Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie loopt er gezellig mee op mijn afslankpad?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wegermee 2020 schreef:
Ik doe graag mee samen met mijn hondje wandel ik veel, hij is de stok achter de deur voor hem moet ik wel naar buiten.

Vanochtend samen 1 uur gewandeld en nu een kopje thee en straks het huishouden doen.

veel succes.
je komt dan ook aan je stappen per dag!

ik merk nu dat ik in een andere bureau zit en meer moet weg en weer wandelen.
Alle beetjes helpen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 12:24    
Vrouw Weeggegevens   Wegermee 2020
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Gister 9.563 stappen gelopen,
vorige week heb ik amper gelopen en nu kan het eindelijk weer Lach [/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 6:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
gisteren mijn geplande wandeling moeten cancelen omdat er een nieuw lid was en ik wat uitleg moest geven op het droge. Tegen dat die jongen op het water zat kwamen de eerste kids alweer van het water en wou die niet alleen laten...

Tja soms kan het even niet anders....

Wel wokgroentjes met tofu gegeten ipv frietjes. Zo heb ik nog wat extra 20 % voor het weekend.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 9:30    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen zondag de "fout" gemaakt mijn weegschaal op de kop te houden om te kijken wat er onderop stond. (Weegschaal gaf achterelkaar verschillende waardes aan, dus keek of er iets op stond qua meetpunten/ sensoren/ ...) Sindsdien geeft 'ie 1 a 1,5 kg zwaarder aan..... En dat terwijl hij sowieso al wat zwaarder aan gaf.
Heb ook nog een heel oude draaischijf weegschaal (jaar of 40 oud) en die gaf steeds ca 1 kg zwaarder aan, nu ca 1 kg lichter.

Maandag bij de diëtiste geweest vanuit de GLI. Haar weegschaal gaf net zo beroerd aan als de weegschaal van de leefstijlcoach, beide veel zwaarder dan mijn weegschaal (weegschalen). Ik hou mijn weegschaal aan, want daar moet ik het toch ook mee doen als ik geen begeleiding meer heb.
Blijkbaar was dit het enige gesprek dat ik met de diëtiste heb gedurende de GLI. De rest zijn groepsbijeenkomsten. Ik mag best vaker komen, maar dan moet ik het zelf betalen (of via een verwijzing van de huisarts, dan wordt het vanuit de basisverzekering vergoed,maar dan heb je wel eerst uit je eigen risico).

Een verslagje/ samenvatting staat in mijn dagboekje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 17:08    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sta nu weer op 122,0 kg..... Tijd van de maand zit er aan te komen (had eigenlijk verwacht die al te hebben), dus hopelijk met een paar dagen weer hard naar beneden.

Ik vind het heel frustrerend dat er per dag gewicht bij zit. Maakt niet uit of ik veel loop/ beweeg of niets doe, ik kom gewoon aan terwijl ik wel oplet etc... Waardeloos...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 17:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
RvdG schreef:
Sta nu weer op 122,0 kg..... Tijd van de maand zit er aan te komen (had eigenlijk verwacht die al te hebben), dus hopelijk met een paar dagen weer hard naar beneden.

Ik vind het heel frustrerend dat er per dag gewicht bij zit. Maakt niet uit of ik veel loop/ beweeg of niets doe, ik kom gewoon aan terwijl ik wel oplet etc... Waardeloos...

ik geraak ook altijd gefrustreerd als ik mijn best doe en de weegschaal gaat omhoog ipv naar beneden.

woensdag afspraak bij de sana-coach. Dan weegmoment op haar officiële weegschaal en dan zie ik ook de verhoudingen beter....
Ik hoop op -1,5 kg en dat het allemaal vet is....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 8:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Net de 10 000 stappen gehaald gisteren. Maar wel ook 14 km gaan fietsen met mijn jongste zoon.
discutie: "Wout, gaan we nog een wandelingetje maken?"
"mama, ik zou liever gaan fietsen"
"maar dan geraak ik niet aan mijn stappen tegen eind deze week (70 000)"
"ja maar mama, waarom die je het: om aan de 70 000 stappen te geraken of om te bewegen en kcal te verbruiken?"
Tja, wat moet je daarop zeggen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
Net de 10 000 stappen gehaald gisteren. Maar wel ook 14 km gaan fietsen met mijn jongste zoon.
discutie: "Wout, gaan we nog een wandelingetje maken?"
"mama, ik zou liever gaan fietsen"
"maar dan geraak ik niet aan mijn stappen tegen eind deze week (70 000)"
"ja maar mama, waarom die je het: om aan de 70 000 stappen te geraken of om te bewegen en kcal te verbruiken?"
Tja, wat moet je daarop zeggen?

Lachen Lachen

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 14:01    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ik raak ook altijd gefrustreerd als de weegschaal meer aangeeft dan verwacht. Vanmorgen ook zwaarder dan verwacht en dat betekent werk aan de winkel. Straks een stuk wandelen. Vandaag voor het eerst een box van Hellofresh binnen gekregen. Ben benieuwd of het lekker is. Geniet van deze mooie dag.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 8:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik hoop dat ik morgen positief verrast ben bij de sana coach.
Want nu heb ik zoiets vna alles gaat redelijk goed. Voel me beter in mijn vel, let goed op wat ik eet (met af en toe eens zondigen, maar zeker niet te veel), gaat het eens mis dan weet ik het nog binnen de perken te houden, beweeg veel meer,....
Alleen dat gewicht ging de eerste 2 weken beetje naar beneden en blijft nu alweer hangen....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 12:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 13 van 20