleiner bord, vervang bijvoorbeeld gehakt door tartaar, ga in je maaltijd na wat gezonder kan, vervang sap door water met calorieloos smaakje. Drink liters thee. Neem de helft brood en dubbel zoveel mager beleg.
Dat heeft mij allemaal geholpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 8:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor je reactie.

we hebben een hometrainer Schaam Schaam maar die staat in de garage en wordt dus niet vaak gebruikt wegens ongezellige omgeving en saai.
maar zou inderdaad 's avonds daar kunnen netflix kijken en zo aan mijn stappen geraken. gaat mijn serie ook sneller vooruit (nu enkel tijdens het strijken). Goeie tip.

Tijdens de kajaktraining van onze zoon spreek ik wel af met 2 vriendinnen om samen te wandelen (maar da's enkel op vrijdag en zondag).

Mijn hoofdmaaltijden zijn geen probleem, maar is het snacken tussenin en veel te vaak een glaasje wijn....En dat blijft allemaal plakken he.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 8:22    

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
Bedankt voor je reactie.

we hebben een hometrainer Schaam Schaam maar die staat in de garage en wordt dus niet vaak gebruikt wegens ongezellige omgeving en saai.
maar zou inderdaad 's avonds daar kunnen netflix kijken en zo aan mijn stappen geraken. gaat mijn serie ook sneller vooruit (nu enkel tijdens het strijken). Goeie tip.

Tijdens de kajaktraining van onze zoon spreek ik wel af met 2 vriendinnen om samen te wandelen (maar da's enkel op vrijdag en zondag).

Mijn hoofdmaaltijden zijn geen probleem, maar is het snacken tussenin en veel te vaak een glaasje wijn....En dat blijft allemaal plakken he.

Zet de hometrainer op een gezelliger plekje, ik ken iemand die zet 'm achter het gordijn in de woonkamer, zodat je er niet te ver mee hoeft te slepen. Hou het bij half of 1. Dus een halve plak, één koekje, wijn alleen op bepaalde dagen of eens een week niet. Neem meer fruit en groente voor tussendoor. Bakje yoghurt of kwark. rijstwafel, ontbijtkoek met minder suiker. Na avondmaaltijd nog maar 1 gezond item, behalve als je hometrainert, zo beloon je jezelf. Sommige dingen moeten een gewoonte worden. Maar alleen als het niet teveel afwijkt van wat je prettig vindt, hou je het vol.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 9:37    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heb me ook aangesloten bij deze sprint. Sinds 1 januari weer gestart met afvallen en wandelen probeer elke dag te wandelen dat heb ik echt nodig bij het afvallen. Tussen 5-10 km inmiddels bijna 200 km op de teller en enkele kilootjes lichter.
Gaat goede kant op dus.

Allen veel wandel plezier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 17:34    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Succes Froukje en je hebt een goede start gemaakt door veel te wandelen.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 23:13    

Reageer met quote
Froukje76 schreef:
Heb me ook aangesloten bij deze sprint. Sinds 1 januari weer gestart met afvallen en wandelen probeer elke dag te wandelen dat heb ik echt nodig bij het afvallen. Tussen 5-10 km inmiddels bijna 200 km op de teller en enkele kilootjes lichter.
Gaat goede kant op dus.

Goed bezig! Ondanks dat ik deze maand al bijna 275 km heb afgelegd, willen de kilo's maar niet echt naar beneden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 2:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig dames. Lopen Lopen

hier maar 200 gr eraf; maar ik weet op welke punten ik nog kan "verbeteren". Meer bewegen, minder snoepen/alcohol.

Ik heb momenteel nog een Weight Watchers abonnement, maar vind daar niet de nodige steun.... Verward Twijfel om het op te zeggen (als ik het al kan...).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 7:32    

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:

Ik heb momenteel nog een Weight Watchers abonnement, maar vind daar niet de nodige steun.... Verward Twijfel om het op te zeggen (als ik het al kan...).

Kijk even naar de kleine lettertjes, als het je niet brengt wat je ervan had verwacht, opzeggen. En duurt het nog een tijdje voordat je kunt opzeggen, zet het in je agenda, dan kun je over een paar maanden opnieuw overwegen.

Ik doneer hier af en toe wat, zodat we het platform levend kunnen houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 7:39    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
L1970 schreef:
Froukje76 schreef:
Gaat goede kant op dus.

Goed bezig! Ondanks dat ik deze maand al bijna 275 km heb afgelegd, willen de kilo's maar niet echt naar beneden.

Hai lies

Dat ken ik als ik rond gewicht ben wat jij nu hebt om dat getal te door breken eenmaal er voorbij dan gaat wel weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 9:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 5 van 20