Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie loopt er gezellig mee op mijn afslankpad?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Appeltje35
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Volgens mij doe ik iets verkeerd. Ik zou weer een kilo kwijt zijn, maar kwa centimeters scheelt het niets.
Hebben jullie vaste momenten op de dag wanneer jullie wegen? Bij het opstaan, bij het naar bed gaan, voor of na het eten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 9:57    
Vrouw Weeggegevens   Janskie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: calorieën tellen

Reageer met quote
Appeltje35 schreef:
Janskie schreef:
Ik weet niet of het aan mijn leeftijd ligt, maar soms is het zo moeilijk om de motivatie vast te houden. Maar wellicht heb ik het gewoon veel te druk met werk, studie en huishouden.

Misschien vraag ik wel eens om een trap onder mijn... Lachen .

Hoe oud ben je, Janskie?

Ik ben 47. En voor zo ver ik weet nog niet in de overgang. Maar zeker weten doe ik het niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 13:43    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: GLI

Reageer met quote
Hier een redelijke week qua stemming achter de rug. Gister leuke dag gehad met m’n zoontje maar dat heeft zoveel energie verbruikt dat ik vandaag echt een wrak ben. Zowel qua energie als qua emoties.

Daarnaast gister ook weer op de weegschaal gestaan. In 2-3 maand tijd 7kg aangekomen. Das niet best!

Komende week wil ik naar de huisarts, verwijzing naar psycholoog vragen. En daarnaast wil ik toch ook aangeven dat ik GLI wil gaan doen. Misschien geeft me dat juist wel wat hulp om structuur te krijgen en de gezonde levensstijl aan te leren die ik oa nodig heb om uit deze burn-out te komen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 20:21    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Ik doe ook mee, zijn bij mij de laatste kilo's, bijna op streef. Ik heb twee chronische ziektes (Bechterew en Crohn) en ook nog een erg zuinig metabolisme, dus ik kom van alles aan en moet heel veel bewegen, minimaal 15 uur per week, liefst 20. In periodes dat mijn darmen wat opspelen, kan dat niet en kom ik meteen weer aan, in oktober was dat alweer tot 72 kilo, dus toen mezelf weer in mijn nekvel gegrepen. Die laatste kilo's zijn echt altijd het moeilijkst. Iedereen succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 8:37    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ik was net begonnen met het oppakken van het tellen van mijn calorieen en in het weekend is het gelijk misgegaan, veel te veel gegeten. Vandaag mijn “oude” weekmenu’s erbij gepakt zodat ik weer wat houvast heb. Ik was gisterenavond even ten einde raad. Nu weer aan de slag.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 13:27    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Ik was net begonnen met het oppakken van het tellen van mijn calorieen en in het weekend is het gelijk misgegaan, veel te veel gegeten. Vandaag mijn “oude” weekmenu’s erbij gepakt zodat ik weer wat houvast heb. Ik was gisterenavond even ten einde raad. Nu weer aan de slag.

Precies, gewoon jezelf herpakken en door....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 14:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 16:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Soms blijft mijn tekst weg. Weg verhaal.

Ik heb 2x bami gegeten (dat wordt altijd een flinke pan als je dat klaarmaakt). Niet heel goed, maar lekker eten mag ook wel eens. Gewoon weer verder gaan met de goede dingen eten, zal ik maar zeggen.

Verder heb ik een mega drukke week deze week. Eens kijken hoe de weegschaal dat gaat vinden komend weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 16:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga zo weer werken, gebroken dienst. Ik reageer zo snel mogelijk op jullie berichtjes.

Succes allemaal Erg blij .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 16:36    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
@l1970, het herpakken lijkt te lukken. Vandaag netjes opgelet met eten en 16.000 stappen gezet. En nu door ....
@Janskie, succes met werken! Lijkt me erg vermoeiend ; onregelmatig werk.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 19:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 4 van 20