Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie loopt er gezellig mee op mijn afslankpad?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
L1970, het idee om het wandelen op te bouwen naar 1,1 naar 2,2 naar 3,3 naar 4,4 km etc. heb ik losgelaten. Maarrrr je hebt me wel meer aan het wandelen gekregen. Dagelijks, voor het (thuis)werken, loop ik een ronde van 3 km en dat voelt goed. Goed gedaan L1970. Lach

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2021 20:47    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lizanx schreef:
L1970, het idee om het wandelen op te bouwen naar 1,1 naar 2,2 naar 3,3 naar 4,4 km etc. heb ik losgelaten. Maarrrr je hebt me wel meer aan het wandelen gekregen. Dagelijks, voor het (thuis)werken, loop ik een ronde van 3 km en dat voelt goed. Goed gedaan L1970. Lach

3 km elke dag is elke week een halve Marathon en minimaal 2 marathons per maand, dus hartstikke positief!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2021 21:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
L1970, daar word ik vrolijk van! Vandaag zelfs 2 rondes gewandeld, totaal 14.000 stappen. Hoe gaat het met jou en met je kleinkind?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 19:46    

Reageer met quote
Lizanx schreef:
L1970, daar word ik vrolijk van! Vandaag zelfs 2 rondes gewandeld, totaal 14.000 stappen. Hoe gaat het met jou en met je kleinkind?

Heel goed hier, vandaag 32 km met mijn moedertje gewandeld en met James gaat het ook uitstekend. Lief menneke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 21:26    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
goed bezig allemaal.

Gisteren ook een wandeling gedaan tijdens de kajaktraining van de zoon.
vandaag zou ik zelf weer eens willen gaan kajakken.
We gaan even buiten de traininguren gaan proberen. van mij is het veel te lang geleden en Wout wil ook een nieuwe boot testen. Met een beetje geluk krijgen we Jeroen zo ver om mee te gaan voor een klein toertje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 7:23    

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
goed bezig allemaal.

We gaan even buiten de traininguren gaan proberen. van mij is het veel te lang geleden en Wout wil ook een nieuwe boot testen. Met een beetje geluk krijgen we Jeroen zo ver om mee te gaan voor een klein toertje.

Leuk, wel frisjes buiten. Ik vind kajakken ook heel leuk, ben er niet heel goed in, maar is wel één van mijn favoriete vakantiebezigheden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 9:15    
Vrouw Weeggegevens   Wegermee 2020
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Heb de smaak te pakken kwa wandelen zit iedere dag rond de 15.000 stappen per dag Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 16:13    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
L1970 schreef:
smurfin1979 schreef:
goed bezig allemaal.

Leuk, wel frisjes buiten. Ik vind kajakken ook heel leuk, ben er niet heel goed in, maar is wel één van mijn favoriete vakantiebezigheden.

I did it. voel het wel aan mijn pols en schouder. benieuwd of ik het de komende dagen nog ga voelen of als ik voorzichtig weer af en toe op het water kan....

Morgen wandeling van 20 km gepland.

Van't weekend ook wel meer gezondigd (frietjes gisteren avond en deze morgen een paar wafels genomen,....). Hopelijk kan ik in het weekend de weegschaal in evenwicht houden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 16:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wow de kilometers vliegen hier om m’n oren. L1970 32(!) kilometer, Smurfin 20(!) km, Wegermee 15.000 stappen! Jullie zijn echt superwandelaars.

Morgen een ronde hardlopen gepland, als het goed gaat een ronde van 9 kilometer, anders kan ik m inkorten naar 6 kilometer, maar liever niet. Fijne avond.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 18:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx schreef:

Morgen een ronde hardlopen gepland, als het goed gaat een ronde van 9 kilometer, anders kan ik m inkorten naar 6 kilometer, maar liever niet. Fijne avond.

Lopen is dan weer niks voor mij. Nog geen paar 100 meter!

die 20 km is ondertussen ook al een paar jaar geleden, dus ben benieuwd hoe mijn lichaam morgen dan zal reageren. Goh, ik kan maar wat spierpijn hebben zeker.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 7:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 16 van 20