Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie loopt er gezellig mee op mijn afslankpad?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
He he, eindelijk onder de 120 of. Heb wekenlang stilgestaan/ geschommeld tussen 121,2 en 122,9. Zeer frustrerend was (is) dat, want had/ heb wel het idee dat ik goed bezig ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 8:50    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je weer bent afgevallen.
Beetje bij beetje komen we er wel.

de weegschaal was voor mij niet zo lief vanmorgen. Ik weet wel, ik mag me tijdens de week niet wegen. Maar was toch beetje teleurgesteld dat ik aangekomen was. Ik zou echt niet weten waardoor!
Enfin, negeren en op naar volgende maandag (officieel weegmoment).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 13:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag praline en stukje cake gegeten.

maar wel gecompenseerd met 2 wandelingetjes. In totaal al 15 000 stappen vandaag.
zit perfect op schema voor mijn 70 000 stappen per week challenge.

vanmiddag begaf mijn horloge het plots. snel app op mijn GSM gezet zodat ik mijn stappen verder kon bijhouden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 18:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het dames?

Mij lukt het zeer goed tot nu toe. Qua voeding hou ik me aan wat ik voorgenomen heb en qua wandelen lukt het ook goed.
Gisteren geen kajak (er zat wat ijs in de weg) en dus geen wandelingetje met de andere mama's. Dan maar mijn man overtuigd om samen te gaan wandelen. aan de eerste bocht wou ik terug keren omdat het koud en te veel wind was! Maar mijn man heeft doorgezet..."je hebt me nu uit mijn zetel gekregen, we gaan nu ons geplande wandelingetje doen". ik ben trots!

Van't weekend zal het weer moeilijk zijn om niet te snoepen of te veel alcohol te drinken (max 2 glazen per dag).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 feb 2021 8:06    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
Hoe gaat het dames?

Mij lukt het zeer goed tot nu toe. Qua voeding hou ik me aan wat ik voorgenomen heb en qua wandelen lukt het ook goed.
Gisteren geen kajak (er zat wat ijs in de weg) en dus geen wandelingetje met de andere mama's. Dan maar mijn man overtuigd om samen te gaan wandelen. aan de eerste bocht wou ik terug keren omdat het koud en te veel wind was! Maar mijn man heeft doorgezet..."je hebt me nu uit mijn zetel gekregen, we gaan nu ons geplande wandelingetje doen". ik ben trots!

Van't weekend zal het weer moeilijk zijn om niet te snoepen of te veel alcohol te drinken (max 2 glazen per dag).

Ben al twee dagen aan het wandelen, eerste dag 33,2 km en vandaag 35,6 km Veel hoogtemeters. Vetverbranden Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 13 feb 2021 20:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
WAW goed bezig!

Ik ben trots op mijn 24 500 stappen van gisteren; Maar da's peanuts bij jou kilometers vergeleken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2021 8:43    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
WAW goed bezig!

Ik ben trots op mijn 24 500 stappen van gisteren; Maar da's peanuts bij jou kilometers vergeleken.

Nooit denken dat jouw prestatie peanuts is, vergelijk het liever met een gemiddeld iemand, die komt meestal niet eens aan 3.000 stappen op een dag. Iedereen die meer dan 15 km wandelt op een dag is een zeer actief persoon. Er zijn altijd actievere personen, zoals deze idioot, maar heel veel meer inactievere Lachen Lachen

Maar als je dan denkt dat dat een goede boost geeft om die laatste kilo's kwijt te raken, Nee hoor....weer aangekomen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 4:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
al een druk begin van de week achter de rug.

vanmiddag wat tijd over en meteen beginnen koken: 2 soorten soep - dressing en groentenslaatje voor morgen - over night oat voor morgen als ontbijt.

Maandag (migraine) en dinsdag (werk - kine en online vergaderen op 1 dag) niet veel beweging gehad. Maar vandaag geraak ik zonder probleem aan de 10 000 stappen (nog 2 200, da's 500 per uur, dat moet lukken).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2021 17:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Onverwacht nog gaan wandelen gisteren avond. 17000 stappen.

De over night oat was heel lekker.
Vanmiddag soep en een slaatje. Als tussendoortje een

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Wegermee 2020
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Ik doe graag mee samen met mijn hondje wandel ik veel, hij is de stok achter de deur voor hem moet ik wel naar buiten.

Vanochtend samen 1 uur gewandeld en nu een kopje thee en straks het huishouden doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 10:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 12 van 20